Kundeservicedagen

Årets møteplass for kundeservicemedarbeidere som ønsker faglig oppdatering, gode verktøy og nyttige teknikker for å yte topp service. Kundeservicedagen gir deg de beste foredragene og de beste talerne, for at du skal lykkes!

Bedre læring når flere går sammen! Kom 4 betal for 3, spar kr 6.995,-!

Bilde
Beskrivelse

Kundeservicedagen - for deg som bryr deg litt ekstra om kundene!
Hva er egentlig god kundeservice? Betyr det at du gjør jobben din, og er fornøyd når kunden ikke klager? Eller er du kundeservicemedarbeideren som ikke gir deg før du har gitt det lille ekstra? Da fortjener du å delta her!

 

Vær en superhelt!
Magiske øyeblikk oppstår når du forstår kundens faktiske behov. Hvis du i tillegg har fullmakt til å løse saken der og da, ja da er du vårt univers superhelt. Og superhelter liker vi!

Men, fantastisk kundeservice oppstår ikke av seg selv, det må jobbes for. Da trengs det superhelter i alle fasonger, i alle bransjer. Da handler det om å forstå kunden, og utføre kundebehandling, ikke kundemishandling.

 

En typisk kunde:

  • Liker ikke å vente
  • Vil ha saken løst her og nå
  • Forventer å bli forstått

Du kommer langt med en god porsjon sunn fornuft og vilje, men enda lenger med kunnskap om jobben din, praktiske verktøy og teknikker for å utøve den beste servicen. Og legg til en god leder, så kan du skape magi. Ta med deg lederen din og kom!

 

Møt de beste foredragsholderne!
Confex har igjen gleden av å kunne ønske svenske Elaine Eksvärd velkommen. Hun er virkelig en taler i verdensklasse! Hvis du har hørt henne før, da vet du at du har noe å se frem til. Har du ikke hørt henne tidligere, ja da kan jeg bare si at dette bør du ikke gå glipp av! 

 

Teknikker og verktøy
Når du deltar på Kundeservicedagen kan du forvente dagsaktuelle temaer, du får møte de beste foredragsholderne og ikke minst lære nyttige kommunikasjonsteknikker. Du får også praktiske verktøy som du kan benytte den dagen du møter en skikkelig vanskelig kunde. Du lærer hvordan du takler overraskende verbale angrep og personlige anklager, slik at du ikke mister troen på egen mestring.

Hvordan kan du vite at programmet dekker dine behov for kompetanseutvikling?
Takket være gode innspill fra tidligere deltakere og andre i målgruppen, har vi jobbet for å servere deg det mest matnyttige og innholdsrike programmet, slik at du kan ble enda bedre i din jobb. Vårt mål er at du skal komme tilbake på jobben som en ekte kundeservicesuperhelt!

 

Noe av det du får lære mer om på Kundeservicedagen:

  • Hvordan forstå kundens faktiske behov
  • Praktiske verktøy for å håndtere sinte og frustrerte kunder
  • Hvordan bli den beste versjonen av deg selv
  • Yrkesstolthet, samhold og kultur i kundesenteret
  • Moderne retorikk i en kundeservicemedarbeiders hverdag

 

Hvem passer konferansen for?
Kundeservicedagen passer for deg som bryr deg litt ekstra om kundene! Du (og sjefen din) som er interessert i å forstå kunden, få kunnskap om hvordan du eliminerer hindringer for kundetilfredshet, og inspirasjon til å yte det lille ekstra. Her får du teknikker og verktøy som hjelper deg på veien. Passer like godt til avdelingsledere som for medarbeidere. Og vårt tips er - jo flere som går sammen, jo lettere er det å implementere nye arbeidsmetoder på egen arbeidsplass etter konferansen!

 

HUSK! Ekstra god grupperabatt - kom 4 betal for 3!

 

Har du lyst å være utstiller? Ta gjerne kontakt - vi har plass til deg!

En kjempefin dag med mye inspirasjon, motivasjon av gode foredragsholdere. Gikk hjem som et stor YES, dette var bra:-)

Rigmor Lindkvist, Forbrukerkontakt, Mills DA
Program

Program

  • Dag 1

    08:30

    Registrering, morgenkaffe og te

    09:00

    Velkommen v/prosjektleder i Confex, Corinne Hilde Fjellås

    09:10

    Kari Skybak

    Kundebehandling eller kundemishandling?

    - Hvordan er det egentlig å være kunde hos dere
    - Hvem er dine kunder
    - Hvordan forstå kundens faktiske behov
    - Hindringer for kundetilfredshet

    09:55

    Walk and talk

    Ta deg en kopp kaffe med en ny kundeservicekollega, del erfaringer og utvid nettverket

    10:10

    Odd Langvatn

    Yrkesstolthet, samhold og kultur i kundesenteret

    - Hvordan vi jobber for å bli den beste utgaven av et kundesenter som er mulig
    - Jobbe dag eller natt - i hver sin del av verden

    10:50

    Walk and talk

    Ta deg en kopp kaffe med en ny kundeservicekollega, del erfaringer og utvid nettverket

    11:05

    Helene Abrahamsen

    Hvordan håndtere den uventede samtalen

    - Praktiske verktøy for å håndtere sinte og frustrerte kunder
    - Hvordan flytte kommunikasjonen bort fra det personlige, og over til sak
    - Lær å sortere følelser og inntrykk etter en ubehagelig samtale eller chat

    11:45

    Lunsj

    12:45

    Kjetil Haugmo

    Hvordan bli den beste versjonen av deg

    - Bli mer klar over hva du vil og hva du ikke vil
    - Ta kontroll over tankene dine før noen andre gjør det
    - Lær deg å forstå menneskeferdighetene bedre ved å lytte og være tilstede i situasjonen

    13:45

    Walk and talk

    Ta deg en kopp kaffe med en ny kundeservicekollega, del erfaringer og utvid nettverket

    14:00

    Elaine Eksvärd

    Moderne retorikk i hverdagen

    - Du har tre minutter på deg - slik fremstår du aller best
    - Kunsten å få folk til å lytte - og tro på det du sier
    - Viktigheten av å være deg selv
    - Språk er makt - utnytt dine styrker og få kontroll på dine svakheter

    Person
    Elaine Eksvärd
    Foredragsholder og coach

    15:00

    Takk for i dag - vel hjem, og lykke til med ny kunnskap!

