Call Center-dagene

Endelig kommer Skandinavias største møteplass for kundeservicebransjen - se frem til høsten 2020! Kundeserviceprisen "Best i test" deles ut til Norges beste kundesenter.

Ny forskning, inspirerende, dagsaktuelle temaer, motivasjon på toppnivå - alt for å styrke akkurat ditt kundesenter!

Bilde
  • 29 - 30 okt.
Vi gir deg en trygg kursopplevelse

Vi gir deg en trygg kursopplevelse

Confex følger regjeringen og Folkehelseinstituttets retningslinjer og anbefalinger, og tar alle forholdsregler for smittevern. Vi er opptatt av at du skal få en trygg kursopplevelse.

Skulle du ha noen spørsmål, ber vi deg kontakte oss.

Velkommen til Skandinavias største konferanse for kundesenter og kundeservice

Velkommen til Skandinavias største konferanse for kundesenter og kundeservice

Call Center-dagene og Kundeserviceprisen!

Vi har ventet for å se an Helsedirektoratets retningslinjer, og slik det ser ut nå blir det mulighet til høsten. Vi følger selvsagt Helsedirektoratet og regjeringens anbefalinger fremover, og vi skal gjøre alt som er mulig for god tilrettelegging for en trygg gjennomføring. Vi holder deg oppdatert her så snart vi får nye retningslinjer.

 

Tidenes beste program?

Dette vil vi gjøre alt vi kan for å videreføre! Det er lagt opp til praktisk, hands on og akkurat de temaene du har behov for i din lederrolle! Foredrag som er interessante, nyttige og samtidig underholdende. I tillegg får du høre om helt ny forskning, inspirerende og dagsaktuelle temaer, alt for å styrke akkurat ditt kundesenter. Du skal få caser, hvor de beste i bransjen deler sine historier gjennom sine erfaringer på veien til å bli best, innen ledelse, teknologi og kundeservice.

 

Årets røde tråd: Mennesker og teknologi!   

Til syvende og sist handler det om det mennesker. Teknologi og digitalisering er selvsagt viktig, og det skal vi snakke mye om, men det er mennesker som utfører det meste. Det er medarbeiderne på kundesenteret ditt som tar seg av kundene. Det er kundene som avgjør hvor godt dere gjør det. Når du bryr deg om medarbeiderne dine, vil det skinne gjennom og ut til kundene dine.

 

Hvilke foredragsholdere er invitert så langt – og hvorfor?

Vi har valgt de beste vi kjenner, nettopp fordi du fortjener å få best mulig utbytte av investert tid og penger. Du får nyttig kunnskap og praktiske verktøy, presentert av de beste innen sine fagfelt. Vi har mange spennende temaer og caser underveis, så følg med!

 

Motivasjon på toppnivå – praktiske råd du kan overføre til ditt kundesenter!

Vi har vært så heldige at Øystein «Pølsa» Pettersen har takket ja til å dele sin tanker rundt motivasjon, og hvorfor han mener at gode prestasjoner skapes med et smil om munnen. Motivasjon, mål, konsekvenser, mening, vaner, prioriteringer, glede, tid, arbeidsmiljø og kultur er emner Øystein kan mye om og brenner for å dele!

 

Noen av temaene du får:

  • Kunstig intelligens og roboters rolle innen kundeservice
  • Psykologi i arbeidshverdagen
  • Autonomi i praksis
  • Lean på sitt beste
  • Hvordan vinne med millennialsgenerasjonen
  • Samtaledesign - nøkkelen til en chatbot folk faktisk liker
  • Skriv godt – bli forstått
  • Om lederskap, motivasjon og inspirasjon

 

 NYHET – gullpakke for deg og teamet ditt!

Felles opplevelse – økt kompetanse for hele kundesenteret! Nå gir vi deg som ønsker å ta med hele teamet ditt en helt spesiell pakkepris. Velg pakke på 10, 15 eller 20 billetter, og få et helt eget tilbud fra vårt kundesenter. Vi lover deg at dette tilbudet har du aldri sett maken til på denne konferansen! Ta kontakt med  for å få ditt tilbud.

