Oddvar Johnsen

Oddvar Johnsen

 

Oddvar Johnsen har lang erfaring med kommunikasjon, coaching og leder- og medarbeiderutvikling. Han har en variert utdanningsbakgrunn, blant annet innen kompetanseutvikling og pedagogikk. Oddvar er en svært dreven foredragsholder, og han har en egen evne til å engasjere sine tilhørere. Han er inspirerende, motiverende og full av konkrete råd og tips som du kan ta i bruk umiddelbart på din egen arbeidsplass.

Oddvar har en mengde referanser som kan fortelle om hvorfor de vinner kundeserviceprisen når de bruker hans modell for å utvikle den beste kundeservicen i sin bransje. Modellen bygger på utvikling av en bedrifts eller organisasjons medarbeidere, målinger av kundeservice, ledergruppen/ressursgruppen og en struktur på hva som skal gjennomføres og hvordan. 

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.