|

 

Call Center Dagene 2015

Årets Call Center Dagene fokuserer på hvordan man kan bygge opp en servicekultur. Velkommen!

Skap en servicekultur

Velkommen til to dager med faglig påfyll, inspirasjon og nettverksbygging.
Årets tema: Skap et miljø for god service!

Call Center dagene er Skandinavias største konferanse for ledere og beslutningstakere innen kundeservice og vi er stolte av å presentere årets program.

Variert program - vi har invitert norske og internasjonale talere i toppklasse. Noen jobber daglig i kundesentre, mens andre er fagpersoner med en unik fagkompetanse på sine områder. Du får også høre spennende caser fra anerkjente bedrifter, og lære av erfaringene de har gjort seg for å skape bedre kundeopplevelser. Felles er at de alle brenner for service, og vil dele sine erfaringer og kunnskap med deg.

Servicekultur er årets overordnede tema, men hva er egentlig en god servicekultur? Det innebærer at medarbeiderne er til å stole på, gir det lille ekstra og forenkler hverdagen til sine kunder og kollegaer. Kulturen bygges like mye intern som eksternt, fra ledelsesnivå til hvordan man behandler hverandre som kollegaer. Er du klar for å bygge opp en servicekultur i særklasse?

Lag ditt eget program - Med 3 fellessesjoner, workshop og totalt 24 foredrag som er fordelt på 5 parallellspor er det mye å velge mellom. Dette gir deg muligheten til å skreddersy ditt program. Enkelte av foredragene går to ganger slik at du ikke går glipp av høydepunktene.

Bli faglig oppdatert, få motivasjon og inspirasjon! Velkommen til Call Center Dagene 2015!

 

Kaufman åpner konferansen

Ron Kaufman, en av verdens ledende foredragsholdere i kundeservice. Han flyr inn fra Singapore for å ta deg imot på Call Center Dagene 2015.
Kaufman kommer til åpne konferansens med et inspirerende innlegg om kundeservice. Og ingen kan det bedre enn han, boken «Uplifting Service! The Proven Path to Delighting Your Customers, Colleagues and Everyone Else You Meet" – ligger på bestselgerlisten til både The New York Times og USA Today!
Kaufmans foredrag og workshops har inspirert millioner av mennesker og vi gleder oss til å høre han på Call Center Dagene 2015. Velkommen!

 

Design av IXD | Publiseringsverktøy fra Netmaking | Powered by eZ Publish