Ny som leder i offentlig sektor

3 trinns lederutviklingsprogram som hjelper deg å mestre din nye rolle!

Bilde line background Layer 1
Om lederutviklingsprogrammet

Om lederutviklingsprogrammet

Har du fått ny stilling med økt ansvar innenfor offentlig sektor? Gratulerer! Din arbeidsgiver vurderer deg som riktig person til å ta ansvar for virksomhetens og medarbeidernes utvikling.

Vi i Confex har satt sammen et komplett lederutviklingsprogram for deg som skal bli, eller nylig har blitt, leder. I løpet av noen få måneder kommer du til å få alle verktøy du trenger, og nyttig innsikt for et fremgangsrikt lederskap.

Programmet inneholder følgende kursmoduler:

  • Lederens verktøykasse (27. og 28. november 2018)
  • Bli mer tydelig som leder for avdeling eller team (4. og 5. desember 2018)
  • Konflikter og vanskelige personalsaker (11. og 12. desember 2018)

Trinn 1  Lederens verktøykasse (27. og 28. november 2018)

På dette kurset lærer du en rekke metoder som motiverer dine medarbeidere, og påvirker dem til å jobbe i riktig retning. Du får verktøy som hjelper deg å lede dine medarbeidere både strategisk og situasjonstilpasset. Kurset gir deg en smørbrødliste av teorier, metoder og verktøy som du kommer til å ha stor nytte av i din hverdag.

Kurset går blant annet gjennom:

  • 30 enkle metoder som hjelper deg i ditt lederskap
  • Hvordan få mennesker til å endre atferd og prestere bedre
  • Slik coacher du medarbeidere med dårlig selvinnsikt
  • Nyttige verktøy som hjelper deg med å få tillit fra andre

Trinn 2  Bli mer tydelig som leder for avdeling eller team (4. og 5. desember 2018)

På dette kurset får du dypere innsikt i hvordan du som team- eller avdelingsleder opptrer tydelig, får tillit, og følger opp medarbeiderne gjennom et motiverende fellesskap. Du lærer hvordan du etablerer mål og motiverer de ansatte til å jobbe i samme retning. Etter kurset sitter du igjen med en rekke nyttige verktøy for å skape engasjement og arbeidsglede blant dine medarbeidere.

Kurset går blant annet gjennom:

  • Hvordan styrke din personlige gjennomslagskraft
  • Få økt utbytte av medarbeidernes potensiale
  • Unngå stress ved å prioritere riktig og delegere
  • Få konkrete tips, råd og verktøy som bedrer din lederhverdag

Trinn 3 - Konflikter og vanskelige personalsaker (11. og 12. desember 2018)

Som leder eller personalansvarlig kommer du til å oppleve konflikter og vanskelige personalsaker som omhandler dine medarbeidere. Dette kurset gjør deg i stand til å møte utfordrende situasjoner på en ryddig og profesjonell måte. Du lærer mer om hvilke arbeidsrettslige krav og plikter du som leder må forholde deg til, og hva du kan kreve av dine medarbeidere.  

Kurset går blant annet gjennom:

  • Hvordan unngå juridiske fallgruver og kostbare prosesser
  • Lær å bekjempe og forebygge alvorlige konflikter på arbeidsplassen
  • Bruk av styringsretten ved omstilling og vanskelige personalsaker
  • Hvordan håndtere medarbeidere som ikke fungerer
  • Kommunikasjon og motivasjon – ledernes viktigste verktøy
Program

Program

Vi jobber med å ferdigstille et spennende kursprogram. Fyll ut e-postadressen din nedenfor, så oppdaterer vi deg når programmet er klart.
Kurssted

Kurssted

Vi leter etter det beste lokalet for dette kurset. Fyll ut e-postadressen din nedenfor, så oppdaterer vi deg når vi har funnet det.

Goodie

Lederutviklingsprogram for deg som skal bli, eller nylig har blitt, leder i offentlig sektor

Goodie

Lederutviklingsprogram

Du får kunnskap og ferdigheter som kan omsettes til praktisk ledelse. Din bedrift får styrket kompetanse og effektivitet gjennom din utvikling.

Goodie

Praktisk info

  • Alle kursdager gjennomføres mellom 09.00 - 16.00 i lokaler sentralt i Oslo sentrum
  • Inkludert i prisen er foredrag, kursmateriell, servering og kursbevis for alle de 3 modulene samlet
  • Ved påmelding blir du automatisk påmeldt til alle tre modulene 
Goodie

Er dere tre eller flere som skal på kurs?

Vi hjelper dere gjerne med et tilpasset tilbud 

Kontakt kundeservice for grupperabatt

Påmelding: Mer info kommer

Skriv inn din epostadresse: så kontakter vi deg når tidspunkt for kurset er satt

Har du ytterligere spørsmål, kan du kontakte kundeservice på telfon 938 66 666.

Ny som leder i offentlig sektor

Pris kommer

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

  • Når er siste frist for påmelding?

    Vi har ingen påmeldingsfrist, du kan melde deg på som deltager så lenge det er plasser igjen på kurset.

  • Når kommer fakturaen?

    Elektronisk faktura kommer 5 dager etter bestilling. Har du valgt postfaktura kommer denne ca en uke etter bestilling. Kurset betales alltid i forkant og betalingsfristen er 10 dager.

  • Hva er inkludert i prisen?

    Deltageravgiften inkluderer servering i pauser og lunsj. På enkelte kurs får du også dokumentasjon og deltagerbevis.

  • Jeg har spesielle behov

    De fleste av våre kurslokaler er tilrettelagt for funksjonshemmede, men kontakt kundesenteret på 
    E-post: kunde@confex.no
    Telefon: +47 938 66 666

Goodie

Bedriftsintern opplæring

Er dere flere i organisasjonen som har behov for samme opplæring? Vi kommer gjerne til dere!

Les med om bedriftsintern opplæring her

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.