Storytelling - slik styrker du ditt omdømme

Nytt kurs! Slik utvikler og styrker du ditt omdømme. Lær strategisk historiefortelling med den populære programlederen og kursholderen Per Henrik Stenstrøm

Bilde line background Layer 1
Om kurset:

Lær deg storytelling med den populære programlederen Per Henrik Stenstrøm:

  • Lær deg hvordan du utvikler og styrker ditt omdømme
  • Slik forteller du den gode historien - og slik får du publikum til å fortelle den videre
  • Skap engasjement og begeistring hos ansatte og kunder
  • Gjør som Nike, IBM, Ford og Statoil - bruk storytelling for å bygge egen merkevare

På kurset får du en meget praktisk tilnærming til det populære temaet storytelling.

Storytelling er på mange måter en kombinasjon av salgsargumentasjon, medietrening, budskapsformidling, presentasjonsteknikk og branding. Alt på en gang. Du lærer deg rett og slett å fortelle gode historier – enda bedre!

En god historie vekker engasjement og begeistring. Den skiller seg ut, men vekker også en gjenkjennende effekt. Vi liker alle en god historie, oppriktighet og ærlighet vinner hver gang og gjør et helt annet inntrykk enn fakta, statestikk og informasjon. En god historie skaper forståelse og tilhørighet!

På dette kurset forteller den populære programlederen Per Henrik Stenstrøm deg hvordan du bruker strategisk historiefortelling til å utvikle og styrke et godt omdømme. Lær hvordan du utnytter den strategiske bruken av historier internt og eksternt for å oppnå bestemte organisasjonsmessige mål. Kulturbygging, employer branding samt levendegjøring av visjoner og mål kan oppnås gjennom corporate storytelling.

Virksomheten din styrker sitt varemerke innenfra og utenfra. Branding er målet. Storytelling er middelet.

Storytelling er blitt en velbrukt metode innen næringslivet for å bygge og vedlikeholde sitt varemerke. ICA, Nike, IBM, Ford, Statoil og mange andre virksomheter vet at nettopp historiefortelling er en effektiv måte å nå og engasjere såvel medarbeidere som kunder og samarbeidspartnere. For å vekke begeistring og skape engasjement må vi by på oss selv, historiene må oppleves ærlige, relevante og meningsfylte.

Per Henrik har holdt kurset med stor suksess for en rekke større norske virksomheter som Flytoget, Statped, Select Service Partner med flere.

På kurset lærer du å fortelle historien som bygger omdømme:

  • Slik deler og forteller du om virkelige opplevelser
  • Finn den gode historen om helter, kunder og medarbeidere
  • Lær å dele dine visjoner og feilskjær
  • Skap trygghet ved å trekke frem egen erfaring og kompetanse

En god fortelling overlater noe til egen tolkning - da øker sannsynligheten for at historien fortelles videre.

Kurset passer godt både for deg som er leder, mellomleder og teamleder, samt deg som jobber med kommunikasjon, PR, salg eller markedsføring. Det er like relevant for deg som jobber i offentlig eller privat sektor.

Per Henriks workshop om storytelling som ble gjennomført for ledelsen i Flytogets driftsavdeling ga oss stort utbytte. Vår bestilling var å få utviklet og forbedret lederkommunikasjonen i avdelingen, og Per Henrik traff blink med sitt opplegg. Vi ble alle utfordret og måtte strekke oss akkurat passe langt under workshopen. Per Henrik greide å skape en trygghet i situasjonene som gjorde at den enkelte av oss fikk et godt faglig utbytte og nyttig læring om både hensikt og teknikk ved storytelling.

Jarle Røssland, Driftsdirektør, Flytoget
Program

Program

Vi jobber med å ferdigstille et spennende kursprogram. Fyll ut e-postadressen din nedenfor, så oppdaterer vi deg når programmet er klart.

Per Henrik evnet å gripe forsamlingen og tok oss med på en reise inn i oss selv. Han utfordret hver og en av oss og løftet oss videre i vår utvikling sammen som en helhetlig avdeling. Per Henrik holdt oss i ånde hele dagen og benyttet ulike metoder og virkemidler for å få oss til å prøve ut ulike uttrykksformer, både skriftlig og muntlig. Det han lærer bort kan du ikke lese deg til i en bok.

Idun Klette Låhne, Avdelingsleder, Statped
Kurssted

Kurssted

Vi leter etter det beste lokalet for dette kurset. Fyll ut e-postadressen din nedenfor, så oppdaterer vi deg når vi har funnet det.

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

  • Når er siste frist for påmelding?

    Vi har ingen påmeldingsfrist, du kan melde deg på som deltager så lenge det er plasser igjen på kurset.

  • Når kommer fakturaen?

    Elektronisk faktura kommer 5 dager etter bestilling. Har du valgt postfaktura kommer denne ca en uke etter bestilling. Kurset betales alltid i forkant og betalingsfristen er 10 dager.

  • Hva er inkludert i prisen?

    Deltageravgiften inkluderer servering i pauser og lunsj. På enkelte kurs får du også dokumentasjon og deltagerbevis.

  • Jeg har spesielle behov

    De fleste av våre kurslokaler er tilrettelagt for funksjonshemmede, men kontakt kundesenteret på 
    E-post: kunde@confex.no
    Telefon: +47 938 66 666

note

Camilla Kristiansen

Prosjektleder

Har du spørsmål?

Kontakt prosjektleder: E-post camilla.kristiansen@confex.no eller telefon 938 66 666

Påmelding: Mer info kommer

Skriv inn din epostadresse: så kontakter vi deg når tidspunkt for kurset er satt

Har du ytterligere spørsmål, kan du kontakte kundeservice på telfon 938 66 666.

Storytelling - slik styrker du ditt omdømme

Pris kommer

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.