Kurs og konferanser > Service og kundebehandling > Kundebehandling

Call Center Dagene

Call Center Dagene er Nord-Europas største kundeservicekonferanse. Konferansen arrangeres i Oslo hver vår, og er en årlig begivenhet for ledere og andre beslutningstakere innen Kundeservice.

Engelsk på jobben

Oslo (13.11.2014)

Dette er et praktisk to-dagers kurs i engelsk for oppfriskning av dine engelskkunnskaper.

Hvordan håndtere klager

Oslo (20.11.2014)

Lær profesjonell klagehåndtering av noen av Norges fremste eksperter innen området.

Kundeservicedagen

Bergen (07.11.2014), Trondheim (26.11.2014), Oslo (05.12.2014)

Du får metoder, teknikker og masse inspirasjon til å yte best mulig kundeservice. Dette er motivasjonsinnsprøytningen alle som har kundekontakt trenger!

Resepsjonisten

Oslo (06.11.2014)

Konferansen for deg som jobber i resepsjon eller på sentralbord. Innholdet er tilpasset din rolle og hektiske hverdag som resepsjonist, og har fokus på faglig oppdatering, inspirasjon og motivasjon.

Slik håndterer du vanskelige personer

Bergen (12.11.2014), Stavanger (13.11.2014), Trondheim (20.11.2014) Se flere datoer...

Konflikter på arbeidsplassen, vanskelige personer, dårlig arbeidsmiljø? Denne konferansen gir deg verktøyene du trenger for å bli bedre på konflikthåndtering.

Design av IXD | Publiseringsverktøy fra Netmaking | Powered by eZ Publish