Kundebehandling

Jobber du med kundebehandling har vi satt sammen et perfekt kursopplegg enten du trenger teknikker og verktøy for å håndtere strevsomme kunder, trenger grunnlegende engelskkunnskaper eller ønsker å være med på vår årlige møteplass Kundeservicedagen der du møter venner og kolleger og få oppdatering på siste utvikling og trender i din bransje.

Temavisning Datovisning

  • Fra service til kundeopplevelse - online

    • Forhåndsinnspilt

    Få verktøy for å utføre lønnsom klagehåndtering, hvordan du kan møte kunders ulike forventninger på en god måte og tips til hvordan gjennomføre kundemøter i ulike kanaler.

  • Kommunikasjon - online

    • Forhåndsinnspilt

    Manglende eller dårlig kommunikasjon skaper store kostander for virksomheten og den enkelte medarbeider, og her får du konkrete verktøy for å unngå å tolke og heller søke felles forståelse.

  • Praktisk kommunikasjon og relasjonskompetanse - online

    • Forhåndsinnspilt

    Få innsikt og kunnskap om hva som skal til for å lykkes i å nå frem med ditt budskap og samtidig bygge gode relasjoner til andre mennesker.

  • Profesjonell kundeservice og klagehåndtering

    Oppdatert og spennende program! Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten!

desember 2021


mars 2022


juni 2022


Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.