Call Center-dagene

Skandinavias største møteplass for deg som jobber for eller med god kundeservice. Vi deler også ut Kundeserviceprisen til Norges beste kundesenter.

Hver 4. deltaker gratis

Bilde line background Layer 1
Velkommen til Skandinavias største konferanse innen call center og kundeservice

Velkommen til Skandinavias største konferanse innen call center og kundeservice

  • Årets største arena for ledere og beslutningstakere innen kundeservice
  • Skreddersy ditt program ved å velge mellom ulike parallellsesjoner
  • Vi deler ut den orginale Kundeserviceprisen i samarbeid med SeeYou
  • Alltid gode gruppetilbud for 3 eller flere, ta kontakt med for et ekstra godt tilbud

Call Center-dagene er Skandinavias største konferanse for ledere og beslutningstakere innen kundeservice. Vi deler også ut Kundeserviceprisen, den orginale prisen som kårer årets beste på kundeservice i 18 ulike kategorier og på tvers av flere bransjer. Les om vinnerne i 2017 her.

VI SEES PÅ RADISSON BLU PLAZA I OSLO 25.-26. APRIL 2018.

Programmet er alltid basert på grundig research blant ansatte, ledere og beslutningstakere i Skandinaviske kundesentre. Konferansen representerer derfor en dagsaktuell agenda - som bransjen selv har satt. Programmet for våren 2018 blir fortløpende oppdatert, så følg med på disse sidene fremover.

Teori og praksis er som kjent ikke alltid det samme, derfor inviterer vi en blanding av profesjonelle foredragsholdere - som lever av å undervise innen ledelse, motivasjon, CRM og kundebehandling - i tillegg til en rekke ressurspersoner som jobber innen kundeservice i Norge eller i utlandet og som forteller som sine erfaringer fra den virkelige verden. På den måten kan du se, sammenlikne og lære av andre i din bransje.

Call Center-dagene er det perfekte stedet for å knytte nettverk og utveksle erfaringer med andre ledere og beslutningstakere innen kundeservice. Over 400 engasjerte og tilfredse personer deltok på konferansen i 2017. Over 85 % av deltakere er ledere. 

Velkommen til to dager med faglig påfyll, inspirasjon og nettverksbygging. Bli faglig oppdatert, få motivasjon og inspirasjon!

CALL CENTER-DAGENE 2018 ARRANGERES I SAMARBEID MED:

Platinumpartner

logo

Gullpartner

logo logo

Sølvpartner

logo logo logo logo logo logo logo logo logo logo

En utrolig inspirerende og motiverende konferanse! En fantastisk gjeng med dyktige foredragsholdere gjorde dette til en meget lærerik opplevelse.

Astrid Eriksen, Underdirektør, Skatteopplysningen Øst
Goodie

Kundeserviceprisen 2017 - her ser du alle vinnerne!

Under Call Center-dagene 2017 delte vi ut Kundeserviceprisen "Best i test" i 16 ulike kategorier. Av disse velges en hovedvinner som kåres til "Årets Kundesenter". Årets Kundesenter 2017 er Mester Grønn. Vi gratulerer. Kundeserviceprisen deles ut i samarbeid med vår partner See You. Klikk her for full liste over alle vinnerne

Program

Program

  • Dag 1

    08:00

    Oppmøte og registrering, servering av kaffe og te

    09:00

    Velkommen og praktisk informasjon v/ prosjektleder i Confex

    09:10

    Felles sesjoner

    12:15

    LUNSJ

    13:15

    Parallelle sesjoner

    15:15

    Aperitif og mingling i utstillerområdet

    17:00

    Festmiddag og utdeling av Kundeserviceprisen 2018

  • Dag 2

    09:15

    Parallelle sesjoner

    11:30

    LUNSJ

    12:30

    Felles sesjoner

    15:00

    Oppsummering av avslutning

    15:15

    Takk for denne gang!

  • Foredragsholdere

    Foredragsholdere

    • Person
      Ingvard Wilhelmsen

      Hva betyr det å være på plass i eget liv slik at vi bruker kreftene våre til ting som gir avkastninger? Ingvard Wilhelmsen er psykiater og professor ved institutt for indremedisin... Les mer

    • Person
      Cecilie Andvig

      Cecilie Andvig er en kvinne med lang erfaring fra ulike yrker, og med et ungt sinn!! Hun har blitt kåret til Årets motivator hos Confex 2 ganger, og ELSKER å se det humoristiske i... Les mer

    • Person
      Lars Rinnan

      Produkter og tjenester automatiseres og leveres vesentlig mer effektivt og rimelig. Kan det medføre kroken på døra for de som henger etter? Lars Rinnan forteller hvordan tilpasse... Les mer

    • Person
      Monica Renate Neve

      Med en av tidenes høyeste score vant nykommeren Mester Grønn Kundeserviceprisen 2017. Monica Neve er leder for kundesenteret og produksjonen i selskapet. Hun har vært i Mester... Les mer

    • Person
      Manuel Knight

      Manuel Knight viser vei til virkelig forandring, forbedring og fremgang for mennesker og organisasjoner! Manuel holder ettertraktede seminarer og foredrag verden rundt. Han bruker sin... Les mer

    • Person
      Robert Stoltenberg

      Robert Stoltenberg er en av Norges mest populære og folkekjære komikere. På Call Center-dagene 2018 leder han oss gjennom konferansens festmiddag og prisutdeling! Han er aktuell med... Les mer