 

Vinnerne i Kundeserviceprisen er kåret!

Kundeserviceprisen er et resultat av undersøkelsen «Best i test» som foregår fra november til april. Da tar mystery shoppers kontakt med kundesentre, og deres opplevelse rapporteres og måles. Konkurransen om å bli best er knallhard, og mange kundesentre har stort fokus på å bli best, både i sin klasse og totalt. Her kan du se alle vinnerne!

I Kundeserviceprisen 2020 er det 23 klasser, og hele 181 kundesentre undersøkes på kundeopplevelse. På denne siden kan du se kåringene på film, og se totalresultatet for undersøkelsen.

Totalvinneren i 2020 ble ice mobil, som dermed er kåret til Årets kundesenter – «Best i test»!

Vi gratulerer alle vinnerne!

P.S. Prisene deles ut på festmiddagen under Call Center-dagene i oktober! Ikke gå glipp av den festen - meld deg på i dag hvis du ikke allerede har gjort det! 

Fordeler ved å delta på CCD

  • Du får innsikt i hvordan ditt kundesenter presterer, sammenlignet med andre i din bransje
  • Bli oppdatert på ny forskning – når språkvitenskap møter kunstig intelligens
  • Mangfoldsledelse – få mer fornøyde og motiverte medarbeidere
  • Innovative løsninger rettet mot morgendagens kundeservice
  • Bli en bedre, tryggere og mer innflytelsesrik leder
  • Bransjens beste foredragsholdere deler sine erfaringer med deg
  • Du velger temaer tilpasset din arbeidshverdag, enten du vil at det skal handle om kundeservice, ledelse eller teknologi
  • Nettverksbygging! Dette er helt klart årets største arena for ledere og beslutningstakere i kundeservicebransjen i Skandinavia
  • Få en fantastisk festmiddag, med show og prisutdelinger, inkludert i prisen
  • Et bredt spekter av utstillere står klare til å vise deg ny teknologi og aktuelle løsninger 

 

Hvorfor du bør delta på Call Center-dagene 2020

Call Center-dagene samler lederne av kundesentre fra hele landet som er opptatt av å gjøre sine folk gode. Du får praktiske caser, gode foredrag om ledelse, teknologi og kundeservice, og du kan selv sette sammen programmet som passer deg best, gjennom å velg ett av tre spor; ledelse, teknologi eller kundeservice.

 

Skreddersy ditt eget program – velg mellom 12 ulike spor!

Deler av konferansen deles inn i tre ulike temaer, og du velger det som er mest aktuelt for deg; kundeservice, ledelse eller teknologi 

 

Utvid nettverket ditt

Call Center-dagene har blitt en av Nordens største konferanser for kundesenterledere, det perfekte stedet for å bygge nettverk og utveksle erfaringer med andre. Spennende og aktuelle stands kan gi deg nye ideer for akkurat ditt kundesenter. 

Velkommen til to dager med faglig påfyll, inspirasjon og nettverksbygging!

 

Har du innspill til temaer vi bør se nærmere på, er du alltid velkommen til å ta kontakt med senior prosjektleder 
Corinne Hilde Fjellås,  

En utrolig inspirerende og motiverende konferanse! En fantastisk gjeng med dyktige foredragsholdere gjorde dette til en meget lærerik opplevelse.

Astrid Eriksen, Underdirektør, Skatteopplysningen Øst

Synes dette var et supert arrangement!! En av de beste jeg har vært på!

Ann-Renée Degnes, salgskoordinator/avdelingsleder, Ving Norge AS

Godt gjennomført arrangement. Mange gode foredragsholdere og spennende utstillere toppa med flott festmiddag/prisutdeling torsdag

Ann Kristin Erntsen, leder kundesenter, Tussa-24 AS
Program

Program

  • Dag 1

    08:30

    Registrering og enkel morgenservering

    09:00

    Hjertelig velkommen til Call Center-dagene 2020!

