|
Call center dagene 2014 - Confex Norge AS

 

Skandinavias største konferanse for kundeservice!

Årets STORE møteplass for alle som jobber med kundeservice arrangeres i Oslo for 16 år på rad i 2014. Få ny kunnskap, møt utstillere og del erfaringer! Du får høre hvilke nye krav som stilles til kundeservice i dag og i fremtiden.

Møt eksperter med høy kompetanse

Møt norske og internasjonale foredragsholdere som enten jobber i et kundesenter til daglig - eller har unik faglig kompetanse, eller som bare rett og slett er utrolig inspirerende og vil gi deg et skikkelig motivasjonskick.

Noen smakebiter fra programmet for 2014:

 

  • Canal Digital, Roger Von Zernichow kommer og prater om hva de gjorde så de vant kundeserviceprisen «best i test» i 2013
  • One Call, Øystein Eriksen prater om hvordan de gjør det hos One Call med foredraget god service starter på toppen
  • DNB, Marthe Gerhardsen kommer og prater om overgangen og prosessen hos DNB ved å gå over til døgnåpent kundesenter.

Se hele programmet for Call Center dagene 2014 her

Se hva andre sier om Call Center dagene.

Prisutdeling, festmiddag og underholdning – bli med på moroa

Etter konferansens første dag samles deltakere, foredragsholdere og utstillere seg til en herlig 3-rettersmiddag og noe godt i glasset!

Call center dagene - underholdning
Kundeserviceprisen "Best i test"

Vi kårer Norges beste kundesenter, basert på en omfattende blindtest av en rekke kundesentre.

Oslo

Pris:
kr 10.595,00 + mva
Sted:
Antall dager:
2
Kontaktperson:
Last ned brosjyre (5,92 MB pdf)
Design av IXD | Publiseringsverktøy fra Netmaking | Powered by eZ Publish