ØK SALGET MED 20% UTEN Å JOBBE MER

Ta maksimal kontroll på egne prioriteringer og oppnå bedre salgsresultater med mindre stress! Dette 2-dagers kurset passer for deg med salgserfaring.

Velg sted:

Oslo
Beskrivelse

Få nye unike verktøy for å øke salget uten å jobbe mer

  • Lær målrettet salg med maksimal innsats og riktig fokus
  • Bli bedre på å håndtere budsjettpress og høye salgskvoter
  • Lær å tilpasse din salgsprosess til kundens kjøpsprosess
  • Gjør gode daglige prioriteringer og oppnå bedre resultater

Ta maksimal kontroll på egne prioriteringer og oppnå bedre salgsresultater med mindre stress

Har du erfaring som selger, salgssjef, salgskonsulent eller business manager – og ønsker å øke salget uten å jobbe mer? Da passer dette 2-dagers kurset for deg!

Mange selgere opplever stress i salgssituasjonen, og forventning om å levere på et budsjett som kan virke uoppnåelig. På dette kurset lærer du å maksimere innsatsen din for målrettet å oppnå salg og minimere dødtid. Gjennom å ta kontroll på egen tid og sikre egne prioriteringer oppnår du bedre resultater med mindre stress. 

Målet for kurset er å:

  • Gi deg med salgserfaring nye unike verktøy for å øke salget uten å jobbe mer
  • Se på det du selger og de du selger til i et nytt perspektiv
  • Tilpasse din salgsprosess til kundens kjøpsprosess for å oppnå effektive salg

Mange mangler gode og riktige salgsverktøy. I tillegg er det mye som tar bort tid og fokus på salg, slik som interne møter, bidrag til fellesskapet, rapportering og andre ting man må gjøre selv om det ikke står i stillingsbeskrivelsen. Kurset tar utgangspunkt i de systemer du har, og gir deg noen enkle råd og gode verktøy for å bli effektiv ved å jobbe smartere og ikke hardere.

Meld deg på i dag og få konkrete verktøy som skal til for å vinne hver salgsmulighet du velger å jobbe med!

Program

Program

  • Dag 1

    08:30

    Oppmøte, kaffe og te

    09:00

    Velkommen og introduksjon av kursleder v/Confex

    09:05

    Verdibasert salg

    - Hvilken verdi gir ditt produkt til kunden

    10:00

    Salgs- og kjøpsprosessen

    - Forståelse for kjøpsprosessen alle er gjennom
    - Forståelse for at selger via salgsprosessen driver kunden gjennom dette, mot godt og verdifullt kjøp

    10:45

    Pause

    11:00

    Salgsverktøy

    - Metoder for å selge mer
    - En vinn/vinn-metode

    11:30

    Salg som et prosjekt

    - Hvordan identifisere alle berørte parter i salget
    - Hvordan danne et godt team hos kunde og i egen bedriftnden gjennom dette, mot godt og verdifullt kjøp

    12:00

    Lunsj

    13:00

    Få kontroll på salgsmålet

    - Del opp målet i håndterbare biter og administrer dette
    - Få kontroll på din salgstrakt og dermed mere ro i arbeidet

    13:30

    Håndtere salgsmuligheter

    - Hva er det riktig å jobbe med
    - Er det så bra som det ser ut som
    - Hva trenger vi/du?

    14:00

    Pause

    14:15

    Salgskommunikasjon

    - Enkle verktøy for å finne verdi og skape tillit

    15:00

    De gode spørsmålene

    - Metoder for å avdekke behov
    - Gode åpningsspørsmål
    - Bruk av spørreteknikker

    16:00

    Avslutning av dag 1, sees i morgen!