    Varmt velkommen ønskes av prosjektleder Corinne Hilde Fjellås.
    Her får du servert litt praktiske opplysninger, og introduksjon av årets konferansier.

    I år blir det 21. gangen vi arrangerer Call Center-dagene, noe vi er veldig stolte av! Mye har forandret seg, men uansett er det den nyeste teknologien, den beste kundeservicen og de beste ledertipsene som er etterspurt. Se frem til to innholdsrike dager!

    09:10

    Kundereisen - en reise på første klasse

    Årets konferansier, Kim Nygaard, starter dagen med å se på når vanlig kundeservice ikke lenger er nok. Hva gjør du da?

    09:30

    Cameron Taylor

    Decoding communication between humans and robots

    - How our language change when new technology makes its entry
    - When language science meets artificial intelligence
    - What is essential to ensure clear communication with the customer
    - What happens to the way we humans speak and expresses us when we go from talking to each other through electronic devices, to talk and interact with robots.

    Cameron Taylor, boost.ai

    Språket vårt har alltid endret seg når ny teknologi gjør sitt inntog. Cameron Taylor, en av de første innenfor et nytt fagfelt hvor språkvitenskap møter kunstig intelligens, ser nærmere på hva skjer med måten vi mennesker snakker og uttrykker oss på når vi går fra å snakke med hverandre gjennom elektroniske enheter til å snakke og interagere med roboter. Foredraget holdes på engelsk.



    10:15

    Walk and talk! Besøk våre utstillere i pausen

    10:45

    Fredrik Löfgren

    Kunstig intelligens (AI), virtual reality og roboters rolle innen kundeservice og rådgivning

    - AI - trusler og muligheter
    - Har fremtidens roboter empati, sosial kompetanse og en langt høyere intelligens enn mennesket?
    - Hva kan skje i løpet av de neste 20 årene, og vil fremtidens roboter kunne gjøre andre ting enn bare det praktiske?

    Fredrik Löfgren, robotutvikler


    11:30

    Morten Nilsen

    Hvordan styrke deg selv som leder

    - Slik blir du den trygge og innflytelsesrike lederen
    - Konkrete verktøy for god kommunikasjon
    - Hvordan utvikle et solid mindset hos seg selv og andre

    Morten Nilsen, lederutvikler og personlig coach




    12:15

    LUNSJ

    13:30

    Gunn Hilde Jacobsen

    KUNDESERVICE - Hvordan BI og Smart Data har transformert kunde- og medarbeideropplevelsen

    - Hvordan kombinere kundedata, tale og tekstmeldinger i skadeoppgjørsprosessen
    - Hvordan bruker vi kundedata og funksjonalitet i ACE for å gi kunden raskere og bedre hjelp
    - Hvordan har samarbeidet med Telia forbedret kundeopplevelsen

    Sammen med Jacobsen møter du også Senior Business Consultant Monika Olsson fra Telia


    Morten Nilsen

    LEDELSE - Hvordan se potensialet i mangfoldet av dine medarbeidere

    Mangfoldsledelse - slik får du det beste ut av dine medarbeidere

    - Hvordan se potensialet i mangfoldet av dine medarbeidere
    - Tillit, relasjoner og kultur - hvordan forskjeller utløser økt effektivitet, økt trivsel, bedre forståelse av virksomhetens mål
    - Hvordan motivere dine medarbeidere til å se på endring som positiv utvikling

    Morten Nilsen, lederutvikler og personlig coach


    TEKNOLOGI - Innovative løsninger rettet mot morgendagens kundeservice!

    Innovative løsninger rettet mot morgendagens kundeservice!

    Puzzel bygger videre på over 20 års erfaring, og var blant de første til å utvikle et skybasert kontaktsenter. I dag kombinerer Puzzel omni-kanal teknologi med kunstig intelligens (AI) for å kunne tilby komplette løsninger for kundedialog i den digitale tidsalder.

    Følg med - det kommer flere detaljer om foredragsholder og innhold!

