
Information overflow og en verden i endring! Benytt sjansen til å få med deg foredraget om GTD, og få konkrete produktivitetstips basert på metodikken.
Call Center Dagene er Norges største møteplass for deg som jobber som leder for call center. Over to dager møter du venner og kolleger og får oppdadert deg på siste utvikling og trender innen dette fagområdet. Vi arrangerer stor festmiddag og kårer vinnere av årets Kundeservicepris i en rekke ulike kategorier.
Information overflow og en verden i endring! Benytt sjansen til å få med deg foredraget om GTD, og få konkrete produktivitetstips basert på metodikken.
Synliggjør servicedeskens verdi, og bli bedre på operativ og strategisk ledelse
Information overflow og en verden i endring! Benytt sjansen til å få med deg foredraget om GTD, og få konkrete produktivitetstips basert på metodikken.
Synliggjør servicedeskens verdi, og bli bedre på operativ og strategisk ledelse
Synliggjør servicedeskens verdi, og bli bedre på operativ og strategisk ledelse
For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.
Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.