Kundeservicedagen

Konferanse for deg som jobber med kundeservice. Bli med på kundeservicedagen, hør dagsaktuelle foredrag og lær nyttige teknikker. Velkommen!

Bilde line background Layer 1
Om kurset:
  • Skap kundebegeistring gjennom din kommunikasjon
  • Å takle vanskelige kunder – på telefon og ansikt til ansikt
  • En reise i mental trening – fra press til prestasjon
  • Stressmestring – slik takler du hektiske dager på jobb
  • Med humor og arbeidsglede som våpen

Konferansen for deg som jobber med kundeservice. Bli med på kundeservicedagen, hør dagsaktuelle foredrag og lær nyttige teknikker. Velkommen!

Denne dagen er satt av til deg som jobber med kunder. Vi har gjennom flere år laget en dag for at akkurat du og dine kolleger skal få faglig påfyll, motivasjon og nyttige verktøy som dere kan bruke både på jobb og i hverdagen.

Når du forstår kunden kan du skape magiske øyeblikk! Her lærer du hva som skal til for å gi kunden en opplevelse av en skikkelig god kundeservice.

Du får også nyttige verktøy som du kan benytte den dagen du møter en skikkelig vanskelig kunde. Du lærer hvordan du takler overraskende verbale angrep og personlige anklager, slik at du ikke mister troen på egen mestring.

Som service- og kundebehandler møter du et hav av ulike mennesker og personligheter. Du strekker deg langt for å hjelpe andre enten du møter dem ansikt til ansikt, via telefonen eller på nett. En utfordrende arbeidsdag krever påfyll og motivasjon. Nå er det din tur til å stå i fokus!

På Kundeservicedagen får du en vitamin­innsprøytning av arbeidsglede, kommunikasjonstrening, kunnskap om ulike mennesketyper og hvordan du takler dem. Allerede dagen etter kan du ta fatt på utfordringer med ny glød, kvitte deg med unødvendig stress, og rett og slett bli en bedre utgave av deg selv. Nyt dagen, få førsteklasses input av våre dyktige foredragsholdere og møt andre fra samme bransje over en deilig lunsj.

PS! Ta en nærmere titt på programmet, få klarsignal fra sjefen og meld deg på! Er dere fem eller flere gir vi dere grupperabatt!

En kjempefin dag med mye inspirasjon, motivasjon av gode foredragsholdere. Gikk hjem som et stor YES, dette var bra:-)

Rigmor Lindkvist, Forbrukerkontakt, Mills DA
Program

Program

  • Dag 1

    08:30

    Registrering, morgenkaffe og te

    09:00

    Velkommen v/prosjektleder Corinne Hilde Fjellås i Confex

    09:10

    Katarina Lalander Hamnes

    Hvordan skape kundebegeistring!

    Hvordan skape serviceopplevelser som kunden husker
    Personlig service - hva er det
    Hvordan bygge plusskultur!
    Konkrete tips og råd for å skape kundebegeistring gjennom handling og kommunikasjon
    Katarina Lalander Hamnes, KundeBegeistrer

    Når du forstår kunden din kan du skape magiske øyeblikk! Lær deg hva som skal til for å gi kunden opplevelsen av skikkelig god kundeservice. Service er kompetanse som sitter i hjertet, det er yrkesstolthet utøvet i praksis. Bli inspirert til å utvikle servicenivået ditt enda noen hakk og skap gode kunderelasjoner som varer!


    10:10

    Pause

    10:30

    Oddvar Johnsen

    Hvordan takle vanskelige kunder - både på telefon og ansikt til ansikt

    Hvem er den vanskelige kunden og hvorfor er hun eller han vanskelig
    Teknikker for hvordan du kan møte ulike hersketeknikker og manipulering
    Slik takler du overraskende verbale angrep og personlige anklager, og bevarer troen på egen mestring
    Oddvar Johnsen, kommunikasjonsekspert

    Som kundebehandler har du kanskje kjent på følelsen av å bli urettferdig behandlet? Har du opplevd å bli ropt til, og truet? Det hender at det tipper over for kunder, og da er det viktig at du har verktøyene så du kan ta grep om samtalen, unngå at de forsurer dagen din og ødelegger selvtilliten din! Her lærer du det du trenger!

    11:30

    Lunsj

    12:15

    How to create a better customer experience

    Zendesk - a family of products to connect with customers on any channel

    In the beginning
    Zendesk was started in a Copenhagen loft by three friends who used an old kitchen door as a desk. They wanted to bring a bit of zen to the chaotic world of customer support. And they wanted to do it with software that was nice to look at and easy to use.

    12:45

    John Petter Fagerhaug

    Stressmestring i praksis - slik takler du hektiske dager på jobb

    Hva er stress og hva gjør det med deg
    Lær hvordan du kan opprettholde et godt servicenivå selv når det er travelt
    Slik forhindrer du at kundene dine merker at du er stresset
    Skap balanse, vær bevisst forskjellen på fri tid og fritid
    John Petter Fagerhaug, psykolog

    Når du har mer hengende over deg enn det er mulig å makte nedsettes yteevnen og du arbeider ikke så raskt, effektivt og nøyaktig som du ellers ville gjort. Lær deg å håndtere stress på en god måte så du kan ta vare på kunden og yte god service, og ikke minst, beholde roen, nattesøvnen og din egen helse.

    Person
    John Petter Fagerhaug
    Psykolog og foredragsholder

    13:35

    Pause

    13:50

    Live Landmark

    En reise i mental trening - fra press til prestasjon

    Hva gir deg energi - vær bevisst på dine egne motivasjonsfaktorer
    Jakt på godfølelsen - gjør deg selv glad
    Hent frem energi, ro, humor og selvtillit
    Live Landmark, mentaltrener

    Hjernen er en fantastisk ting. Den kan utføre alt du ber den om, på godt og vondt. Og den tror på det du sier til den. Lær hvordan du selv kan påvirke din tilstand ved å bestemme deg for hva du ønsker å oppnå. Og visste du at du har din helt egen stopp-knapp? Gled deg til å lære mer!

