Kundebehandling

Jobber du med kundebehandling har vi satt sammen et perfekt kursopplegg enten du trenger teknikker og verktøy for å håndtere strevsomme kunder, trenger grunnlegende engelskkunnskaper eller ønsker å være med på vår årlige møteplass Kundeservicedagen der du møter venner og kolleger og få oppdatering på siste utvikling og trender i din bransje.

Temavisning Datovisning

  • Klart du kan skrive klart!

    Med få grep kan du forenkle og tilpasse språket, slik at leseren forstår og får med seg innholdet i teksten

  • Kundeservicedagen

    Grupperabatt - kom 4 betal for 3!

    Årets møteplass for kundeservicemedarbeidere som ønsker faglig oppdatering, gode verktøy og nyttige teknikker for å yte topp service. Kundeservicedagen gir deg de beste foredragsholderne, for at du skal lykkes

  • Profesjonell kundeservice og klagehåndtering

    Oppdatert og spennende program! Lær hvordan du legger strategien for å skape en kultur og mentalitet for topp kundeservice i hele virksomheten!

  • Slik håndterer du vanskelige personer

    Per Henrik Stenstrøms suksesskurs - få enkle verktøy og teknikker for å håndtere vanskelige personer!

desember 2019


  • 10
    des.

    Kundeservicedagen

    Grupperabatt - kom 4 betal for 3!

    Årets møteplass for kundeservicemedarbeidere som ønsker faglig oppdatering, gode verktøy og nyttige teknikker for å yte topp service. Kundeservicedagen gir deg de beste foredragsholderne, for at du skal lykkes

mars 2020


mai 2020


Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.