Sebastian Øyrehagen

Sebastian Øyrehagen

 

Sebastian har sin bakgrunn ifra reiselivet, med luksussegmentet som sin spesialitet. Det voksende high-end-markedet ga Sebastian en dyp innsikt i hva en virkelig skreddersydd kundeopplevelse er, og hvordan kundebehandling i mange tilfeller var prikken over i’en i et konkurransepreget luksussegment. Med erfaring som salgssjef ser Sebastian klare linjer mellom god kundebehandling, langsiktige kunderelasjoner og økt salg. I dag er han markedssjef for Sognenett, et fiberselskapet i Sogn. Der har han ansvaret for salg-, kundetjeneste- og leveranseavdelingene såvel som merkevaren Sognenett.

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.