Call Center Dagene

Nord-Europas største møteplass for deg som jobber for eller med god kundeservice. Vi deler også ut Kundeserviceprisen til Norges beste kundesenter.

Bilde line background Layer 1
Velkommen til Nord-Europas største konferanse innen call center og kundeservice

Velkommen til Nord-Europas største konferanse innen call center og kundeservice

  • Årets største arena for ledere og beslutningstakere innen kundeservice
  • Skreddersy ditt program ved å velge mellom ulike paralellsesjoner
  • Vi deler ut den orginale Kundeserviceprisen i samarbeid med SeeYou
  • Alltid gode gruppetilbud for 3 eller flere, ta kontakt med for et ekstra godt tilbud

Call Center dagene er Nord-Europas største konferanse for ledere og beslutningstakere innen kundeservice. Vi deler også ut Kundeserviceprisen, den orginale prisen som kårer årets beste på kundeservice i 16 ulike kategorier og på tvers av flere bransjer. Les mer om fjorårets vinnere her.

Programmet er alltid basert på grundig research blant ansatte, ledere og beslutningstakere i Skandinaviske kundesentre – og ikke utformet av en ”bedre vitende” programkomité. Konferansen representerer derfor en dagsaktuell agenda - som bransjen selv har satt. Programmet for våren 2017 blir fortløpende oppdatert, så følg med på disse sidene fremover.

Teori og praksis er som kjent ikke alltid det samme, derfor inviterer vi en blanding av profesjonelle foredragsholdere - som lever av å undervise innen ledelse, motivasjon, CRM og kundebehandling - i tillegg til en rekke ressurspersoner som jobber innen kundeservice i Norge eller i utlandet og som forteller som sine erfaringer fra den virkelige verden. På den måten kan du se, sammenlikne og lære av andre i din bransje.

Call Center dagene er det perfekte stedet for å knytte nettverk og utveksle erfaringer med andre ledere og beslutningstakere innen kundeservice. Over 350 engasjerte og tilfredse personer deltok på fjorårets konferanse. Over 85 % av deltakere er ledere. 

Velkommen til to dager med faglig påfyll, inspirasjon og nettverksbygging. Bli faglig oppdatert, få motivasjon og inspirasjon!

CALL CENTER DAGENE 2017 ARRANGERES I SAMARBEID MED:

En utrolig inspirerende og motiverende konferanse! En fantastisk gjeng med dyktige foredragsholdere gjorde dette til en meget lærerik opplevelse.

Astrid Eriksen, Underdirektør, Skatteopplysningen Øst
Goodie

Kundeserviceprisen 2016 - her ser du alle vinnerne!

Under Call Center Dagene 2016 deler vi ut Kundeserviceprisen i 16 ulike kategorier. Av disse velges en hovedvinner som kåres til "Best i test". Årets "Best i test" er Sunnmørsposten. Vi gratulerer. Kundeserviceprisen deles ut i samarbeid med vår partner See You. Klikk her for full liste over alle vinnerne

Program

Program

Vi jobber med å ferdigstille et spennende kursprogram. Fyll ut e-postadressen din nedenfor, så oppdaterer vi deg når programmet er klart.
Kurssted

Kurssted

Vi leter etter det beste lokalet for dette kurset. Fyll ut e-postadressen din nedenfor, så oppdaterer vi deg når vi har funnet det.

Bli utstiller på konferansen

Bli utstiller på konferansen

Call Center Dagene er Nord-Europas største arena for ledere og ansatte innen call center og kundeservice. Nærmere 85 % av deltakerne er beslutningstakere. Dette er en fantastisk arena for å presentere dine produkter og tjenester mot denne målgruppen. 

USTILLERPLASSER PÅ CALL CENTER DAGENE 2017 ER NÅ UTSOLGT.

Ring eller send en e-post til salgsansvarlig Morten Blixrud hvis du er interessert i utstillerplass i 2018.

Telefon 924 65 647 / E-post 

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

  • Når er siste frist for påmelding?

    Vi har ingen påmeldingsfrist, du kan melde deg på som deltager så lenge det er plasser igjen på kurset.

  • Når kommer fakturaen?

    Elektronisk faktura kommer 5 dager etter bestilling. Har du valgt postfaktura kommer denne ca en uke etter bestilling. Kurset betales alltid i forkant og betalingsfristen er 10 dager.

  • Hva er inkludert i prisen?

    Deltageravgiften inkluderer servering i pauser og lunsj. På enkelte kurs får du også dokumentasjon og deltagerbevis.

  • Jeg har spesielle behov

    De fleste av våre kurslokaler er tilrettelagt for funksjonshemmede, men kontakt kundesenteret på 
    E-post: kunde@confex.no
    Telefon: +47 938 66 666

note

Camilla Kristiansen

Prosjektleder

Har du spørsmål?

Kontakt prosjektleder: E-post camilla.kristiansen@confex.no eller telefon 938 66 666

Påmelding: Mer info kommer

Skriv inn din epostadresse: så kontakter vi deg når tidspunkt for kurset er satt

Har du ytterligere spørsmål, kan du kontakte kundeservice på telfon 938 66 666.

Call Center Dagene

Pris kommer

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.