Madeleine Larsen Barmen

Madeleine Larsen Barmen

 

Med over tre år i Sognenetts kundesenter, har Madeleine en hatt en stor del å si for hvordan dagens kundeopplevelse er. Madeleine er opptatt av å ha en strømlinjeformet kundetjeneste som har fokus på god og proaktiv kommunikasjon med «opplevelsen» i sentrum.  De siste åra har Sognenett vært i stor vekst, og med stor vekst kommer det også en stor kundebase. Med daglig fokus på arbeidsmetodikk har kundesenteret etablert seg som en tøff konkurrent for de store aktørene og kronet det hele med å vinne Kundeserviceprisen i 2018, kategori bredbånd. Kundetjenesten er selskapets stolthet og er bindeleddet i alle selskapets avdelinger.

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.