Janne Engeskog

Janne Engeskog

 

IKEAs kundesenter har det siste året snudd om på organiseringen. Kompetansen er flyttet frem i front for å sikre løst sak i første henvendelse. Prosessen har hatt fokus på medarbeiderutvikling, involvering, opplæring, god kommunikasjon og prestasjonskultur. På konferansen forteller Janne R Engeskog, Country Customer Support Centre Manager i IKEA Norge, om forberedelsene, selve endringsprosessen, suksessfaktorer og fallgruver. Janne har over 20 års erfaring med kundeservice i ulike bransjer, og har jobbet i IKEA siden 2015. Hennes erfaring er at kundens forventinger er den samme uansett bransje; de ønsker saken løst første gang de henvender seg. Hun har stor tro på å gi hver enkelt medarbeider kompetanse nok til å være trygg i kundemøtet, og mener også at kundesenteret er den potensielt største bidragsyteren for å bygge kundelojalitet og omdømme til merkevaren.

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.