Service og kundebehandling

God service er et konkurransefortrinn og et kurs i service og kundebehandling fører ikke bare til mer fornøyde kunder, men flere fornøyde kunder. Hvert år arrangerer vi også to store møteplasser for deg som leder eller medarbeider innen call center og kundesenter. Bli med oss på Call Center Dagene og Kundeservicedagen der du møter likesinnede og får høre med om utviklingen i din bransje.

Temavisning Datovisning

Call center

  • Call Center Dagene

    Nord-Europas største møteplass for deg som jobber for eller med god kundeservice. Vi deler også ut Kundeserviceprisen til Norges beste kundesenter.

  • Kundeservicedagen

    Konferanse for deg som jobber med kundeservice. Få faglig påfyll, motivasjon og nyttige verktøy som du kan bruke både på jobb og i hverdagen.

  • Salgsdagen

    Årets viktigste møteplass for deg som jobber med salg og salgsledelse. Salgsdagen gir deg teknikkene som skal til for å lykkes.

Kundebehandling

Kundesenterledelse

april 2017


  • 05
    apr.

    Profesjonell klagehåndtering

    Dette kurset gir deg kunnskapen og selvtilliten til å hanskes med vanskelige kunder og ubehagelige samtaler, både ansikt til ansikt og i sosiale medier.

  • 25
    apr.

    Call Center Dagene

    Nord-Europas største møteplass for deg som jobber for eller med god kundeservice. Vi deler også ut Kundeserviceprisen til Norges beste kundesenter.

mai 2017


  • 22
    mai

    Engelsk på jobben

    Grunnleggende kurs for oppfriskning av dine engelskkunnskaper. Praktisk, effektiv og hurtig læring. Stort utbytte på kort tid!

  • 29
    mai

    Engelsk på jobben

    Grunnleggende kurs for oppfriskning av dine engelskkunnskaper. Praktisk, effektiv og hurtig læring. Stort utbytte på kort tid!

juni 2017


oktober 2017


  • 17
    okt.

    Profesjonell kundebehandling

    Invester i din bedrift ved å tilby god kundeservice i alle kanaler. Resultatet vil være mer fornøyde kunder og bedre lønnsomhet

  • 18
    okt.

    Profesjonell klagehåndtering

    Dette kurset gir deg kunnskapen og selvtilliten til å hanskes med vanskelige kunder og ubehagelige samtaler, både ansikt til ansikt og i sosiale medier.

november 2017


desember 2017


  • 12
    des.

    Profesjonell kundebehandling

    Invester i din bedrift ved å tilby god kundeservice i alle kanaler. Resultatet vil være mer fornøyde kunder og bedre lønnsomhet

  • 13
    des.

    Profesjonell klagehåndtering

    Dette kurset gir deg kunnskapen og selvtilliten til å hanskes med vanskelige kunder og ubehagelige samtaler, både ansikt til ansikt og i sosiale medier.

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.