Henriette Høyer

Henriette Høyer

 

Henriette Høyer har jobbet med digitale flater siden 2000 og har bred erfaring fra web og interaksjonsdesign. Hun er i dag seniorrådgiver i Bouvet, og har særdeles god kunnskap rundt det å implementere sosiale medier som en naturlig kanal for kundeservice.  Henriette vet at god kundeservice i alle kanaler gir mer fornøyde kunder, og en mer lønnsom bedrift. Hvis kunden finner det de leter etter på dine hjemmesider slipper du å få stormen i sosiale medier. På kurset lærer du også hvordan du svarer på kritikk, holder en vennlig og personlig tone i kommunikasjonen, uten å bli for privat. 

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.