• AVLYST!

Call Center-dagene

AVLYST! Dessverre må vi informere om at Skandinavias største møteplass for kundeservicebransjen, CCD, ikke kan la seg gjennomføre i det formatet vi er vant til.

Under de rådende forholdene, med Folkehelseinstituttets føringer om et maksantall på 200 som kan møtes, vil ikke arrangementet bli den konferansen og festen bransjen fortjener.

Bilde
Konferansen er avlyst – digitale muligheter er på vei!

Konferansen er avlyst – digitale muligheter er på vei!

Hjertelig velkommen til lanseringen av Kundeservicenytt om kun få dager!

Siden Call Center-dagene ikke lar seg gjennomføre i disse tider, måtte vi tenke nytt og se på hvordan vi kunne formidle aktuelle foredrag til målgruppen.

En digital plattform ble løsningen, og vår visjon er at Kundeservicenytt skal bli det foretrukne nettstedet for hele kundeservicebransjen. Vårt mål er å kunne tilby deg akkurat det du har behov for. Enten det er artikler, stillingsannonser, oppdatering på ny teknologi, kurs eller foredrag. Følg med!

Interessert? Send din kontaktinfo for mer informasjon til prosjektleder Corinne H. Fjellås

Velkommen til Skandinavias største konferanse for kundesenter og kundeservice

Velkommen til Skandinavias største konferanse for kundesenter og kundeservice

Hva skjer med Call Center-dagene og Kundeserviceprisen?

Vi har ventet for å se om regjeringen og Folkehelseinstituttets retningslinjer ville endre seg, men under de rådende forholdene, med et maksantall på 200 som kan møtes, vil ikke arrangementet bli den konferansen og festen bransjen fortjener.

Vi jobber med andre løsninger, blant annet at deler av innholdet kan leveres digitalt. Følg med – informasjon kommer!

 

Det lå an til å bli tidenes beste program! Vi var så glade og positive:

Det er lagt opp til praktisk, hands on og akkurat de temaene du har behov for i din lederrolle! Foredrag som er interessante, nyttige og samtidig underholdende. I tillegg får du høre om helt ny forskning, inspirerende og dagsaktuelle temaer, alt for å styrke akkurat ditt kundesenter. Du skal få caser, hvor de beste i bransjen deler sine historier gjennom sine erfaringer på veien til å bli best, innen ledelse, teknologi og kundeservice.

 

Årets røde tråd: Mennesker og teknologi!   

Til syvende og sist handler det om det mennesker. Teknologi og digitalisering er selvsagt viktig, og det skal vi snakke mye om, men det er mennesker som utfører det meste. Det er medarbeiderne på kundesenteret ditt som tar seg av kundene. Det er kundene som avgjør hvor godt dere gjør det. Når du bryr deg om medarbeiderne dine, vil det skinne gjennom og ut til kundene dine.

 

Hvilke foredragsholdere er invitert så langt – og hvorfor?

Vi har valgt de beste vi kjenner, nettopp fordi du fortjener å få best mulig utbytte av investert tid og penger. Du får nyttig kunnskap og praktiske verktøy, presentert av de beste innen sine fagfelt. Vi har mange spennende temaer og caser underveis, så følg med!

 

Motivasjon på toppnivå – praktiske råd du kan overføre til ditt kundesenter!

Vi har vært så heldige at Øystein «Pølsa» Pettersen har takket ja til å dele sin tanker rundt motivasjon, og hvorfor han mener at gode prestasjoner skapes med et smil om munnen. Motivasjon, mål, konsekvenser, mening, vaner, prioriteringer, glede, tid, arbeidsmiljø og kultur er emner Øystein kan mye om og brenner for å dele!

 

Noen av temaene du får:

  • Kunstig intelligens og roboters rolle innen kundeservice
  • Psykologi i arbeidshverdagen
  • Autonomi i praksis
  • Lean på sitt beste
  • Hvordan vinne med millennialsgenerasjonen
  • Samtaledesign - nøkkelen til en chatbot folk faktisk liker
  • Skriv godt – bli forstått
  • Om lederskap, motivasjon og inspirasjon

 

 

Vinnerne av kundeserviceprisene er kåret!

