Kundeservicedagen

Konferanse for deg som jobber med kundeservice. Bli med på Kundeservicedagen, hør dagsaktuelle foredrag og lær nyttige teknikker. Velkommen!

Om kurset:
  • Skap kundebegeistring gjennom din kommunikasjon
  • Å takle vanskelige kunder – på telefon og ansikt til ansikt
  • En reise i mental trening – fra press til prestasjon
  • Stressmestring – slik takler du hektiske dager på jobb
  • Med humor og arbeidsglede som våpen

Konferansen for deg som jobber med kundeservice. Bli med på kundeservicedagen, hør dagsaktuelle foredrag og lær nyttige teknikker. Velkommen!

Denne dagen er satt av til deg som jobber med kunder. Vi har gjennom flere år laget en dag for at akkurat du og dine kolleger skal få faglig påfyll, motivasjon og nyttige verktøy som dere kan bruke både på jobb og i hverdagen.

Når du forstår kunden kan du skape magiske øyeblikk! Her lærer du hva som skal til for å gi kunden en opplevelse av en skikkelig god kundeservice.

Du får også nyttige verktøy som du kan benytte den dagen du møter en skikkelig vanskelig kunde. Du lærer hvordan du takler overraskende verbale angrep og personlige anklager, slik at du ikke mister troen på egen mestring.

Som service- og kundebehandler møter du et hav av ulike mennesker og personligheter. Du strekker deg langt for å hjelpe andre enten du møter dem ansikt til ansikt, via telefonen eller på nett. En utfordrende arbeidsdag krever påfyll og motivasjon. Nå er det din tur til å stå i fokus!

På Kundeservicedagen får du en vitamin­innsprøytning av arbeidsglede, kommunikasjonstrening, kunnskap om ulike mennesketyper og hvordan du takler dem. Allerede dagen etter kan du ta fatt på utfordringer med ny glød, kvitte deg med unødvendig stress, og rett og slett bli en bedre utgave av deg selv. Nyt dagen, få førsteklasses input av våre dyktige foredragsholdere og møt andre fra samme bransje over en deilig lunsj.

PS! Ta en nærmere titt på programmet, få klarsignal fra sjefen og meld deg på! Er dere fem eller flere gir vi dere grupperabatt!

En kjempefin dag med mye inspirasjon, motivasjon av gode foredragsholdere. Gikk hjem som et stor YES, dette var bra:-)

Rigmor Lindkvist, Forbrukerkontakt, Mills DA
Program

Program

Vi jobber med å ferdigstille et spennende kursprogram. Fyll ut e-postadressen din nedenfor, så oppdaterer vi deg når programmet er klart.

KUNDESERVICEDAGEN 2017 ARRANGERES I SAMARBEID MED:

logo logo logo logo
Kurssted

Kurssted

Vi leter etter det beste lokalet for dette kurset. Fyll ut e-postadressen din nedenfor, så oppdaterer vi deg når vi har funnet det.

Bli utstiller på konferansen

Bli utstiller på konferansen

Kundeservicedagen er høstens store møteplass for ledere og ansatte innen kundeservice. Nærmere 50 % av deltakerne er beslutningstakere. Dette er en fantastisk arena for å presentere dine produkter og tjenester mot denne målgruppen. 

Ring eller send en e-post til salgsansvarlig Maja Thorsén hvis du er interessert i utstillerplass.

Telefon +46 311 05 663 / E-post 

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

  • Når er siste frist for påmelding?

    Vi har ingen påmeldingsfrist, du kan melde deg på som deltager så lenge det er plasser igjen på kurset.

  • Når kommer fakturaen?

    Elektronisk faktura kommer 5 dager etter bestilling. Har du valgt postfaktura kommer denne ca en uke etter bestilling. Kurset betales alltid i forkant og betalingsfristen er 10 dager.

  • Hva er inkludert i prisen?

    Deltageravgiften inkluderer servering i pauser og lunsj. På enkelte kurs får du også dokumentasjon og deltagerbevis.

  • Jeg har spesielle behov

    De fleste av våre kurslokaler er tilrettelagt for funksjonshemmede, men kontakt kundesenteret på 
    E-post: kunde@confex.no
    Telefon: +47 938 66 666

note

Corinne Hilde Fjellås

Prosjektleder

Har du spørsmål?

Kontakt prosjektleder: E-post chf@confex.no eller telefon 938 66 666

Påmelding: Mer info kommer

Skriv inn din epostadresse: så kontakter vi deg når tidspunkt for kurset er satt

Har du ytterligere spørsmål, kan du kontakte kundeservice på telfon 938 66 666.

Kundeservicedagen

Pris kommer

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.