Katarina Lalander Hamnes

Katarina Lalander Hamnes

 

Katarina Lalander Hamnes har arbeidet med opplæring av små og store servicebedrifter i Skandinavia i nesten 30 år. Hun mener det ligger mye bak det å yte god service – holdninger, adferd, kommunikasjon, fleksibilitet, kreativitet, samarbeid, motivasjon, tilrettelegging og merkevarebygging er for eksempel alle suksessfaktorer som gjør at du kan yte ditt beste på jobb!Katarinas visjon er: Å bidra til forrykende service og motivasjon blant mine kunder!Gled deg til å høre en engasjerende og dyktig foredragsholder!

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.