Odd Langvatn

 

Odd Langvatn er administrerende direktør i Widerøe Internet AS, og i en langsiktig satsning har Widerøe satt stort fokus på å tilby best mulig kundeservice. De har også jobbet målbevisst med kulturen i kundesenteret, hvor yrkesstoltheten og samholdet ifølge de ansatte er helt unikt.

Hør hvordan de kan ha en 24-timers bemanning, med en stab av erfarne medarbeidere som stortrives, og attpåtil toppe det med en turnover som er så lav at det er blitt en snakkis.


Widerøe har tidligere fått Kundeserviceprisen, da de ble kåret til Best i Test på Call Center-dagene. Denne prestisjetunge bransjeprisen baserer seg på Norges største og mest omfattende undersøkelse av kundesentre, og Widerøe gikk seirende ut i kategorien Flyreise.

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.