Kundeserviceprisen er et resultat av undersøkelsen «Best i test» som foregår fra november til april. Da tar mystery shoppers kontakt med kundesentre, og deres opplevelse rapporteres og måles. Konkurransen om å bli best er knallhard, og mange kundesentre har stort fokus på å bli best, både i sin klasse og totalt. Les alt om kåringen og vinnerne her!

Hva skjer med prisutdelingen nå? Siden festmiddagen også er avlyst jobbes det i kulissene med å få til en annerledes prisutdeling. Kanskje er det noen som får besøk av SeeYou og hele CCD-gjengen? Følg med!

Fordeler ved å delta på CCD

  • Du får innsikt i hvordan ditt kundesenter presterer, sammenlignet med andre i din bransje
  • Bli oppdatert på ny forskning – når språkvitenskap møter kunstig intelligens
  • Mangfoldsledelse – få mer fornøyde og motiverte medarbeidere
  • Innovative løsninger rettet mot morgendagens kundeservice
  • Bli en bedre, tryggere og mer innflytelsesrik leder
  • Bransjens beste foredragsholdere deler sine erfaringer med deg
  • Du velger temaer tilpasset din arbeidshverdag, enten du vil at det skal handle om kundeservice, ledelse eller teknologi
  • Nettverksbygging! Dette er helt klart årets største arena for ledere og beslutningstakere i kundeservicebransjen i Skandinavia
  • Få en fantastisk festmiddag, med show og prisutdelinger, inkludert i prisen
  • Et bredt spekter av utstillere står klare til å vise deg ny teknologi og aktuelle løsninger
  • Opplev et helt nytt, spektakulært konferansehotell – midt i Oslo sentrum

 

Hvorfor du bør delta på Call Center-dagene

Call Center-dagene samler lederne av kundesentre fra hele landet som er opptatt av å gjøre sine folk gode. Du får praktiske caser, gode foredrag om ledelse, teknologi og kundeservice, og du kan selv sette sammen programmet som passer deg best, gjennom å velg ett av tre spor; ledelse, teknologi eller kundeservice.

 

Skreddersy ditt eget program – velg mellom 12 ulike spor!

Deler av konferansen deles inn i tre ulike temaer, og du velger det som er mest aktuelt for deg; kundeservice, ledelse eller teknologi 

 

Utvid nettverket ditt

Call Center-dagene har blitt en av Nordens største konferanser for kundesenterledere, det perfekte stedet for å bygge nettverk og utveksle erfaringer med andre. Spennende og aktuelle stands kan gi deg nye ideer for akkurat ditt kundesenter. 

Velkommen til to dager med faglig påfyll, inspirasjon og nettverksbygging!

 

Har du innspill til temaer vi bør se nærmere på, er du alltid velkommen til å ta kontakt med seniorprosjektleder 
Corinne Hilde Fjellås,  

En utrolig inspirerende og motiverende konferanse! En fantastisk gjeng med dyktige foredragsholdere gjorde dette til en meget lærerik opplevelse.

Astrid Eriksen, Underdirektør, Skatteopplysningen Øst

Synes dette var et supert arrangement!! En av de beste jeg har vært på!

Ann-Renée Degnes, salgskoordinator/avdelingsleder, Ving Norge AS

Godt gjennomført arrangement. Mange gode foredragsholdere og spennende utstillere toppa med flott festmiddag/prisutdeling torsdag

Ann Kristin Erntsen, leder kundesenter, Tussa-24 AS
Program

Program

Vi jobber med å ferdigstille et spennende kursprogram. Fyll ut e-postadressen din nedenfor, så oppdaterer vi deg når programmet er klart.
Kundeserviceprisen

Kundeserviceprisen

Kundeserviceprisen 2020 - nå med fem nye klasser!
 

Kundeserviceprisen er et resultat av undersøkelsen «Best i test» som foregår fra november til april. Da tar mystery shoppers kontakt med kundesentre som ny kunde, og deres opplevelse rapporteres og måles. Kundeserviceprisen fokuserer på kundeopplevelsen, ikke produkt, tjeneste eller pris. Konkurransen om å bli best er knallhard, og mange kundesentre har stort fokus på å bli best, både i sin klasse og totalt. Mange kundesentre trener også jevnlig hele året for å gi best mulig kundeopplevelse til morgendagens kunder. 

Nye klasser og noen endringer fra tidligere år gjør at Kundeserviceprisen er mer aktuell enn noen gang. Les mer om Kundeserviceprisen her!

