FAQ

Er du usikker på hvordan kurset ditt vil foregå i praksis? Her finner du ofte stilte spørsmål rundt påmelding for våre kurs og konferanser. 

Annet

Jeg går inn på et kurs, men finner ingen dato, hvorfor det?

De kursene som ikke har noen dato, er ikke satt opp for sesongen enda. Kontakt oss på eller på telefon 938 66 666 for mer informasjon.

Kan man få rabatt om man melder på flere fra sammen bedrift?

Dere kan få grupperabatt om dere er tre stykk eller flere fra samme bedrift, og melder dere på samlet. På enkelte av våre kurs og konferanser er dette markert i beskrivelsen på våre nettsider, og i disse tilfellene vil rabatten automatisk bli fratrukket i bestilling. Ved alle andre tilfeller, ta kontakt med vårt kundesenter på eller på telefon 938 66 666 for mer informasjon.

Jeg finner ikke igjen billetten min. Hvordan får jeg tak i en ny?

Kontakt kundesenteret via mail til , eller ring oss på tlf 938 66 666, så sender vi en ny billett til deg.

Jeg har ikke fått min hurtigsvarspremie selv om jeg meldte meg på innen fristen, hvorfor?

Vi har tilbud om hurtigsvarspremie på enkelte av våre kurs ved bestilling innen en tidlig dato. Finnes det hurtigsvarspremie på kurset eller konferansen du er ute etter, så finner du dette beskrevet på nettsidene våre på det enkelte kurs eller konferanse. Hurtigsvarspremier blir ikke sendt ut, men deles alltid ut på kurset eller konferansen.

Er kurs med tilsvarende/like navn identiske i Norge og Sverige?

Nei, kursene er tilpasset det respektive landet, så det kan være avvik i programmet.

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.