Lær hvordan du gir kunden en opplevelse, fremfor kundebehandling som ikke fører til hverken mersalg eller fornøyde kunder!
Lær hvordan du skal legge strategien for å håndtere kunder som er i harnisk, på alle tenkelige sosiale plattformer. Hvordan du avgrenser skadeomfanget og kommer kunden i møte.
Bli tryggere i krevende situasjoner, når diskusjonen er opphetet og kunden kanskje til og med er usaklig. Du lærer deg å bli mentalt sterkere og motstandsdyktig for hets.
God kundeservice i alle kanaler gir fornøyde kunder, og en mer lønnsom bedrift. Spesielt er det viktigere enn noen gang å faktisk evne å levere det lille ekstra, som gjør at man blir lagt merke til i et stort utvalg av tilbydere, ofte med de samme produktene og tjenestene.
Vi lærer deg hvordan kunden kan bli din aller beste ambassadør og hvordan du kan bli en kundebehandler utenom det vanlige!
Målgruppe:
Personer som jobber i call center, på mottakssentre, som kunderådgiver, servicekonsulent, eller teamleder, både i privat og offentlig sektor, uavhengig av bransje og nivå.
Jobber du med salg vil du absolutt ha utbytte av dette kurset!