Kundebehandling

Jobber du med kundebehandling har vi satt sammen et perfekt kursopplegg enten du trenger teknikker og verktøy for å håndtere strevsomme kunder, trenger grunnlegende engelskkunnskaper eller ønsker å være med på vår årlige møteplass Kundeservicedagen der du møter venner og kolleger og få oppdatering på siste utvikling og trender i din bransje.

Temavisning Datovisning

  • Engelsk på jobben

    Grunnleggende kurs for oppfriskning av dine engelskkunnskaper. Praktisk, effektiv og hurtig læring. Stort utbytte på kort tid!

  • Kundeservicedagen

    Konferanse for deg som jobber med kundeservice. Få faglig påfyll, motivasjon og nyttige verktøy som du kan bruke både på jobb og i hverdagen.

  • Slik takler du primadonnaer og vanskelige kollegaer

    NYHET! Nå kan du endelig melde deg på suksesskurset til Per Henrik Stenstrøm. Lær deg å håndtere krevende personer med enkle verktøy og teknikker.

  • Profesjonell kundeservice og klagehåndtering

    Meld deg på innen 1. mars 2018 og få kr 1000,- i rabatt!

    Invester i din bedrift ved å tilby god kundeservice og profesjonell klagehåndtering i alle kanaler. Resultatet? Mer fornøyde kunder og bedre lønnsomhet

mars 2018


april 2018


  • 04
    apr.

    Profesjonell kundeservice og klagehåndtering

    Meld deg på innen 1. mars 2018 og få kr 1000,- i rabatt!

    Invester i din bedrift ved å tilby god kundeservice og profesjonell klagehåndtering i alle kanaler. Resultatet? Mer fornøyde kunder og bedre lønnsomhet

juni 2018


Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.