
Lene Moe Bjørkheim
Lene Moe Bjørkheim er seniorkonsulent og
partner i
Scandinavian Technology Institute, Norges største konsulentselskap for
profesjonalisering av salg, service og ledelse. Lene har et brennende
engasjement for serviceenhetens påvirkning på selskapets konkurransekraft.
Gjennom sitt arbeid i en rekke forskjellige kundesenter, har hun opparbeidet
seg en unik kompetanse på hva som skal til for å lykkes strategisk, kulturelt
og operasjonelt i et kundesenter. Lene setter sin stolthet i å være oppdatert
innen sitt fagfelt. I dette kurset deler hun modeller, erfaringer og metoder
dere kan implementere i hverdagen etter endt kurs.
Denne siden fungerer ikke i din nettleser.
For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.
Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.