Hva skjer med Call Center-dagene og Kundeserviceprisen?
Vi har ventet for å se om regjeringen og Folkehelseinstituttets retningslinjer ville endre seg, men under de rådende forholdene, med et maksantall på 200 som kan møtes, vil ikke arrangementet bli den konferansen og festen bransjen fortjener.
Vi jobber med andre løsninger, blant annet at deler av innholdet kan leveres digitalt. Følg med – informasjon kommer!
Det lå an til å bli tidenes beste program! Vi var så glade og positive:
Det er lagt opp til praktisk, hands on og akkurat de temaene du har behov for i din lederrolle! Foredrag som er interessante, nyttige og samtidig underholdende. I tillegg får du høre om helt ny forskning, inspirerende og dagsaktuelle temaer, alt for å styrke akkurat ditt kundesenter. Du skal få caser, hvor de beste i bransjen deler sine historier gjennom sine erfaringer på veien til å bli best, innen ledelse, teknologi og kundeservice.
Årets røde tråd: Mennesker og teknologi!
Til syvende og sist handler det om det mennesker. Teknologi og digitalisering er selvsagt viktig, og det skal vi snakke mye om, men det er mennesker som utfører det meste. Det er medarbeiderne på kundesenteret ditt som tar seg av kundene. Det er kundene som avgjør hvor godt dere gjør det. Når du bryr deg om medarbeiderne dine, vil det skinne gjennom og ut til kundene dine.
Hvilke foredragsholdere er invitert så langt – og hvorfor?
Vi har valgt de beste vi kjenner, nettopp fordi du fortjener å få best mulig utbytte av investert tid og penger. Du får nyttig kunnskap og praktiske verktøy, presentert av de beste innen sine fagfelt. Vi har mange spennende temaer og caser underveis, så følg med!
Motivasjon på toppnivå – praktiske råd du kan overføre til ditt kundesenter!
Vi har vært så heldige at Øystein «Pølsa» Pettersen har takket ja til å dele sin tanker rundt motivasjon, og hvorfor han mener at gode prestasjoner skapes med et smil om munnen. Motivasjon, mål, konsekvenser, mening, vaner, prioriteringer, glede, tid, arbeidsmiljø og kultur er emner Øystein kan mye om og brenner for å dele!
Noen av temaene du får:
- Kunstig intelligens og roboters rolle innen kundeservice
- Psykologi i arbeidshverdagen
- Autonomi i praksis
- Lean på sitt beste
- Hvordan vinne med millennialsgenerasjonen
- Samtaledesign - nøkkelen til en chatbot folk faktisk liker
- Skriv godt – bli forstått
- Om lederskap, motivasjon og inspirasjon
Vinnerne av kundeserviceprisene er kåret!
Kundeserviceprisen er et resultat av undersøkelsen «Best i test» som foregår fra november til april. Da tar mystery shoppers kontakt med kundesentre, og deres opplevelse rapporteres og måles. Konkurransen om å bli best er knallhard, og mange kundesentre har stort fokus på å bli best, både i sin klasse og totalt. Les alt om kåringen og vinnerne her!
Hva skjer med prisutdelingen nå? Siden festmiddagen også er avlyst jobbes det i kulissene med å få til en annerledes prisutdeling. Kanskje er det noen som får besøk av SeeYou og hele CCD-gjengen? Følg med!