Thomas Nordli

Thomas Nordli

 

Er leder for kundeservice i Fjordkraft AS. Han har vært ansatt i Fjordkraft siden selskapet ble etablert i 2001, og har bekledd ulike roller fra å være kunderådgiver til forretningsutvikler, og siden 2005 avdelingsleder med ansvar for bl.a. backoffice, produktutvikling, tjenestesalg og senere kjøp innen avregning, fakturering og innfordring, og siden 2011 vært leder for kundeservice med ca 45 ansatte. I tillegg til å være leder for kundeservice, har han også ansvaret for å kjøpe kundeservicetjenester fra BKK og Skagerak.

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.