ITIL® Capability - Operational support & analysis

Dette kurset bygger videre på ITIL® Foundation og gir deg kompetanse og poeng mot ITIL® Expert. Bestått eksamen gir ITIL® OSA-sertifisering.

Kurset arrangeres i samarbeid med Sopra Steria Akademiet, Norges ledende fagmiljø innen ITIL og landets ledende leverandør av ITIL-kurs.

Velg sted:

Oslo
Om kurset:

Bedre kontroll, høyere kvalitet og mer profesjonell IT drift med ITIL®:

  • Bestått eksamen gir deg sertifisering ITIL® Operational support & analysis (OSA)
  • Sertifisering innen ITIL® er et personlig konkurransefortrinn
  • Kurset gir deg poeng mot sertifiseringen ITIL Expert®, en høythengende sertifisering innen IT-serviceledelse

Dokumenter dine ferdigheter med en internasjonal sertifisering

Dette kurset er en del av Intermediate-kursene innen ITIL®-rammeverket. Intermediate-kursene er tilgjengelige for alle som har fullført ITIL® Foundation, og hvert av kursene er poenggivende mot en ITIL® Expert-sertifisering.

Intermediate-kursene er delt inn i to kategorier - Service Lifecycle og Service Capability.

Du kan fritt ta kurs på tvers av disse kategoriene, og hvert av kursene gir deg en internasjonalt annerkjent sertifisering på din kompetanseutvikling.

ITIL® Operational Support and Analysis bygger på de generelle prinsippene som dekkes av ITIL® Foundation-kurset. Dette gjør det mulig for bedriften å innføre Event Management, Incident Management, Request Fulfilment, Problem Management og Access Management prosesser samt funksjonene Service desk, Technical Management, IT Operations Management og Application Management.

Kurset gir deg de kunnskaper og ferdigheter som trengs for detaljert utførelse og implementering av konkrete ITIL®-prosesser, og passer for deg som jobber i eller med driftsrelaterte prosesser, blant annet i rollene Configuration Manager, IT Operations Manager, Incident Manager, Problem Manager, Availability Manager, Applications Support, Network Support, Network Control and Operation, Database Administrator.

SERTIFISERING: Du blir ITIL® OSA-sertifisert ved bestått eksamen, som gir 4 credits mot ITIL® Expert.

Praktisk informasjon:

  • Kurset varer i 4 dager og du har muligheten til å lære av erfarne norske instruktører
  • Kursavgiften inkluderer omfattende kursdokumentasjon og sertifisering
  • Eksamen varer i 120 minutter og gjennomføres på slutten av siste kursdag om ikke annet er avtalt
  • Kursmateriell og eksamen er på engelsk
  • Det bør beregnes 12 timer til selvstudium
Goodie

Hvilket ITIL®-kurs er riktig for deg?

Confex tilbyr ITIL®-kurs og -sertifisering på alle nivåer. ITIL®-rammeverket har en modulbasert tilnærming og består av 11 kurs som fokuserer på ITIL® Beste Praksis, med ulik grad av dybde og detalj.

Les mer om ITIL® og hvilket kurs som er riktig for deg!

Program

Program

  • Dag 1

    08:30

    Oppmøte og registrering

    09:00

    Kursstart

    11:30

    Lunsj

    16:00

    Kursdag 1 avsluttes

  • Dag 2

    08:45

    Oppmøte kursdag 2

    09:00

    Kursstart

    11:30

    Lunsj

    16:00

    Kursdag 2 avsluttes

  • Dag 3

    08:45

    Oppmøte kursdag 3

    09:00

    Kursstart

    11:30

    Lunsj

    16:00

    Kursdag 3 avsluttes

  • Dag 4

    08:45

    Oppmøte kursdag 4

    09:00

    Kursstart

    11:30

    Lunsj

    16:00

    Kurset avsluttes, alle ønskes vel hjem


  • Programmet vil ikke alltid bli fulgt 100% kronologisk, men kan bli tilpasset noe gjennom dialog mellom deltakere og kursleder.
    Kursholdere

    Kursholdere

      Vi jobber med å få Kursholdere på plass. Mer informasjon kommer.
    ´
    Kurssted

    Kurssted

    Oslo sentrum

    • 26 - 29 sep.

    Adresse

    (Vis i Google Maps)

    Ofte stilte spørsmål

    Ofte stilte spørsmål

    • Når er siste frist for påmelding?

      Vi har ingen påmeldingsfrist, du kan melde deg på som deltager så lenge det er plasser igjen på kurset.

    • Når kommer fakturaen?

      Elektronisk faktura kommer 5 dager etter bestilling. Har du valgt postfaktura kommer denne ca en uke etter bestilling. Kurset betales alltid i forkant og betalingsfristen er 10 dager.

    • Hva er inkludert i prisen?

      Deltageravgiften inkluderer servering i pauser og lunsj. På enkelte kurs får du også dokumentasjon og deltagerbevis.

    • Jeg har spesielle behov

      De fleste av våre kurslokaler er tilrettelagt for funksjonshemmede, men kontakt kundesenteret på 
      E-post: kunde@confex.no
      Telefon: +47 938 66 666

    note

    Tina Wang Jacobsen

    Prosjektleder

    Har du spørsmål?

    Kontakt prosjektleder: E-post twj@confex.no eller telefon 938 66 666

    Påmelding

    26 - 29 sep.

    ITIL® Capability - Operational support & analysis

    Oslo på Oslo sentrum

    Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

    For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

    Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.