Kundebehandling

Jobber du med kundebehandling har vi satt sammen et perfekt kursopplegg enten du trenger teknikker og verktøy for å håndtere strevsomme kunder, trenger grunnlegende engelskkunnskaper eller ønsker å være med på vår årlige møteplass Kundeservicedagen der du møter venner og kolleger og få oppdatering på siste utvikling og trender i din bransje.

Temavisning Datovisning

  • Engelsk på jobben

    Grunnleggende kurs for oppfriskning av dine engelskkunnskaper. Praktisk, effektiv og hurtig læring. Stort utbytte på kort tid!

  • Kundeservicedagen

    Konferanse for deg som jobber med kundeservice. Få faglig påfyll, motivasjon og nyttige verktøy som du kan bruke både på jobb og i hverdagen.

  • Slik takler du primadonnaer og vanskelige kollegaer

    NYHET! Nå kan du endelig melde deg på suksesskurset til Per Henrik Stenstrøm. Lær deg å håndtere krevende personer med enkle verktøy og teknikker.

  • Profesjonell klagehåndtering

    Meld deg på innen 12. februar og få kr 1000,- i rabatt!

    Dette kurset gir deg kunnskapen og selvtilliten til å hanskes med vanskelige kunder og ubehagelige samtaler, både ansikt til ansikt og i sosiale medier.

  • Profesjonell kundebehandling

    Meld deg på innen 12. februar og få kr. 1000,- i rabatt!

    Invester i din bedrift ved å tilby god kundeservice i alle kanaler. Resultatet vil være mer fornøyde kunder og bedre lønnsomhet

april 2017


  • 03
    apr.

    Engelsk på jobben

    Grunnleggende kurs for oppfriskning av dine engelskkunnskaper. Praktisk, effektiv og hurtig læring. Stort utbytte på kort tid!

  • 04
    apr.

    Profesjonell kundebehandling

    Meld deg på innen 12. februar og få kr. 1000,- i rabatt!

    Invester i din bedrift ved å tilby god kundeservice i alle kanaler. Resultatet vil være mer fornøyde kunder og bedre lønnsomhet

  • 05
    apr.

    Profesjonell klagehåndtering

    Meld deg på innen 12. februar og få kr 1000,- i rabatt!

    Dette kurset gir deg kunnskapen og selvtilliten til å hanskes med vanskelige kunder og ubehagelige samtaler, både ansikt til ansikt og i sosiale medier.

juni 2017


  • 07
    juni

    Slik takler du primadonnaer og vanskelige kollegaer

    NYHET! Nå kan du endelig melde deg på suksesskurset til Per Henrik Stenstrøm. Lær deg å håndtere krevende personer med enkle verktøy og teknikker.

  • 08
    juni

    Engelsk på jobben

    Grunnleggende kurs for oppfriskning av dine engelskkunnskaper. Praktisk, effektiv og hurtig læring. Stort utbytte på kort tid!

  • 13
    juni

    Profesjonell kundebehandling

    Meld deg på innen 12. februar og få kr. 1000,- i rabatt!

    Invester i din bedrift ved å tilby god kundeservice i alle kanaler. Resultatet vil være mer fornøyde kunder og bedre lønnsomhet

  • 14
    juni

    Profesjonell klagehåndtering

    Meld deg på innen 12. februar og få kr 1000,- i rabatt!

    Dette kurset gir deg kunnskapen og selvtilliten til å hanskes med vanskelige kunder og ubehagelige samtaler, både ansikt til ansikt og i sosiale medier.

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.