    14:15

    Pause

    14:45

    Katarina Lalander Hamnes

    KUNDESERVICE - Begeistring i kundesenteret

    Kundebegeistringsledelse

    - Hvordan jobbe med servicekultur og begeistring i egen avdeling eller bedrift
    - Tips, råd og teknikker for å utvikle servicenivået i egen organisasjon
    - Hvordan skape kundebegeistring gjennom din kommunikasjon

    Katarina Lalander Hamnes, kundebegeistrer og bedriftsrådgiver


    Jan-Martin Berge

    LEDELSE - Psykologi i arbeidshverdagen på kundesenteret

    Hva skjer psykisk under og etter en vanskelig samtale

    - Når noe har gått galt, og den som møter kunden opplever hets og sjikanering - hva bør du som leder gjøre
    - Verktøy for å takle urettferdig kritikk på en saklig måte
    - Lær å forstå og sortere følelser og inntrykk etter en ubehagelig samtale eller chat
    - Hvordan ta vare på medarbeidere som opplever trakassering og verbale angrep

    Jan-Martin Berge, psykologspesialist






    Person
    Jan-Martin Berge
    Psykologspesialist hos Aker Care

    Markus Juvet

    TEKNOLOGI - Verdiskapning gjennom datadrevet kundeservice

    Tilgang til rett informasjon til rett tid er avgjørende for å levere god kundeservice. Hvordan sørger vi for at aktuell informasjon blir tilgjengelig for applikasjoner og mennesker som skal levere gode kundeopplevelser? Hvordan kan vi bruke data for å gi våre kunder og ansatte en bedre hverdag? Sopra Steria deler erfaringer og praktiske eksempler.


    15:30

    Mingling, musikk og happenings i utstillerområdet

    Her blir det liv! Jassmusikerne fra i fjor er klare for å fylle hele utstillerområdet med sang og musikk! Og du skal ikke se bort fra at noen kanskje tar seg en svingom?
    Benytt sjansen til å prate med utstillerne, ta en skål med nye og gamle bekjentskaper, og lytt til musikken som garantert gir deg lyst til å røre på deg!

    Her blir det et par hyggelige timer før ferden går videre til festmiddag og prisutdelinger kl 17.30 - ca 20.30.

    17:30

    Jonis Josef

    Festmiddag!

    Jonis Josef, en av landets største talenter innen standup, blir din vert gjennom middagen og prisutdelingen. Han vil med humor og profesjonalitet sørge for at du bli underholdt, vinnerne får sine priser, og middagen går sin gang. Jonis vil garantert skape en godstemning som gjør tanken på morgendagen til en fjern sky i horisonten. Her skal det feires og gledes!

    Kveldens festmiddag og kåringen av SeeYous Best i test på kundeservice, er kundesenterbransjens årlige høydepunkt. Flere hundre feststemte mennesker samles etter Call Center-dagenes første dag for å bli hedret, og for å hedre hverandre, i en ellevill prisutdeling.

    Vi gleder oss til å tilbringe noen hyggelige kveldstimer sammen med akkurat deg!

  • Dag 2

    09:00

    Ta deg tid til en kaffe før vi starter!

    09:10

    Velkommen til Call Center-dagenes andre dag!

    Her velger du på nytt hvilket tema du ønsker å delta på.

    09:15

    Sebastian Øyrehagen

    KUNDESERVICE - Vårt kundesenter - vår stolthet!

    På Sognenetts kundesenter sitter en gjeng entusiastiske og engasjerte kundesentermedarbeidere. Gled deg til å høre hvordan de inspirerer hverandre til å yte den aller beste servicen til sine kunder! Og hør hva som ligger i uttrykket deres: "Meir fart, meir moro!"

    Sammen med Øyrehagen møter du også kundetjenestekoordinator Madeleine Larsen Barmen.