  • Dag 2

    08:45

    Oppmøte, kaffe og te

    09:00

    Velkommen og introduksjon av kursleder v/Confex

    09:05

    Definer dine arbeids- og målområder og gjør dem synlige

    - Skal du optimere tid til salg må du også ta kontroll over andre arbeidsområder

    10:45

    Pause

    11:00

    Lær å lage en overordnet handlingsplan for hvert målområde

    - Bryt overordnede vage mål ned i konkrete handlings- og aktivitetsplaner

    12:00

    Lunsj

    13:00

    For hver uke og måned - hvordan sette av tid til gjennomføring av planen

    - Kom andre i forkjøpet. legg inn aktiviteter i kalenderen for å nå dine mål

    14:00

    Pause

    14:15

    Daglig prioritering, gjennomføring av planene og innkommende oppgaver fra andre

    - Ta kontroll over innkommende oppgaver
    - Hvordan være ajour for å kunne fokusere på egne oppgaver
    - Fjern dårlige unnskyldninger for å ikke gjennomføre strategiske oppgaver

    15:00

    Pause

    15:15

    Daglig prioritering, gjennomføring av planene og innkommende oppgaver fra andre - fortsetter

    16:00

    Avslutning av dag 2


  • Programmet vil ikke alltid bli fulgt 100% kronologisk, men kan bli tilpasset noe gjennom dialog mellom deltakere og kursleder.
    Omslag for ØK SALGET MED 20% UTEN Å JOBBE MER

    Last ned en utskriftsvennlig versjon av kursbeskrivelsen

    Brosjyre for: Høst 2017

    Kursholdere

    Kursholdere

    • Person
      Bjørn Hopland

      Bjørn O. Hopland har mange års erfaring som internasjonal HR-leder i Microsoft med medarbeidere i mange land. I dag leder han SmartEndring. Bjørn arbeider spesielt med de... Les mer

    • Person
      Petter Bakken

      Petter Bakken er en anerkjent og mye brukt kursholder. Bakken har lang og variert erfaring fra salg, markedsføring og ledelse, og har de 14 siste årene veiledet store og komplekse... Les mer

    ´

    Påmelding

    27 - 28 nov.

    ØK SALGET MED 20% UTEN Å JOBBE MER

    Oslo på Thon Conference Vika Atrium

    Kurssted

    Kurssted

    Thon Conference Vika Atrium

    • 27 - 28 nov.

    Thon Hotel Vika Atrium ligger sentralt ved Aker Brygge i Oslo sentrum. Det er kort vei fra hotellet til blant annet Karl Johans gate og Nationaltheatret. I tillegg til flotte gjesterom har hotellet 16 kurs- og konferanserom i hyggelige omgivelser.For veibeskrivelse, ankomst med kollektivtransport og parkering, klikk her.

    Adresse

    Munkedamsveien 45 0168 Oslo (Vis i Google Maps)

    Telefon: 22 83 33 00

    E-post: vika.kurs@thonhotels.no

    Nettsted: Klikk her

    Ofte stilte spørsmål

    Ofte stilte spørsmål

    • Når er siste frist for påmelding?

      Vi har ingen påmeldingsfrist, du kan melde deg på som deltager så lenge det er plasser igjen på kurset.

    • Når kommer fakturaen?

      Elektronisk faktura kommer 5 dager etter bestilling. Har du valgt postfaktura kommer denne ca en uke etter bestilling. Kurset betales alltid i forkant og betalingsfristen er 10 dager.

    • Hva er inkludert i prisen?

      Deltageravgiften inkluderer servering i pauser og lunsj. På enkelte kurs får du også dokumentasjon og deltagerbevis.

    • Jeg har spesielle behov

      De fleste av våre kurslokaler er tilrettelagt for funksjonshemmede, men kontakt kundesenteret på 
      E-post: kunde@confex.no
      Telefon: +47 938 66 666

    note

    Camilla Kristiansen

    Prosjektleder

    Har du spørsmål?

    Kontakt prosjektleder: E-post camilla.kristiansen@confex.no eller telefon 938 66 666

    Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

    For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

    Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.