May Bente Knutsen Olsen

May Bente Knutsen Olsen

 

SpareBank 1 SR-Banks nye chatrobot heter Banki. Banken ønsker å være i front teknologisk, og May Bente Olsen, Director Digital Sales, forteller om erfaringene så langt og om suksessfaktorer og fallgruver underveis. May Bente har jobbet i SpareBank 1 SR-Bank i 10 år, først som banksjef, deretter regiondirektør og nå som direktør digitalt salg med ansvar for digital butikk og kundesenter. Gjennom snart 20 år i media og finans har hun opplevd hvordan store endring i teknologi påvirker kundeadferd, distribusjon, produksjon og ikke minst forretningsmodeller. Teknologi forenkler både for kunde og leverandør, den gjør produkter og tjenester enkelt tilgjengelig for kunden og den kan utføre neste hva som helst. Men selv om 90% av kundekontakten skjer digitalt, har May Bente en sterk tro på at det er i kombinasjonen menneske og maskin vi kan skape de beste kundeopplevelsene.

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.