ITIL® MALC – Managing Across the Lifecycle

Den internasjonale standarden ITIL® gir kunnskap om beste praksis innen IT-serviceledelse. Bestått eksamen ITIL® MALC gir deg ITIL® Expert-sertifisering.

Dette kurset bygger videre på ITIL® Foundation og gir deg kompetanse og poeng mot ITIL® Expert. Bestått eksamen gir ITIL® ST-sertifisering.

Velg sted:

Oslo
Om kurset:

Bedre kontroll, høyere kvalitet og mer profesjonell IT drift med ITIL®:

  • Bestått eksamen gir deg sertifisering på høyeste nivå - ITIL® Expert
  • Sertifisering på ITIL® Expert-nivå er et personlig konkurransefortrinn
  • Å oppnå ITIL® Expert gir deg en unik faglig progresjon innen IT-serviceledelse
  • ITIL® Expert-sertifisering gir deg en unik mulighet til å nå øverste nivå - ITIL® Master

Dokumenter dine ferdigheter med en internasjonal sertifisering

ITIL® er et rammeverk for beste praksis innen IT-serviceledelse.ITIL® har eksistert siden 1980 tallet og er oppdatert og utviklet underveis.

ITIL® Managing across the lifecycle (MALC) er siste skritt på veien for å nå sertifiseringen ITIL® Expert. For å ta dette kurset er det et krav at du har gjennomført ITIL® Foundation og har samlet minimum 15 poeng fra et fritt utvalg av ITIL® Intermediate-kursene:

Med unntak av ITIL® Practitioner, er disse intermediate-kursene delt i to kategorier; Service Lifecycle og Service Capability. Du kan samle poeng ved å spesialisere deg innen en av disse kategoriene, eller du kan håndplukke fra begge kategorier på den måten som best passer ditt behov.

ITIL® MALC er kurset for deg som er interessert i å oppnå kunnskap om hele ITIL®-rammeverket for IT-serviceledelse. Kurset er meget fordelaktig med tanke på personlig og faglig utvikling, og gir et positivt bidrag til utvikling av egen karriere og faglig progresjon.

SERTIFISERING: Dette kurset gir 5 credits/poeng. Ved bestått eksamen blir du ITIL® Expert-sertifisert.

Etter fullført utdannelse og bestått eksamen på kurset ITIL® MALC har du tilegnet seg kompetanse på følgende områder:

  • Sentrale konsepter innenfor tjenestelivssyklusen
  • Kommunikasjon og stakeholder-ledelse
  • Integrasjon av Service Management-prosesser over hele tjenestelivssyklusen
  • Administrasjon av tjenester over hele tjenestelivssyklusen
  • Ledelse (governance) og organisering
  • Måling
  • Implementering og forbedring av evne til tjenesteledelse

Praktisk informasjon:

  • Kurset varer i 4 dager hvor du får lærer fra erfarne norske instruktører
  • Kursavgiften inkluderer omfattende kursdokumentasjon og sertifisering
  • Kursmateriell og eksamen er på engelsk
  • Eksamen varer i 150 minutter og gjennomføres på slutten av siste kursdag om ikke annet er avtalt
  • Det bør beregnes 21 timer til selvstudium før eksamen

Som sertifisert ITIL® Expert kan du sikte deg inn på aller høyeste nivå innen ITIL®-rammeverket, ITIL® Master. Det finnes heller ikke noe fastsatt kurs i ITIL® Master siden den teorien man skal prøves i, vil variere med den gitte situasjonen de ulike kandidatene velger å løse. Ta kontakt med oss på telefon 938 66 666 dersom du ønsker å vite mer om ITIL® Master.

Goodie

Hvilket ITIL®-kurs er riktig for deg?

Confex tilbyr ITIL®-kurs og -sertifisering på alle nivåer. ITIL®-rammeverket har en modulbasert tilnærming og består av 11 kurs som fokuserer på ITIL® Beste Praksis, med ulik grad av dybde og detalj.

Les mer om ITIL® og hvilket kurs som er riktig for deg!

Program

Program

  • Dag 1

    08:30

    Oppmøte og registrering

    09:00

    Kursstart

    11:30

    Lunsj

    16:00

    Kursdagen avsluttes

  • Dag 2

    08:45

    Oppmøte kursdag 2

    09:00

    Kursstart

    11:30

    Lunsj

    16:00

    Kursdag 2 avsluttes

  • Dag 3

    08:45

    Oppmøte kursdag 3

    09:00

    Kursstart

    11:30

    Lunsj

    16:00

    Kursdag 3 avsluttes

  • Dag 4

    08:45

    Oppmøte kursdag 4

    09:00

    Kursstart

    11:30

    Lunsj

    16:00

    Kurset avsluttes, alle ønskes vel hjem


  • Programmet vil ikke alltid bli fulgt 100% kronologisk, men kan bli tilpasset noe gjennom dialog mellom deltakere og kursleder.
    Kursholdere

    Kursholdere

      Vi jobber med å få Kursholdere på plass. Mer informasjon kommer.
    ´
    Kurssted

    Kurssted

    Oslo sentrum

    • 15 - 18 aug.

    Adresse

    (Vis i Google Maps)

    Ofte stilte spørsmål

    Ofte stilte spørsmål

    • Når er siste frist for påmelding?

      Vi har ingen påmeldingsfrist, du kan melde deg på som deltager så lenge det er plasser igjen på kurset.

    • Når kommer fakturaen?

      Elektronisk faktura kommer 5 dager etter bestilling. Har du valgt postfaktura kommer denne ca en uke etter bestilling. Kurset betales alltid i forkant og betalingsfristen er 10 dager.

    • Hva er inkludert i prisen?

      Deltageravgiften inkluderer servering i pauser og lunsj. På enkelte kurs får du også dokumentasjon og deltagerbevis.

    • Jeg har spesielle behov

      De fleste av våre kurslokaler er tilrettelagt for funksjonshemmede, men kontakt kundesenteret på 
      E-post: kunde@confex.no
      Telefon: +47 938 66 666

    note

    Tina Wang Jacobsen

    Prosjektleder

    Har du spørsmål?

    Kontakt prosjektleder: E-post eller telefon 938 66 666

    Påmelding

    15 - 18 aug.

    ITIL® MALC – Managing Across the Lifecycle

    Oslo på Oslo sentrum

    Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

    For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

    Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.