Call Center Dagene

Nord-Europas største kundeservicekonferanse for alle som jobber for eller med god kundeservice. Kundeserviceprisen deles ut til Norges beste kundesenter.

Dette får du oppleve

Call Center dagene er Nord-Europas største konferanse for ledere og beslutningstakere innen kundeservice.

Velkommen til to dager med faglig påfyll, inspirasjon og nettverksbygging. Bli faglig oppdatert, få motivasjon og inspirasjon! 

Programmet for våren 2016 er fortsatt under utvikling.

Følg med! Vi slipper stadig nye foredragsholdere!

  • «Skillnaden som gör skillnaden är du!» - Bli en bedre leder med Kjell Enhager
  • Årets konferansier, Cecilie Andvig!
  • Jobb smartere og ikke mer!  – David Stiernholm
  • Kanalriktig kommunikasjon – Nina Furu
  • Workshop med kongen innen relasjonsledelse, Jan Spurkeland
  • Spennende caser fra Bring, Adams Matkasse, Sector Alarm og mange flere!  


Les mer

Hvem møter du på konferansen?

Konferansen er årets største arena for ledere og beslutningstakere innen kundeservice. Her møter du viktige ressurspersoner i bransjen.

Ledere og beslutningstakere

De fleste deltakerne er ledere eller beslutningstakere i kundesenteret, men også teamledere med operativt ansvar deltar på konferansen.

Foredragsholderne

På scenen vil du oppleve en blanding av profesjonelle foredragsholdere - som lever av å undervise innen ledelse, motivasjon, CRM og kundebehandling - i tillegg til en rekke ressurspersoner som jobber innen kundeservice i Norge eller i utlandet.

Case presentasjoner

Teori og praksis er som kjent ikke alltid det samme, derfor inviterer vi alltid en rekke kundeserviceledere til å fortelle som sine erfaringer fra den virkelige verden. På den måten kan du se, sammenlikne og lære av andre i din bransje.

Del erfaringer med andre

Call Center dagene er det perfekte stedet for å knytte nettverk og utveksle erfaringer med andre innen kundeservice. Over 400 engasjerte og tilfredse personer deltok på fjorårets konferanse.

Bransjen setter agendaen

Programmet er basert på grundig research blant ansatte, ledere og beslutningstakere i Skandinaviske kundesentre – og ikke utformet av en ”bedre vitende” programkomité. Konferansen representerer derfor en dagsaktuell agenda - som bransjen selv har satt.

Nyttige artikler innen Kundeservice

"En utrolig inspirerende og motiverende konferanse! En fantastisk gjeng med dyktige foredragsholdere gjorde dette til en meget lærerik opplevelse."

Astrid Eriksen , Underdirektør, Skatteopplysningen Øst

Del konferansen på Share Share Share

Program

Torsdag 28. april

08:15
Oppmøte og registrering, servering av kaffe og te
09:15
Velkommen! Praktisk informasjon ved prosjektleder i Confex
09:25
Åpningsinnlegg ved konfransier Cecilie Andvig
10:30
Pause. Besøk våre utstillere og skaff deg nye venner
12:00
Lunsj! Spis og kos deg, og delta på konkurransene i utstillerområdet
14:00
Pause. Besøk våre utstillere
17:00
Middag med underholdning, og utdeling av kundeserviceprisen "Best i test"

Fredag 29. april

09:45
Pause. Besøk våre utstillere
11:00
Pause. Besøk våre utstillere og skaff deg nye venner
12:15
Lunsj! Mmmm!
14:45
Avslutning av Call Center dagene 2016 - Takk for nå, og vel hjem!
Omslag for Call Center Dagene

Last ned en utskriftsvennlig versjon av kursbeskrivelsen

Kurssted

Radisson Blu Plaza Hotel

  • 28 + 29 apr.

Med beliggenhet midt i sentrum er hotellet lett å ankomme fra Oslo Sentralbanestasjon og Flytogterminalen. Med sine 37 etasjer og fantastiske utsikt over Oslo og Oslofjorden er Radisson Blu Plaza Hotel Nord Europas høyeste og Norges største hotell. Ankomst fra Oslo Sentralbanestasjon: Følg skiltingen mot bussterminalen. Når du har gått over gangbroen så ligger hotellet ned trappen til venstre. Parkering: Hotellet tilbyr parkering til kr. 375,- per døgn.

Adresse

Sonja Henies plass 3 0134 Oslo Norge (Vis i Google Maps)

Telefon: 22058000

E-post: Conference.plaza.oslo@radissonblu.com

Nettsted: Klikk her

Goodie

Behøver du overnatting?

Bo behagelig på samme hotell som konferansen arrangeres – Radisson Blu Plaza Hotell.
Enkeltrom kr. 1419,- per natt per rom inkludert frokost og mva
Dobbeltrom kr. 1419,- per natt per rom inkludert frokost og mva

Hvordan gjøre en reservasjon:

Telefon: 22 05 80 00, trykk 2 for rombestilling og oppgi "CD2016" ved bestilling

Internett: Klikke deg inn på Radisson Blu Plaza Hotell og oppgi "CD2016" som kampanjekode under flere alternativer.

Betaling gjøres opp direkte med hotellet.

Rom bestilles innen 01.04.2016. Begrenset antall rom. 

Ofte stilte spørsmål

  • Når er siste frist for påmelding?

    Vi har ingen påmeldingsfrist, du kan melde deg på som deltager så lenge det er plasser igjen på kurset.

  • Når kommer fakturaen?

    Fakturaen på deltakeravgift kommer per post, cirka en uke etter at din påmelding er blitt registrert hos oss. Kurset betales alltid i forkant og betalingsfristen er 20 dager.

  • Hva er inkludert i prisen?

    Deltageravgiften inkluderer servering i pauser og lunsj. På enkelte kurs får du også dokumentasjon og deltagerbevis.

  • Jeg har spesielle behov

    De fleste av våre kurslokaler er tilrettelagt for funksjonshemmede, men kontakt kundesenteret på 
    e-post kunde@confex.no
    telefon 05877

note

Janne Grytemark

Kursansvarlig

Har du spørsmål om kurset?

Kontakt oss på kunde@confex.no eller på telefon 05877

Påmelding


( 28 + 29 apr. )

Call Center Dagene

Oslo på Radisson Blu Plaza Hotel

  • 28 + 29 apr.

kr 11 295,00 (+mva) pr. person

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.