 

Badge

Confex er ISO 9001-sertifisert

Du som deltaker får kursbevis fra en ISO 9001-sertifisert bedrift.
Les mer om sertifisering her.

Badge

Er dere tre eller flere?

Vi hjelper deg gjerne med et tilpasset tilbud.
Kontakt oss på 

Goodie

Lyst på mer lesestoff?

Visste du at vi har et bibliotek med e-bøker for deg, gratis og klar til nedlastning?

  
Ta meg til biblioteket!

Kurssted

Kurssted

Vi leter etter det beste lokalet for dette kurset. Fyll ut e-postadressen din nedenfor, så oppdaterer vi deg når vi har funnet det.

Overnatting

Overnatting

Har du behov for overnatting under Call Center-dagene?
Book direkte på Radisson Blu sine egen hjemmesider for beste pris og bruk av rabattkode. 

 

Enkeltrom

kr. 1.251,- per natt, inkl. frokost og mva.

Dobbeltrom

kr. 1.451,- per natt, inkl. frokost og mva.

Bestilling over nett

  • Gå inn på Radisson Blu sine hjemmesider
  • Velg destinasjon og dato for overnatting
  • Legg inn bookingkode "CD2020" som kampanjekode under flere søkealternativer
  • Reservasjonen garanteres med kredittkort når man bestiller, og gjøres opp direkte ved avreise

 

Bestilling over telefon

  • Ring 23 29 30 00
  • Trykk 2 for rombestilling
  • Oppgi bookingkode "CD2020"
  • Reservasjonen garanteres med kredittkort når man bestiller, og gjøres opp direkte ved avreise

 

Det er et begrenset antall hotellrom tilgjengelig med rabattkoden.
Reservasjon, endring eller kansellering av bestilling må gjøres innen 06.10.2020

Har du spørsmål ved bestilling, ring Radisson Blu (+47) 23 29 30 00

 

Book ditt hotellrom her!

Utstiller platinumnivå

Utstiller platinumnivå

 

Puzzels omni-kanale skybaserte kontaktsenterløsning fører sammen alle elementer som skal til for å kunne levere en effektiv kundeservice når som helst, hvor som helst, i hvilken som helst kanal, fra hvilken som helst enhet.

 

Telia har et bredt tilbud av mobil-, tele- og datatjenester som kan kombineres og tilpasses for ulike behov, fra enkeltmannsforetak til multinasjonale konsern.

Utstiller gullpartner

Utstiller gullpartner

Utstiller sølvpartner

Utstiller sølvpartner

Bli utstiller på konferansen

Bli utstiller på konferansen

Call Center-dagene er Skandinavias største arena for ledere og ansatte innen call center og kundeservice. Nærmere 85 % av deltakerne er beslutningstakere. Dette er en fantastisk arena for å presentere dine produkter og tjenester mot denne målgruppen. 

USTILLERPLASSER PÅ CALL CENTER-DAGENE 2019 BLE UTSOLGT. 
TA KONTAKT FOR Å BOOKE PLASS FOR DIN VIRKSOMHET ALLEREDE NÅ.

Ring eller send en e-post til oss hvis du er interessert i utstillerplass i 2020.

Telefon (+47) 938 66 666 / E-post

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

  • Når er siste frist for påmelding?

    Vi har ingen påmeldingsfrist, du kan melde deg på som deltager så lenge det er plasser igjen på kurset.

  • Hva er inkludert i prisen?

    Deltageravgiften inkluderer servering i pauser og lunsj. På enkelte kurs får du også dokumentasjon og deltagerbevis.

  • Når kommer fakturaen?

    Elektronisk faktura kommer senest fem dager etter bestilling. Ved manglende informasjon om elektronisk faktura, sendes postfaktura én uke etter bestilling. Kurset betales alltid i forkant og betalingsfristen er ti dager.
     
    Les mer om våre salgsvilkår her

  • Jeg har spesielle behov

    De fleste av våre kurslokaler er tilrettelagt for funksjonshemmede, men kontakt kundesenteret på:
    E-post: kunde@confex.no
    Telefon: +47 938 66 666

note

Corinne Hilde Fjellås

Prosjektleder

Har du spørsmål?

Kontakt prosjektleder: E-post chf@confex.no eller telefon 92 84 53 13

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.