Call Center Dagene

Nord-Europas største kundeservicekonferanse for alle som jobber for eller med god kundeservice. Kundeserviceprisen deles ut til Norges beste kundesenter.

Beskrivelse

Call Center dagene er Nord-Europas største konferanse for ledere og beslutningstakere innen kundeservice.

Velkommen til to dager med faglig påfyll, inspirasjon og nettverksbygging. Bli faglig oppdatert, få motivasjon og inspirasjon! 

Programmet for våren 2016 er fortsatt under utvikling.

  • Meget variert program - vi inviterer norske og internasjonale talere i toppklasse. 
  • Sett sammen din egen agenda - Med fellessesjoner, workshop og mer enn 20 foredrag er det mye å velge mellom. 
  • Kundesenterprisen - hvert år deler vi ut pris til det kundesenteret som har utpekt seg i året som har gått. 

Les mer

Hvem møter du på konferansen?

Konferansen er årets største arena for ledere og beslutningstakere innen kundeservice. Her møter du viktige ressurspersoner i bransjen.

Ledere og beslutningstakere

De fleste deltakerne er ledere eller beslutningstakere i kundesenteret, men også teamledere med operativt ansvar deltar på konferansen.

Foredragsholderne

På scenen vil du oppleve en blanding av profesjonelle foredragsholdere - som lever av å undervise innen ledelse, motivasjon, CRM og kundebehandling - i tillegg til en rekke ressurspersoner som jobber innen kundeservice i Norge eller i utlandet.

Case presentasjoner

Teori og praksis er som kjent ikke alltid det samme, derfor inviterer vi alltid en rekke kundeserviceledere til å fortelle som sine erfaringer fra den virkelige verden. På den måten kan du se, sammenlikne og lære av andre i din bransje.

Del erfaringer med andre

Call Center dagene er det perfekte stedet for å knytte nettverk og utveksle erfaringer med andre innen kundeservice. Over 400 engasjerte og tilfredse personer deltok på fjorårets konferanse.

Bransjen setter agendaen

Programmet er basert på grundig research blant ansatte, ledere og beslutningstakere i Skandinaviske kundesentre – og ikke utformet av en ”bedre vitende” programkomité. Konferansen representerer derfor en dagsaktuell agenda - som bransjen selv har satt.

Nyttige artikler innen Kundeservice

"En utrolig inspirerende og motiverende konferanse! En fantastisk gjeng med dyktige foredragsholdere gjorde dette til en meget lærerik opplevelse."

Astrid Eriksen , Underdirektør, Skatteopplysningen Øst

Del kurset på Share Share Share

Program


Vi jobber med å få Program på plass. Mer informasjon kommer :-)

Kurssted

Vi jobber med å få Kurssted på plass. Mer informasjon kommer :-)

Ofte stilte spørsmål

  • Når er siste frist for påmelding?

    Vi har ingen påmeldingsfrist, du kan melde deg på som deltager så lenge det er plasser igjen på kurset.

  • Når kommer fakturaen?

    Fakturaen på deltakeravgift kommer per post, cirka en uke etter at din påmelding er blitt registrert hos oss. Kurset betales alltid i forkant og betalingsfristen er 20 dager.

  • Hva er inkludert i prisen?

    Deltageravgiften inkluderer servering i pauser og lunsj. På enkelte kurs får du også dokumentasjon og deltagerbevis.

  • Jeg har spesielle behov

    De fleste av våre kurslokaler er tilrettelagt for funksjonshemmede, men kontakt kundesenteret på 
    e-post kunde@confex.no
    telefon 05877

note

Johannes Lehmpfuhl

Kursansvarlig

Har du spørsmål om kurset?

Kontakt oss på kunde@confex.no eller på telefon 05877

"Profesjonelt og flott gjennomført. Utdeling av Kundeserviceprisen setter også en ekstra fin spiss på det hele."

Monika Larsen , Rådgiver næringsavdelingen, Brønnøysundregistrene

Påmelding: Mer info kommer

Skriv inn din epostadresse: så kontakter vi deg når tidspunkt for kurset er satt

Har du ytterligere spørsmål, kan du kontakte kundeservice på telfon 05877.

Call Center Dagene

Pris kommer