    Marte Stang Midttun

    LEDELSE - Autonomi i praksis

    Fra styrt hverdag til autonomi i Lånekassens kundesenter

    - Hvordan Lånekassens kundesentermedarbeidere gikk fra å være detaljstyrte til selvstendige
    - Bakgrunnen for endringene, fra vaktlister til frihet for de ansatte
    - Gjennomføringen og erfaringer fra prosessen

    Marte Stang Midttun, underdirektør, Lånekassen



    TEKNOLOGI


    10:00

    Walk and talk. Møt utstillerne, få deg litt kaffe og nyt pausen

    10:30

    Mirja Weston

    KUNDESERVICE Mer kundeverdi og entusiasme med Lean!

    Flyt og bedre arbeidshverdager med Lean i kundesenteret
    - Praktiske eksempler og tips med fokus på kommunikasjon og forbedringsledelse
    - Kundesenterets rolle og hvordan Lean er nyttig for andre enn eksperter

    Mirja Weston, Leanspesialist med erfaring fra kundesenterledelse









    Max Gouchan

    LEDELSE - Hvordan vinne med Millennial-generasjonen

    Hvordan vinne med Millenial-generasjonen (født 1984-2002)

    - Hvordan rekruttere de beste talentene, lede den yngre millenial-generasjonen på en effektiv måte og følge med i trendene
    - Beste praksis og arbeidsplassmodeller - hva fungerer og hva fungerer ikke
    - Foretrukne kommunikasjonsmetoder - hva bør du som leder være ekstra oppmerksom på
    - Hva vi har i vente av neste generasjon, Gen Z


    Max Gouchan, seriegründer og inspirator





    TEKNOLOGI

    Her kommer et spennende og nyttig innlegg om fretidens teknologi. Vi håper å kunne fortelle deg hvorfor og hvordan virtuelle agenter kan være kostnadseffektive og banebrytende for akkurat ditt kundesenter!



    11:30

    LUNSJ

    12:45

    Kim Nygaard

    Velkommen til felles samling!

    Konferansier Kim Nygaard loser deg trygt på plass etter lunsjen.

    Person
    Kim Nygaard
    Senior digital rådgiver

    12:50

    Jan Sverre Reboli Paulsen

    Kundens opplevelse av ditt kundesenter

    Hvilken innsikt gir resultatene fra Kundeserviceprisen 2020?
    - 4.525 dialoger, 181 kundesentre, 23 klasser
    - Kundeopplevelse som ny, privatkunde - om Kundeserviceprisen 2020
    - Hva kjennetegner de kundesentrene som leverer best kundeopplevelse
    - Hvordan oppleves egentlig gode kundeopplevelser? Og dårlige?
    - Telefon, e-post, chat og Messenger - hvilke utfordringer møter kundene
    - Mennesker og teknologi - hat eller kjærlighet

    Jan Sverre Reboli Paulsen, Rådgiver i SeeYou


    13:20

    Christine Calvert

    Skriv godt - bli forstått

    - E-post eller chat, hvorfor du og bedriften din har mye å tjene på at den som svarer skriver godt
    - Hvordan kan du speile kunden i skriftlig kommunikasjon
    - Hvor kort er langt nok?
    - Hvor mye må kunden vite, og hva kan du droppe å skrive?
    Christine Calvert, Norges eneste tekstdoktor



    Person
    Christine Calvert
    Norges eneste tekstdoktor

    14:00

    Walk and talk. Ta deg en kaffepause, strekk på bena og besøk utstillerne

    14:30

    Øystein Pettersen

    Hvem vil du være og hva vil du bidra med?

    - Hvordan skape en hverdag med mening, glede og lidenskap i kundesenteret
    - Hvorfor det må være gøy og det må gi mening!
    - Hva du skal legge din tid, ressurser og energi til, og hvorfor

    Øystein Pettersen, foredragsholder og motivator


    15:15

    Oppsummering av konferansen

    Konferansier Kim Nygaard tar et tilbakeblikk på konferansen, og oppsummerer den på sin måte.

    15:30

    Takk for denne gangen! Vel hjem og lykke til med ny kunnskap

  • Kundeserviceprisen

    Kundeserviceprisen

    Kundeserviceprisen 2020 - nå med fem nye klasser!
     

