Service og kundebehandling

God service er et konkurransefortrinn og et kurs i service og kundebehandling fører ikke bare til mer fornøyde kunder, men flere fornøyde kunder. Hvert år arrangerer vi også to store møteplasser for deg som leder eller medarbeider innen call center og kundesenter. Bli med oss på Call Center Dagene og Kundeservicedagen der du møter likesinnede og får høre med om utviklingen i din bransje.

Temavisning Datovisning

Call center

  • Call Center-dagene

    Få 5000,- i rabatt på Call Center-dagene 2019 ved påmelding før 1. juni!

    Skandinavias største møteplass for deg som jobber for eller med god kundeservice. Vi deler også ut Kundeserviceprisen til Norges beste kundesenter.

Kundebehandling

Kundesenterledelse

  • Call Center-dagene

    Få 5000,- i rabatt på Call Center-dagene 2019 ved påmelding før 1. juni!

    Skandinavias største møteplass for deg som jobber for eller med god kundeservice. Vi deler også ut Kundeserviceprisen til Norges beste kundesenter.

  • Slik blir du en bedre leder for IT-support og servicedesk

    Skreddersydd kurs for deg som er leder av IT-support og servicedesk. Synliggjør servicedeskens verdi, og bli bedre på operativ og strategisk ledelse.

Klagehåndtering

juni 2018


oktober 2018


november 2018


desember 2018


  • 04
    des.

    Kundeservicedagen

    Konferanse for deg som jobber med kundeservice. Få faglig påfyll, motivasjon og nyttige verktøy som du kan bruke både på jobb og i hverdagen.

  • 12
    des.

    Profesjonell kundeservice og klagehåndtering

    Invester i din bedrift ved å tilby god kundeservice og profesjonell klagehåndtering i alle kanaler. Resultatet? Mer fornøyde kunder og bedre lønnsomhet

mai 2019


  • 14
    mai

    Call Center-dagene

    Få 5000,- i rabatt på Call Center-dagene 2019 ved påmelding før 1. juni!

    Skandinavias største møteplass for deg som jobber for eller med god kundeservice. Vi deler også ut Kundeserviceprisen til Norges beste kundesenter.

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.