Kundebehandling

Temavisning Datovisning

  • Call Center Dagene

    Nord-Europas største kundeservicekonferanse for alle som jobber for eller med god kundeservice. Kundeserviceprisen deles ut til Norges beste kundesenter.

  • Engelsk på jobben

    To-dagers kurs for oppfriskning av dine engelskkunnskaper. Praktisk, effektiv og hurtig læring. Stort utbytte på kort tid!

  • Kundeservicedagen

    Grupperabatt! Ta med 5, betal for 4 (ved samlet påmelding)

    Konferanse for deg som jobber med kundeservice. Bli med på kundeservicedagen, hør dagsaktuelle foredrag og lær nyttige teknikker. Velkommen!

  • Resepsjonisten

    Konferansen for deg som jobber i resepsjon eller på sentralbord. Innholdet er tilpasset din rolle og hektiske hverdag, og har fokus på faglig oppdatering,

  • Slik håndterer du vanskelige personer

    Konflikter på arbeidsplassen, vanskelige personer, dårlig arbeidsmiljø? Du får verktøyene du trenger for å bli bedre på konflikthåndtering.

  • Praktisk Klagehåndtering

    Dette kurset gir deg kunnskapen og selvtilliten til å hanskes med vanskelige kunder og ubehagelige samtaler.

  • Slik håndterer du ulike mennesketyper i jobben

    1-dags seminar som lærer deg å kunne kommunisere, identifisere og tilpasse deg ulike mennesketyper.

oktober 2015


  • 14
    okt.

    Resepsjonisten

    Konferansen for deg som jobber i resepsjon eller på sentralbord. Innholdet er tilpasset din rolle og hektiske hverdag, og har fokus på faglig oppdatering,

november 2015


desember 2015


  • 08
    des.

    Kundeservicedagen

    Grupperabatt! Ta med 5, betal for 4 (ved samlet påmelding)

    Konferanse for deg som jobber med kundeservice. Bli med på kundeservicedagen, hør dagsaktuelle foredrag og lær nyttige teknikker. Velkommen!