    Person
    Live Landmark
    Mentaltrener og foredragsholder

    14:45

    Pause

    15:00

    Cecilie Andvig

    Med humor og arbeidsglede som våpen

    Slik tar du grep om egen og andres arbeidsglede
    Motivasjon og arbeidslyst - fundamentet for et godt arbeidsmiljø
    Inspirasjon og motivasjon for maksimal ytelse på jobb
    Når du likevel er på jobb kan du like godt ha det gøy!
    Cecilie Andvig, motivator

    Smilet i øyet er det lyset i vinduet som forteller at noen er hjemme! Har du det som skal til? Humor kan avvæpne mange konflikter hvis du bruker det riktig. Du får det ikke morsommere på jobb enn det du selv vil! Lytt og lær!

    15:45

    Takk for i dag! Vel hjem og lykke til med ny kunnskap!

  • Foredragsholdere

    Foredragsholdere

    • Person
      John Petter Fagerhaug

      John Petter Fagerhaug er psykolog og konsulent, og har lang erfaring som organisator og rådgiver i næringslivet. Han er en svært dyktig foredragsholder og har tidligere blitt tildelt Årets Hederspris av Confex. John Petter er lidenskapelig opptatt av å få fram de... Les mer

    • Person
      Katarina Lalander Hamnes

      Katarina Lalander Hamnes har arbeidet med opplæring av små og store servicebedrifter i Skandinavia i nesten 30 år. Hun mener det ligger mye bak det å yte god service – holdninger, adferd, kommunikasjon, fleksibilitet, kreativitet, samarbeid, motivasjon,... Les mer

    • Person
      Live Landmark

      Live Landmark er mentaltrener, coach og forfatter med en master i ledelse. Har du møtt henne, glemmer du det ikke. I sin røde kjole formidler hun sin historie, som får frem både tårer og latter. Hun demonstrerer det mest oppsiktsvekkende innen moderne medisin:... Les mer

    • Person
      Cecilie Andvig

      Cecilie Andvig er en kvinne med lang erfaring fra ulike yrker, og med et ungt sinn!! Hun har blitt kåret til Årets motivator hos Confex 2 ganger, og ELSKER å se det humoristiske i hverdagen. Møt en fantastisk kvinne som viser deg hvordan god service kan bli enda... Les mer

    • Person
      Oddvar Johnsen

      Oddvar Johnsen har lang erfaring med kommunikasjon, coaching og leder- og medarbeiderutvikling. Han har en variert utdanningsbakgrunn innen blant annet kompetanseutvikling og pedagogikk. Oddvar er en svært dreven foredragsholder, og han har en egen evne til å... Les mer

    ´
    Kurssted

    Kurssted

    Radisson Blu Scandinavia Hotel

    • 6 des.

    Hotellet har en perfekt beliggenhet kun 500 meter fra Karl Johans Gate, byens hovedgate og i kort gangavstand fra Nationaltheatret stasjon. Reisende har enkel tilgang til førsteklasses shoppingområder, viktige forretningsstrøk, kjente attraksjoner samt den majestetiske Oslofjorden. Hotellets designerrom og suiter er utstyrt med elegante møbler, og mange av disse har flott utsikt over byen og fjorden. Nyt gratis tilgang til Lagoon som inkluderer svømmebasseng og et treningsrom internt i hotellet. Fra Summit bar i hotellets 21. etasje kan man gjennom panoramavinduer oppleve byens beste utsikt over Oslo og Oslofjorden!

    Adresse

    Holbergs gate 30 0166 Oslo Norge (Vis i Google Maps)

    Telefon: 23 29 30 00

    E-post: info.scandinavia.oslo@radissonblu.com

    Nettsted: Klikk her

    Bli utstiller på konferansen

    Bli utstiller på konferansen

    Kundeservicedagen er høstens store møteplass for ledere og ansatte innen kundeservice. Nærmere 50 % av deltakerne er beslutningstakere. Dette er en fantastisk arena for å presentere dine produkter og tjenester mot denne målgruppen. 

    Ring eller send en e-post til salgsansvarlig Morten Blixrud hvis du er interessert i utstillerplass i 2017.

    Telefon 924 65 647 / E-post 

    Ofte stilte spørsmål

    Ofte stilte spørsmål

    • Når er siste frist for påmelding?

      Vi har ingen påmeldingsfrist, du kan melde deg på som deltager så lenge det er plasser igjen på kurset.

    • Når kommer fakturaen?

      Elektronisk faktura kommer 5 dager etter bestilling. Har du valgt postfaktura kommer denne ca en uke etter bestilling. Kurset betales alltid i forkant og betalingsfristen er 10 dager.

    • Hva er inkludert i prisen?

      Deltageravgiften inkluderer servering i pauser og lunsj. På enkelte kurs får du også dokumentasjon og deltagerbevis.

    • Jeg har spesielle behov

      De fleste av våre kurslokaler er tilrettelagt for funksjonshemmede, men kontakt kundesenteret på 
      E-post: kunde@confex.no
      Telefon: +47 938 66 666

    note

    Corinne Hilde Fjellås

    Prosjektleder

    Har du spørsmål?

    Kontakt prosjektleder: E-post chf@confex.no eller telefon 938 66 666

    Påmelding

    6 des.

    Kundeservicedagen

    Oslo på Radisson Blu Scandinavia Hotel

    Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

    For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

    Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.