Lederkommunikasjon som virker

Bli bedre til å kommunisere som leder og øk både kommunikasjonsytelse og medarbeiderengasjement i avdelingen!

Tala & engagera

Lær deg å justere kommunikasjon og handling etter person og situasjon

Bilde line background Layer 1

Påmelding: Mer info kommer

Skriv inn din epostadresse: så kontakter vi deg når tidspunkt for kurset er satt

Har du ytterligere spørsmål, kan du kontakte kundeservice på telfon 938 66 666.

Lederkommunikasjon som virker

Pris kommer

Om kurset

Ledelsesforskningen viser at relasjonen mellom leder og medarbeider ikke kan bli for god - innenfor profesjonelle rammer. 

Lær å kommunisere på en måte som virker, hva slags type kommunikasjon som treffer ulike typer medarbeidere, og hvordan du kan ta samtaler du finner utfordrende eller vanskelige på en mye enklere måte.

Du lærer konkrete arbeidsmetoder og teknikker, slik at du får bedre kontroll og blir tryggere i rollen. Metodene du lærer her, kan du ta i bruk så snart du er tilbake på arbeidsplassen.

Det finnes utrolig mange type ledelsesstiler og -teorier. Utfordringen med mange programmer, kurs og foredrag, er at man snakker om idealene og hvilke resultater man skal skape som leder, uten å lære bort hvordan man faktisk skal skape endringer. Dette, i kombinasjon med «hva som skal til» retter kurset seg mot.

Det stilles stadig høyere krav til ledere i en moderne, rask verden, hvor de menneskelige relasjonene skal utgjøre "hele forskjellen". 

Er du villig til å ta det neste steget i dag, for å bedre resultatene i virksomheten?

Meld deg på kurset i dag!

Målgruppe
Ansatte på ulike ledernivå.

Læringsutbytte

  • Hvilken lederstil som fungerer best i ulike situasjoner
  • Hva empowering management er og hvordan du bruker det til din fordel
  • Hvordan tilpasse lederskap etter ulike personligheter og individuelle behov
  • Traktmetoden; et verktøy for bedre dialog, å gi kritikk på en enklere måte, samt den nødvendige samtalen
  • Hvordan kommunisere bedre som leder

Fordeler med kurset

  • Bli en ekspert i å justere kommunikasjon og handling etter person og situasjon
  • Få verktøy som hjelper deg i dialog, kritikksituasjoner og vanskelige samtaler.
  • Få konkrete lederverktøy og modeller som hjelper deg å skape resultater
  • Skaff deg en enklere lederhverdag
  • Erfaringsutveksling fra likesinnede i ulike bransjer

Dette er det beste kurset jeg har deltatt på! Stor takk til foredragsholder/instruktør Solfrid Flateby for fantastisk gjennomføring. Kursholderen utfordret hver og en av oss på måten vi utøver lederkommunikasjon, og hvordan vi kan bli den beste utgaven av oss selv i møte med våre medarbeidere, som alle har ulike behov. Jeg gleder meg til å prøve ut ulike tips fra kurset i praksis. Dette kurset vil jeg varmt anbefale til mine lederkollegaer!

Tone Pettersen Olden, Kommunikasjonssjef, Trondheim Renholdsverk
Program

Program

Vi jobber med å ferdigstille et spennende kursprogram. Fyll ut e-postadressen din nedenfor, så oppdaterer vi deg når programmet er klart.
Badge

Confex er ISO 9001-sertifisert

Du som deltaker får kursbevis fra en ISO 9001-sertifisert bedrift.
Les mer om sertifisering her.

Badge

100% fornøydgaranti

Om du ikke er helt fornøyd etter avsluttet kurs, kan du gå kurset igjen eller delta på et av våre andre populære kurs

Goodie

Last ned vår gratis eBok: Effektive kommunikasjonsferdigheter

Kurssted

Kurssted

Vi leter etter det beste lokalet for dette kurset. Fyll ut e-postadressen din nedenfor, så oppdaterer vi deg når vi har funnet det.

Badge

Er dere tre eller flere?

Vi hjelper deg gjerne med et tilpasset tilbud.
Kontakt oss på 

Badge

Bedriftsintern opplæring

Vi kommer gjerne til deg og holder kurs.
Kontakt oss på 

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

  • Når er siste frist for påmelding?

    Vi har ingen påmeldingsfrist, du kan melde deg på som deltager så lenge det er plasser igjen på kurset.

  • Når kommer fakturaen?

    Elektronisk faktura kommer 5 dager etter bestilling. Har du valgt postfaktura kommer denne ca en uke etter bestilling. Kurset betales alltid i forkant og betalingsfristen er 10 dager.

  • Hva er inkludert i prisen?

    Deltageravgiften inkluderer servering i pauser og lunsj. På enkelte kurs får du også dokumentasjon og deltagerbevis.

  • Jeg har spesielle behov

    De fleste av våre kurslokaler er tilrettelagt for funksjonshemmede, men kontakt kundesenteret på 
    E-post: kunde@confex.no
    Telefon: +47 938 66 666

note

Siri Husby

Prosjektleder

Har du spørsmål?

Kontakt prosjektleder: E-post siri.husby@confex.no eller telefon 938 66 666

Goodie

Er du forberedt når de vanskelige personalsakene oppstår?

Lær alt du må vite for å takle konflikter og vanskelige personalsaker på arbeidplassen.

Meld deg på kurset i dag!

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.