    • Person
      Silvija Seres

      Silvija Seres drøfter hva som egentlig skjer i denne store teknologidrevne omveltningen, og hvordan vi best kan tilpasse oss og drive endringsreisen på en konstruktiv måte.... Les mer

    • Person
      Solfrid Flateby

      Solfrid Flateby gjør oss i stand til å motivere enda bedre, vise mot, drive verdibasert - og å være den beste utgaven av oss selv litt oftere. Solfrid har vært HR- og... Les mer

    • Person
      Izabella Brorsson

      ice.net mobil og ice.net bredbånd vant hver sin kundeservicepris på CCD17. Hvordan jobber de systematisk for å oppnå så god kundetilfredshet? Izabella Brorsson, Head of Customer... Les mer

    • Person
      Kari Skybak

      Flytoget vinner stadig priser for å ha Norges mest fornøyde kunder, dette til tross for økt konkurranse. Kari Skybak, HR direktør i Flytoget, har vært med på å utvikle... Les mer

    • Person
      Henning Friberg

      Du møter ulike kunder, og noen er mer krevende enn andre. Mange har robotisert mye, men i disse tilfellene må det mennesker til for å snakke med kunden. Henning Friberg gir deg de... Les mer

    • Person
      Espen Søntvedt

      Disrupsjonsteknologi, chatbots, RPA og kunstig intelligens vil revolusjonere kundeservicebransjen. Hvilke konsekvenser får ny teknologi for kundereisen og hvordan utøve ledelse i en... Les mer

    • Person
      May Bente Knutsen Olsen

      SpareBank 1 SR-Banks nye chatrobot heter Banki. Banken ønsker å være i front teknologisk, og May Bente Olsen, Director Digital Sales, forteller om erfaringene så langt og om... Les mer

    • Person
      Siri Børsum

      Google er kjent for å ha en unik kultur som igjen er en driver for innovasjon. På konferansen forteller Siri Børsum, Leader of Digital Transformation Google Norway, hvilke... Les mer

    • Person
      Janne Engeskog

      IKEAs kundesenter har det siste året snudd om på organiseringen. Kompetansen er flyttet frem i front for å sikre løst sak i første henvendelse. Prosessen har hatt fokus på... Les mer

    • Person
      Erik Skjerve

      Hver dag serverer selskapet ditt kundeopplevelser. Fra kunden som blir så begeistret at han sender takkemail etterpå, til kunden som sverger på at hun aldri skal handle hos deg... Les mer

    ´

    Flere foredragsholdere blir presentert underveis

    Kurssted

    Kurssted

    Radisson Blu Plaza Hotel

    • 25 - 26 apr.

    Med beliggenhet midt i sentrum er hotellet lett å ankomme fra Oslo Sentralbanestasjon og Flytogterminalen. Med sine 37 etasjer og fantastiske utsikt over Oslo og Oslofjorden er Radisson Blu Plaza Hotel Nord Europas høyeste og Norges største hotell. Ankomst fra Oslo Sentralbanestasjon: Følg skiltingen mot bussterminalen. Når du har gått over gangbroen så ligger hotellet ned trappen til venstre. Parkering: Hotellet tilbyr parkering til kr. 375,- per døgn.

    Adresse

    Sonja Henies plass 3 0134 Oslo Norge (Vis i Google Maps)

    Telefon: 22058000

    E-post: Conference.plaza.oslo@radissonblu.com

    Nettsted: Klikk her

    Bli utstiller på konferansen

    Bli utstiller på konferansen

    Call Center Dagene er Nord-Europas største arena for ledere og ansatte innen call center og kundeservice. Nærmere 85 % av deltakerne er beslutningstakere. Dette er en fantastisk arena for å presentere dine produkter og tjenester mot denne målgruppen. 

    USTILLERPLASSER PÅ CALL CENTER DAGENE 2017 BLE UTSOLGT. TA KONTAKT FOR Å BOOKE PLASS FOR DIN VIRKSOMHET ALLEREDE NÅ.

    Ring eller send en e-post til salgsansvarlig Maja Thorsén hvis du er interessert i utstillerplass i 2018.

    Telefon +46 311 05 663 / E-post

    Ofte stilte spørsmål

    Ofte stilte spørsmål

    • Når er siste frist for påmelding?

      Vi har ingen påmeldingsfrist, du kan melde deg på som deltager så lenge det er plasser igjen på kurset.

    • Når kommer fakturaen?

      Elektronisk faktura kommer 5 dager etter bestilling. Har du valgt postfaktura kommer denne ca en uke etter bestilling. Kurset betales alltid i forkant og betalingsfristen er 10 dager.

    • Hva er inkludert i prisen?

      Deltageravgiften inkluderer servering i pauser og lunsj. På enkelte kurs får du også dokumentasjon og deltagerbevis.

    • Jeg har spesielle behov

      De fleste av våre kurslokaler er tilrettelagt for funksjonshemmede, men kontakt kundesenteret på 
      E-post: kunde@confex.no
      Telefon: +47 938 66 666

    note

    Camilla Kristiansen

    Prosjektleder

    Har du spørsmål?

    Kontakt prosjektleder: E-post camilla.kristiansen@confex.no eller telefon 938 66 666

    Påmelding

    • Hver 4. deltaker gratis
    25 - 26 apr.

    Call Center-dagene

    Oslo på Radisson Blu Plaza Hotel

    Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

    For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

    Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.