Kundebehandling

Jobber du med kundebehandling har vi satt sammen et perfekt kursopplegg enten du trenger teknikker og verktøy for å håndtere strevsomme kunder, trenger grunnlegende engelskkunnskaper eller ønsker å være med på vår årlige møteplass Kundeservicedagen der du møter venner og kolleger og få oppdatering på siste utvikling og trender i din bransje.

Temavisning Datovisning

oktober 2019


desember 2019


  • 02
    des.

    Profesjonell kundeservice og klagehåndtering

    Lær hvordan du skal legge rett strategi, og sørg for at menneskene som skal takle klagene, har riktig kompetanse.

  • 04
    des.

    Skriv enkelt og forståelig med klarspråk

    Med få grep kan du forenkle og tilpasse språket, slik at leseren forstår og får med seg innholdet i teksten

  • 10
    des.

    Kundeservicedagen

    Grupperabatt i september - kom 4 betal for 3!

    Årets møteplass for kundeservicemedarbeidere som ønsker faglig oppdatering, gode verktøy og nyttige teknikker for å yte topp service. Kundeservicedagen gir deg de beste foredragsholderne, for at du skal lykkes

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.