Lene Moe Bjørkheim

Lene Moe Bjørkheim

 

Lene Moe Bjørkheim er seniorkonsulent og partner i Scandinavian Technology Institute, Norges største konsulentselskap for profesjonalisering av salg, service og ledelse.  Lene har et brennende engasjement for serviceenhetens påvirkning på selskapets konkurransekraft. Gjennom sitt arbeid i en rekke forskjellige kundesenter, har hun opparbeidet seg en unik kompetanse på hva som skal til for å lykkes strategisk, kulturelt og operasjonelt i et kundesenter. Lene setter sin stolthet i å være oppdatert innen sitt fagfelt. I dette kurset deler hun modeller, erfaringer og metoder dere kan implementere i hverdagen etter endt kurs. 

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.