Nina Bjørlo

Nina Bjørlo

 

Nina Bjørlo er kundeservicesjef i DHL Express, og for henne har kundeservice alltid betydd mye. For som hun sier – «det er så lett å gjøre en kunde fornøyd, likevel er det så mange kunder som er misfornøyde»! 

For Nina starter alt med de ansatte. «Det verste man kan gjøre er å hvile i troen på at man er god nok», sier Nina. «Man må hele tiden utvikle seg»! Dette har hun jobbet med i mange år, og det har resultert i at DHL Express har fått Kundeserviceprisen* 6 år på rad.

Kundeserviceprisen deles ut av SeeYou på Call Center-dagene.



Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.