|

Kundeserviceprisen 2015

Den prestisjetunge bransjeprisen baserer seg på Norges største og mest omfattende kvalitative undersøkelse av kundeservice. En rekke observatører utgir seg for å være kunder, kontakter et bredt utvalg av kundesenter, og tester servicenivået i forkant av konferansen – ved såkalt ”mystery calling”. Resultatet får du på Call Center dagene. Dette er 10. gang prisen deles ut!

Kanskje testes ditt kundesenter?

Det er selvfølgelig hemmelig hvem som testes, men kundeserviceprisen omfatter i år følgende bransjer:

  • Energi
  • Forsikring
  • TV distribusjonm
  • Avis
  • Sikkerhet
  • Offentlig
  • Mobil
  • Bank
  • Båtreise
  • Pakkereise
  • Flyreise
  • Bredbånd
  • Elektro
  • Åpen klasse
  • Pakketransport

 

Testen gjennomføres av analysebyrået SeeYou.

Resultater kundeserviceprisen 2014 - les mer

Design av IXD | Publiseringsverktøy fra Netmaking | Powered by eZ Publish