Service og kundebehandling

God service er et konkurransefortrinn og et kurs i service og kundebehandling fører ikke bare til mer fornøyde kunder, men flere fornøyde kunder. Hvert år arrangerer vi også to store møteplasser for deg som leder eller medarbeider innen call center og kundesenter. Bli med oss på Call Center Dagene og Kundeservicedagen der du møter likesinnede og får høre med om utviklingen i din bransje.

Temavisning Datovisning

Call center

  • Call Center Dagene

    Nord-Europas største møteplass for deg som jobber for eller med god kundeservice. Vi deler også ut Kundeserviceprisen til Norges beste kundesenter.

Kundebehandling

Kundesenterledelse

Klagehåndtering

  • Profesjonell kundeservice og klagehåndtering

    Meld deg på innen 30. september 2017 og få kr 1000,- i rabatt!

    Invester i din bedrift ved å tilby god kundeservice og profesjonell klagehåndtering i alle kanaler. Resultatet? Mer fornøyde kunder og bedre lønnsomhet

oktober 2017


november 2017


desember 2017


  • 06
    des.

    Engelsk på jobben

    Grunnleggende kurs for oppfriskning av dine engelskkunnskaper. Praktisk, effektiv og hurtig læring. Stort utbytte på kort tid!

  • 06
    des.

    Kundeservicedagen

    Meld deg på innen 6. oktober og spar kr 1000,-!

    Konferanse for deg som jobber med kundeservice. Få faglig påfyll, motivasjon og nyttige verktøy som du kan bruke både på jobb og i hverdagen.

  • 12
    des.

    Profesjonell kundeservice og klagehåndtering

    Meld deg på innen 30. september 2017 og få kr 1000,- i rabatt!

    Invester i din bedrift ved å tilby god kundeservice og profesjonell klagehåndtering i alle kanaler. Resultatet? Mer fornøyde kunder og bedre lønnsomhet

april 2018


  • 25
    apr.

    Call Center Dagene

    Nord-Europas største møteplass for deg som jobber for eller med god kundeservice. Vi deler også ut Kundeserviceprisen til Norges beste kundesenter.

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.