    Kundeserviceprisen er et resultat av undersøkelsen «Best i test» som foregår fra november til april. Da tar mystery shoppers kontakt med kundesentre som ny kunde, og deres opplevelse rapporteres og måles. Kundeserviceprisen fokuserer på kundeopplevelsen, ikke produkt, tjeneste eller pris. Konkurransen om å bli best er knallhard, og mange kundesentre har stort fokus på å bli best, både i sin klasse og totalt. Mange kundesentre trener også jevnlig hele året for å gi best mulig kundeopplevelse til morgendagens kunder. 

    Nye klasser og noen endringer fra tidligere år gjør at Kundeserviceprisen er mer aktuell enn noen gang. Les mer om Kundeserviceprisen her!

     

    Vi har herved gleden av å presentere kveldens konferansier – Jonis Josef!
     

    Kveldens festmiddag og kåringen av SeeYous Best i test på kundeservice, er kundesenterbransjens årlige høydepunkt. Flere hundre feststemte mennesker samles etter Call Center-dagenes første dag for å bli hedret, og for å hedre hverandre, i en ellevill prisutdeling. Og for å gjøre kvelden komplett har vi vært så heldige å få med oss Jonis på laget!

    Jonis er en av landets største talenter innenfor standup og har jobbet som komiker på fulltid siden 2004. I tillegg har han ved siden av rukket å utdanne seg innen finans.

    Han har en utrolig god humor, og er definitivt ikke redd for å by på seg selv. Han har vært med på flere NRK-produksjoner, og i 2017 ble han nominert til Årets gjennombrudd på komiprisen, deretter i 2018 nominert til prestisjetunge Stå-Opp Prisen for hans bidrag til norsk stand-up.

    Jonis er også kjent fra underholdningsprogrammer som Latter Live, HumorLab, Unge lovende, programleder på NRK P3, og ukentlig vært delaktig i podcastshowet med humorgruppa Terningkast tre. I andre sesongen av Latter Live gikk et individuelt klipp av Jonis viralt, og fikk over en million treff på YouTube.

    Det skal litt til å presentere seg selv som verdens dårligste muslim, men med sine selvironiske vitser har han blitt utrolig populær. Han ville egentlig unngå å være «han utlendingen», og det må vi si at han har klart med glans. I dag står han trygt på bena som en stødig komiker, med en lysende karriere.

    Badge

    Confex er ISO 9001-sertifisert

    Du som deltaker får kursbevis fra en ISO 9001-sertifisert bedrift.
    Les mer om sertifisering her.

    Badge

    Er dere tre eller flere?

    Vi hjelper deg gjerne med et tilpasset tilbud.
    Kontakt oss på 

    Foredragsholdere

    Foredragsholdere

    • Person
      Katarina Lalander Hamnes

      Katarina Lalander Hamnes har arbeidet med opplæring av små og store servicebedrifter i Skandinavia i nesten 30 år. Hun mener det ligger mye bak det å yte god service –... Les mer

    • Person
      Kim Nygaard

      Kim er senior digital rådgiver i kommunikasjonsbyrået Metro Branding, som hjelper noen av Norges sterkeste merkevarer med innholdsmarkedsføring og digital synlighet. Han har... Les mer

    • Person
      Christine Calvert

      Christine Calvert er Norges eneste rendyrkede tekstdoktor. Hun har jobbet med skriving og kommunikasjon i 30 år – som journalist, tekstforfatter, global webredaktør, kursholder og... Les mer

    • Person
      Jan-Martin Berge

      Jan-Martin Berge er psykologspesialist og holder motiverende og inspirerende foredrag om arbeid under press, omstilling og endring, arbeidsglede og motivasjon, for å nevne noe. Han er... Les mer

    • Person
      Morten Nilsen

      Morten Nilsen er Daglig leder i Not Yet as. Han er sertifisert NLP Master Practitioner og har sin utdannelse Fra Sjøkrigsskolen og Handelshøyskolen BI. I tillegg har han flere års... Les mer

    • Person
      Fredrik Löfgren

      Kan en robot overta rollen som statsminister i fremtiden? Det hevder robotutvikler Fredrik Löfgren, som mener at fremtidens roboter vil både overgå og være på lik linje med... Les mer

    • Person
      Jonis Josef

      Vi har herved gleden av å presentere kveldens konferansier på festmiddagen – Jonis Josef!