  • Badge

    Confex er ISO 9001-sertifisert

    Du som deltaker får kursbevis fra en ISO 9001-sertifisert bedrift.
    Les mer om sertifisering her.

    Badge

    Er dere tre eller flere?

    Vi hjelper deg gjerne med et tilpasset tilbud.
    Kontakt oss på 

    Foredragsholdere

    Foredragsholdere

    • Person
      Elaine Eksvärd

      Elaine Eksvärd er en av Sveriges mest etterspurte foredragsholdere. Hun foreleser i moderne retorikk – kunsten å få andre til å lytte. Hun gir deg verktøyene du trenger for å få folk til å lytte, huske det du har sagt, og dessuten komme tilbake for å høre... Les mer

    • Person
      Helene Abrahamsen

      Helene Abrahamsen er psykolog og jobber i spesialisthelsetjenesten. I tillegg jobber hun som improvisatør ved Det Andre Teatret i Oslo – Norges ledende teater innenfor improvisasjon. Hun har lang og bred erfaring med å stå i både det uventede og det vanskelige.

      Som... Les mer

    • Person
      Odd Langvatn

      Odd Langvatn er administrerende direktør i Widerøe Internet AS, og i en langsiktig satsning har Widerøe satt stort fokus på å tilby best mulig kundeservice. De har også jobbet målbevisst med kulturen i kundesenteret, hvor yrkesstoltheten og samholdet ifølge de... Les mer

    • Person
      Kjetil Haugmo

      Kjetil har en svært god formidlingsevne, og på konferansen får du høre inspirerende historier som berører. I 2012 skrev Kjetil den bestselgende boken, «Finn din drivkraft», og han har opparbeidet seg mange års erfaring innen salg, ledelse og coaching.... Les mer

    • Person
      Kari Skybak

      Kari Skybak har lang erfaring innen HR fra stillinger som personalsjef og HR-direktør, og er opptatt av at du som kundeservicemedarbeider skal kjenne kunden din. Du skal vite hva kunden trenger, og på den måten forstå kundens faktiske behov. Da Skybak jobbet for... Les mer

    ´
    Goodie

    Er du opptatt av god kundeservice?

    Visste du at vi har et bibliotek med e-bøker for deg, gratis og klar til nedlastning?

      
    Ta meg til biblioteket!

    Kurssted

    Kurssted

    Radisson Blu Scandinavia Hotel

    • 10 des.

    Hotellet har en perfekt beliggenhet kun 500 meter fra Karl Johans Gate, byens hovedgate og i kort gangavstand fra Nationaltheatret stasjon. Reisende har enkel tilgang til førsteklasses shoppingområder, viktige forretningsstrøk, kjente attraksjoner samt den majestetiske Oslofjorden. Hotellets designerrom og suiter er utstyrt med elegante møbler, og mange av disse har flott utsikt over byen og fjorden. Nyt gratis tilgang til Lagoon som inkluderer svømmebasseng og et treningsrom internt i hotellet. Fra Summit bar i hotellets 21. etasje kan man gjennom panoramavinduer oppleve byens beste utsikt over Oslo og Oslofjorden!

    Adresse

    Holbergs gate 30 0166 Oslo Norge (Vis i Google Maps)

    Telefon: 23 29 30 00

    E-post: info.scandinavia.oslo@radissonblu.com

    Nettsted: Klikk her

    Bli utstiller på konferansen

    Bli utstiller på konferansen

    Kundeservicedagen er høstens store møteplass for ledere og ansatte
    innen kundeservice. Dette er en god arena for å presentere dine produkter og tjenester
    mot denne målgruppen. 

    Ring eller send en e-post til oss hvis du er interessert i utstillerplass.

    Telefon (+47) 938 66 666 / E-post 

    Ofte stilte spørsmål

    Ofte stilte spørsmål

    • Når er siste frist for påmelding?

      Vi har ingen påmeldingsfrist, du kan melde deg på som deltager så lenge det er plasser igjen på kurset.

    • Hva er inkludert i prisen?

      Deltageravgiften inkluderer servering i pauser og lunsj. På enkelte kurs får du også dokumentasjon og deltagerbevis.

    • Når kommer fakturaen?

      Elektronisk faktura kommer senest fem dager etter bestilling. Ved manglende informasjon om elektronisk faktura, sendes postfaktura én uke etter bestilling. Kurset betales alltid i forkant og betalingsfristen er ti dager.
       
      Les mer om våre salgsvilkår her

    • Jeg har spesielle behov

      De fleste av våre kurslokaler er tilrettelagt for funksjonshemmede, men kontakt kundesenteret på:
      E-post: kunde@confex.no
      Telefon: +47 938 66 666

    note

    Corinne Hilde Fjellås

    Prosjektleder

    Har du spørsmål?

    Kontakt prosjektleder: E-post chf@confex.no eller telefon 938 66 666

    Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

    For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

    Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.