Kristine Eilertsen

Kristine Eilertsen

 

Lånekassen har modernisert sine tjenester gjennom en tydelig satsing på selvbetjening og digital dialog. De skårer svært høyt på tilfredshet og tillit i innbyggerundersøkelsene for offentlig sektor. Utviklingsdirektør, Kristine Eilertsen, forteller om suksessfaktorer og fallgruver i denne endringsprosessen og hvilken betydning den digitale transformasjonen har hatt for brukerne. Hun drøfter hvordan en digital virksomhet skal utvikle seg videre og hvordan man skal levere fremtidens kundeopplevelse til unge kunder med helt andre forventninger til kundereisen enn tidligere generasjoner. Eilertsen er utdannet Siviløkonom fra NHH/Bocconi og har i tillegg en bachelorgrad i medievitenskap fra UiB. Tidligere har hun jobbet 5 år i ulike lederstillinger i Gjensidige Forsikring ASA og har variert konsulenterfaring både som management consultant og kommunikasjonsrådgiver.

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.