Call Center Dagene

Nord-Europas største møteplass for deg som jobber for eller med god kundeservice. Vi deler også ut Kundeserviceprisen til Norges beste kundesenter.

Velkommen til Nord-Europas største konferanse innen call center og kundeservice

Velkommen til Nord-Europas største konferanse innen call center og kundeservice

  • Årets største arena for ledere og beslutningstakere innen kundeservice
  • Skreddersy ditt program ved å velge mellom ulike paralellsesjoner
  • Vi deler ut den orginale Kundeserviceprisen i samarbeid med SeeYou
  • Alltid gode gruppetilbud for 3 eller flere, ta kontakt med for et ekstra godt tilbud

Call Center dagene er Nord-Europas største konferanse for ledere og beslutningstakere innen kundeservice. Vi deler også ut Kundeserviceprisen, den orginale prisen som kårer årets beste på kundeservice i 16 ulike kategorier og på tvers av flere bransjer. Les mer om fjorårets vinnere her.

Programmet er alltid basert på grundig research blant ansatte, ledere og beslutningstakere i Skandinaviske kundesentre – og ikke utformet av en ”bedre vitende” programkomité. Konferansen representerer derfor en dagsaktuell agenda - som bransjen selv har satt. Programmet for våren 2017 blir fortløpende oppdatert, så følg med på disse sidene fremover.

Teori og praksis er som kjent ikke alltid det samme, derfor inviterer vi en blanding av profesjonelle foredragsholdere - som lever av å undervise innen ledelse, motivasjon, CRM og kundebehandling - i tillegg til en rekke ressurspersoner som jobber innen kundeservice i Norge eller i utlandet og som forteller som sine erfaringer fra den virkelige verden. På den måten kan du se, sammenlikne og lære av andre i din bransje.

Call Center dagene er det perfekte stedet for å knytte nettverk og utveksle erfaringer med andre ledere og beslutningstakere innen kundeservice. Over 350 engasjerte og tilfredse personer deltok på fjorårets konferanse. Over 85 % av deltakere er ledere. 

Velkommen til to dager med faglig påfyll, inspirasjon og nettverksbygging. Bli faglig oppdatert, få motivasjon og inspirasjon!

Goodie

Kundeserviceprisen 2016 - her ser du alle vinnerne!

Under Call Center Dagene 2016 deler vi ut Kundeserviceprisen i 16 ulike kategorier. Av disse velges en hovedvinner som kåres til "Best i test". Årets "Best i test" er Sunnmørsposten. Vi gratulerer. Kundeserviceprisen deles ut i samarbeid med vår partner See You. Klikk her for full liste over alle vinnerne

En utrolig inspirerende og motiverende konferanse! En fantastisk gjeng med dyktige foredragsholdere gjorde dette til en meget lærerik opplevelse.

Astrid Eriksen, Underdirektør, Skatteopplysningen Øst
Program

Program

Vi jobber med å ferdigstille et spennende kursprogram. Fyll ut e-postadressen din nedenfor, så oppdaterer vi deg når programmet er klart.
Foredragsholdere

Foredragsholdere

    Vi jobber med å få content.speakers.title.conference på plass. Mer informasjon kommer.
Kurssted

Kurssted

Radisson Blu Scandinavia Hotel

  • 4 - 5 mai

Hotellet har en perfekt beliggenhet kun 500 meter fra Karl Johans Gate, byens hovedgate og i kort gangavstand fra Nationaltheatret stasjon. Reisende har enkel tilgang til førsteklasses shoppingområder, viktige forretningsstrøk, kjente attraksjoner samt den majestetiske Oslofjorden. Hotellets designerrom og suiter er utstyrt med elegante møbler, og mange av disse har flott utsikt over byen og fjorden. Nyt gratis tilgang til Lagoon som inkluderer svømmebasseng og et treningsrom internt i hotellet. Fra Summit bar i hotellets 21. etasje kan man gjennom panoramavinduer oppleve byens beste utsikt over Oslo og Oslofjorden!

Adresse

Holbergs gate 30 0166 Oslo Norge (Vis i Google Maps)

Telefon: 23 29 30 00

E-post: info.scandinavia.oslo@radissonblu.com

Nettsted: Klikk her

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

  • Når er siste frist for påmelding?

    Vi har ingen påmeldingsfrist, du kan melde deg på som deltager så lenge det er plasser igjen på kurset.

  • Når kommer fakturaen?

    Fakturaen på deltakeravgift kommer per post, cirka en uke etter at din påmelding er blitt registrert hos oss. Kurset betales alltid i forkant og betalingsfristen er 10 dager.

  • Hva er inkludert i prisen?

    Deltageravgiften inkluderer servering i pauser og lunsj. På enkelte kurs får du også dokumentasjon og deltagerbevis.

  • Jeg har spesielle behov

    De fleste av våre kurslokaler er tilrettelagt for funksjonshemmede, men kontakt kundesenteret på 
    e-post kunde@confex.no
    telefon 05877

note

Camilla Kristiansen

Prosjektleder

Har du spørsmål?

Kontakt prosjektleder: E-post camilla.kristiansen@confex.no eller telefon 05877

Påmelding

4 - 5 mai

Call Center Dagene

Oslo på Radisson Blu Scandinavia Hotel

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.