FAQ

Er du usikker på hvordan kurset ditt vil foregå i praksis? Her finner du ofte stilte spørsmål rundt påmelding for våre kurs og konferanser. 

Kontaktinformasjon

Jeg vil ikke motta brosjyrer fra Confex lenger, hva gjør jeg?

Ønsker du å gjøre en adresseendring eller stoppe utsendelser av brosjyrer, kan du sende en e-post til . Vennligst oppgi din Confex-id som du finner på baksiden av brosjyren. Merk at det kan ta opptil 4-6 uker fra datoen du kontakter oss til utsendelsene opphører. Grunnen til dette er at vi alltid bestiller utsendelser frem i tid.

Hvordan har dere fått min adresse?

Du har kanskje deltatt på kurs eller konferanse hos oss tidligere, og finnes derfor i vårt kunderegister. Vi kjøper også adresser fra eksterne listeleverandører. Hvor adressen din kommer fra står alltid på brosjyren under «Kilde», og du kan henvende deg dit for ytterligere informasjon eller sperring.

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.