Terese Troy Prebensen

Terese Troy Prebensen

 

Energibransjen har vært konservative og havnet etter bank- og forsikring på utvikling av kundereisen. Fredrikstad Energi-konsernet mener at i en bransje som nå går gjennom store endringer vil det være de selskapene som setter kunden først og håndterer big data og machine learning som vil overleve. På Call Center-dagene møter du Terese Troy Prebensen, administrerende direktør i Fredrikstad Energi Marked, som forteller hvordan de jobber for å spisse kundeservice ytterligere gjennom ny teknologi. Konsernets filosofi er at spillet nå på mange måter er snudd; tidligere skulle teknologien støtte kundeservice, nå skal kundeservice støtte teknologien. Men hvordan se til at chatbots, robottrainere og AI blir mer substans enn hype til en frisk penge?

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.