Bente Landås

Bente Landås

 

ice mobil og ice bredbånd vant hver sin kundeservicepris på CCD17. Hvordan jobber de systematisk for å oppnå så god kundetilfredshet? Bente Landås, Customer Service Manager B2C og Hamid Allahdadi, Channel Manager Telesales i ice, forteller om et kundesenter som er hjertet i bedriften selv ved outsourcing. God kultur, rekruttering, godt samarbeid, kvalitetsmåling og medlytt er viktige stikkord i foredraget. Bente og Hamid har jobbet tett sammen med kundeservice i ice siden 2015. Bente er driftsansvarlig for kundeservice B2C og Hamid er ansvarlig for salg via kundeservice, felt og telemarketing. Begge kommer tidligere fra Tele2's bedriftsmerkevare Network Norway, som i 2015 ble kjøpt opp av ice når de ble mobiloperatør over natten.


Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.