Jostein Lid

Jostein Lid

 

Jostein Lid jobber som seniorkonsulent ved IT Systemforvaltning i Sparebanken Vest, og her deler han sine erfaringer om bransjens utvikling innen digitalisering av kontaktsenteret. Hvordan påvirker det digitale skiftet i finansnæringen Sparebanken Vest? Dette foredraget fokuse¬rer på skjæringspunktet mellom kunde, kundebehandler og IT.  Jostein deler tanker og erfaringer som Sparebanken Vest har fra etableringen av Kundeservice i 1999 til dagens direktebanker.

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.