Izabella Brorsson

Izabella Brorsson

 

ice.net mobil og ice.net bredbånd vant hver sin kundeservicepris på CCD17. Hvordan jobber de systematisk for å oppnå så god kundetilfredshet? Izabella Brorsson, Head of Customer Service B2C i ice, forteller om et kundesenter som er hjertet i bedriften selv ved outsourcing. God kultur, rekruttering, godt samarbeid, kvalitetsmåling og medlytt er viktige stikkord i foredraget. Izabella startet sin telecomreise i Tele2, og begynte i ice.net i 2014 som Customer Service Manager. I 2015 ble de mobiloperatør over natten da ice.net kjøpte opp Tele2’s bedriftskunder under merkevaren Network Norway. Da fikk hun rollen som Head of Customer Service og ansvaret for all drift av ice.net sin kundeservice, både for mobil og mobilt bredbånd. I 2015 lanserte de mobiltelefoni til privatmarkedet. Siden oktober 2017 har hun hatt ansvar for B2C.

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.