      Jonis er en av landets største talenter innenfor standup og har jobbet som komiker... Les mer

    • Person
      Cameron Taylor

      Cameron Taylor er fra San Fransisco, og har en doktorgrad i lingvistikk fra The University of Cambridge, hvor han i en årrekke har forsket på naturlig språk og tale. I boost.ai... Les mer

    • Person
      Marte Stang Midttun

      Marte Stang Midttun har over 20 års fartstid i Lånekassen. Hun har erfaring som kundebehandler, saksbehandler, teamleder, og er i dag en av lederne av kundesenteret.

      Etter en... Les mer

    • Person
      Max Gouchan

      Max Gouchan er seriegründer og inspirator, og har de siste 7 årene vært involvert i flere startups i Norge. Det som er så spesielt med Max er at han til tross for sin unge... Les mer

    • Person
      Madeleine Larsen Barmen

      Med over tre år i Sognenetts kundesenter, har Madeleine en hatt en stor del å si for hvordan dagens kundeopplevelse er. Madeleine er opptatt av å ha en strømlinjeformet... Les mer

    • Person
      Sebastian Øyrehagen

      Sebastian har sin bakgrunn ifra reiselivet, med luksussegmentet som sin spesialitet. Det voksende high-end-markedet ga Sebastian en dyp innsikt i hva en virkelig skreddersydd... Les mer

    • Person
      Mirja Weston

      Mirja Weston er VP Operations i den norske start-upen VIBBIO. Hun har lang erfaring som leder og har jobbet med Lean, læring og forbedring mange år. Med erfaring fra FINN.no som... Les mer

    • Person
      Jan Sverre Reboli Paulsen

      Jan Sverre Reboli Paulsen er rådgiver i SeeYou, og brenner for at virksomheter skal nå sine mål gjennom gode prestasjoner. Han hjelper store og små virksomheter til å få... Les mer

    • Person
      Gunn Hilde Jacobsen

      Gunn Hilde Jacobsen jobber som Forretningsutvikler i Gjensidige Privat og har lang erfaring med utviklingsarbeidet i grensegangen mellom Kundesenter, analytisk CRM og digital kanal.... Les mer

    • Person
      Monika Olsson

      Monika Olsson er spesialist innen kundeservice, kontaktsenter og bemanningsplanlegging. Hun er utdannet sivilingeniør innen industriell økonomi og har etter drøyt 20 år med ulike... Les mer

    • Person
      Øystein Pettersen

      Øystein Pettersen er fra Groruddalen i Oslo og har levd mesteparten av livet som skiløper på elitenivå. Gjennom årene har han oppnådd flere gode resultater, men vil heller bli... Les mer

    ´
    Goodie

    Lyst på mer lesestoff?

    Visste du at vi har et bibliotek med e-bøker for deg, gratis og klar til nedlastning?

      
    Ta meg til biblioteket!

    Kurssted

    Kurssted

    Radisson Blu Scandinavia Hotel

    • 29 - 30 okt.

    Hotellet har en perfekt beliggenhet kun 500 meter fra Karl Johans Gate, byens hovedgate og i kort gangavstand fra Nationaltheatret stasjon. Reisende har enkel tilgang til førsteklasses shoppingområder, viktige forretningsstrøk, kjente attraksjoner samt den majestetiske Oslofjorden. Hotellets designerrom og suiter er utstyrt med elegante møbler, og mange av disse har flott utsikt over byen og fjorden. Nyt gratis tilgang til Lagoon som inkluderer svømmebasseng og et treningsrom internt i hotellet. Fra Summit bar i hotellets 21. etasje kan man gjennom panoramavinduer oppleve byens beste utsikt over Oslo og Oslofjorden!

