Fredrik Lemming

Fredrik Lemming

 

Fredrik Lemming har jobbet med kundeopplevelser, og møtet mellom virksomheten og kunden i over 18 år. Kjernekompetansen til Fredrik er Customer Experience Management (CEM), noe han brenner ekstra mye for. På Call Center-dagene forteller han om Telias tanker om fremtidige kundemøter, og hvordan de jobber med å utvikle teknologi som AI/kunstig intelligens. Du får også høre hvordan Telia møter den nye bølgen av digitalisering, drevet av endring av forbrukeradferd og rask teknologiutvikling. Et absolutt tidsriktig innlegg om teknologi i fremtidens kundereise. 

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.