Konflikthåndtering

Det å være god til konflikthåndtering, både forebygging og håndtering av personalsaker, er viktige egenskaper for både ledere og ansatte. Vi har kurs som gir deg tips, råd og praktiske verktøy. Vi ser også på hvordan lovverket forholder seg til slike saker og hvilke retningslinjer du må forholde deg til.

Temavisning Datovisning

april 2019


  • 10
    apr.

    Profesjonell kundeservice og klagehåndtering

    Invester i din bedrift ved å tilby god kundeservice og profesjonell klagehåndtering i alle kanaler. Resultatet? Mer fornøyde kunder og bedre lønnsomhet

  • 24
    apr.

    Hersketeknikker

    Få verktøyet du behøver for å håndtere hersketeknikker, skape et sunt arbeidsmiljø og en sterk lagånd med dine kollegaer

juni 2019


Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.