    Adresse

    Holbergs gate 30 0166 Oslo Norge (Vis i Google Maps)

    Telefon: 23 29 30 00

    E-post: info.scandinavia.oslo@radissonblu.com

    Nettsted: Klikk her

    Overnatting

    Overnatting

    Har du behov for overnatting under Call Center-dagene?
    Book direkte på Radisson Blu sine egen hjemmesider for beste pris og bruk av rabattkode. 

     

    Enkeltrom

    kr. 1.251,- per natt, inkl. frokost og mva.

    Dobbeltrom

    kr. 1.451,- per natt, inkl. frokost og mva.

    Bestilling over nett

    • Gå inn på Radisson Blu sine hjemmesider
    • Velg destinasjon og dato for overnatting
    • Legg inn bookingkode "CD2020" som kampanjekode under flere søkealternativer
    • Reservasjonen garanteres med kredittkort når man bestiller, og gjøres opp direkte ved avreise

     

    Bestilling over telefon

    • Ring 23 29 30 00
    • Trykk 2 for rombestilling
    • Oppgi bookingkode "CD2020"
    • Reservasjonen garanteres med kredittkort når man bestiller, og gjøres opp direkte ved avreise

     

    Det er et begrenset antall hotellrom tilgjengelig med rabattkoden.
    Reservasjon, endring eller kansellering av bestilling må gjøres innen 06.10.2020

    Har du spørsmål ved bestilling, ring Radisson Blu (+47) 23 29 30 00

     

    Book ditt hotellrom her!

    Utstiller platinumnivå

    Utstiller platinumnivå

     

    Puzzels omni-kanale skybaserte kontaktsenterløsning fører sammen alle elementer som skal til for å kunne levere en effektiv kundeservice når som helst, hvor som helst, i hvilken som helst kanal, fra hvilken som helst enhet.

     

    Telia har et bredt tilbud av mobil-, tele- og datatjenester som kan kombineres og tilpasses for ulike behov, fra enkeltmannsforetak til multinasjonale konsern.

    Utstiller gullpartner

    Utstiller gullpartner

    Utstiller sølvpartner

    Utstiller sølvpartner

    Bli utstiller på konferansen

    Bli utstiller på konferansen

    Call Center-dagene er Skandinavias største arena for ledere og ansatte innen call center og kundeservice. Nærmere 85 % av deltakerne er beslutningstakere. Dette er en fantastisk arena for å presentere dine produkter og tjenester mot denne målgruppen. 

    USTILLERPLASSER PÅ CALL CENTER-DAGENE 2019 BLE UTSOLGT. 
    TA KONTAKT FOR Å BOOKE PLASS FOR DIN VIRKSOMHET ALLEREDE NÅ.

    Ring eller send en e-post til oss hvis du er interessert i utstillerplass i 2020.

    Telefon (+47) 938 66 666 / E-post

    Ofte stilte spørsmål

    Ofte stilte spørsmål

    • Når er siste frist for påmelding?

      Vi har ingen påmeldingsfrist, du kan melde deg på som deltager så lenge det er plasser igjen på kurset.

    • Hva er inkludert i prisen?

      Deltageravgiften inkluderer servering i pauser og lunsj. På enkelte kurs får du også dokumentasjon og deltagerbevis.

    • Når kommer fakturaen?

      Elektronisk faktura kommer senest fem dager etter bestilling. Ved manglende informasjon om elektronisk faktura, sendes postfaktura én uke etter bestilling. Kurset betales alltid i forkant og betalingsfristen er ti dager.
       
      Les mer om våre salgsvilkår her

    • Jeg har spesielle behov

      De fleste av våre kurslokaler er tilrettelagt for funksjonshemmede, men kontakt kundesenteret på:
      E-post: kunde@confex.no
      Telefon: +47 938 66 666

    note

    Corinne Hilde Fjellås

    Prosjektleder

    Har du spørsmål?

    Kontakt prosjektleder: E-post chf@confex.no eller telefon 92 84 53 13

    Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

    For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

    Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.