Call Center-dagene

Skandinavias største møteplass for deg som jobber for eller med god kundeservice. Vi deler også ut Kundeserviceprisen til Norges beste kundesenter.

SOMMERKAMPANJE – få 15% rabatt på alle høstens kurs og konferanser

Bilde line background Layer 1

Påmelding

  • SOMMERKAMPANJE – få 15% rabatt på alle høstens kurs og konferanser
25 - 26 apr.

Call Center-dagene

Oslo på Clarion Hotel The Hub

Velkommen til Skandinavias største konferanse innen call center og kundeservice

Velkommen til Skandinavias største konferanse innen call center og kundeservice

  • Årets største arena for ledere og beslutningstakere innen kundeservice
  • Skreddersy ditt program ved å velge mellom ulike parallellsesjoner
  • Vi deler ut den orginale Kundeserviceprisen i samarbeid med SeeYou
  • Alltid gode gruppetilbud for 3 eller flere, ta kontakt med for et ekstra godt tilbud

Call Center-dagene er Skandinavias største konferanse for ledere og beslutningstakere innen kundeservice. Vi deler også ut Kundeserviceprisen, den originale prisen som kårer årets beste på kundeservice i 18 ulike kategorier og på tvers av flere bransjer. Les om vinnerne i 2018 her

Programmet er alltid basert på grundig research blant ansatte, ledere og beslutningstakere i Skandinaviske kundesentre. Konferansen representerer derfor en dagsaktuell agenda - som bransjen selv har satt. Programmet for våren 2019 er ikke klart enda. Har du innspill til innhold, send gjerne en epost til

Teori og praksis er som kjent ikke alltid det samme, derfor inviterer vi en blanding av profesjonelle foredragsholdere - som lever av å undervise innen ledelse, motivasjon, CRM og kundebehandling - i tillegg til en rekke ressurspersoner som jobber innen kundeservice i Norge eller i utlandet og som forteller som sine erfaringer fra den virkelige verden. På den måten kan du se, sammenlikne og lære av andre i din bransje.

Call Center-dagene er det perfekte stedet for å knytte nettverk og utveksle erfaringer med andre ledere og beslutningstakere innen kundeservice. Over 400 engasjerte og tilfredse personer deltok på konferansen i 2018. Over 85 % av deltakere er ledere. 

Velkommen til to dager med faglig påfyll, inspirasjon og nettverksbygging. Bli faglig oppdatert, få motivasjon og inspirasjon!

En utrolig inspirerende og motiverende konferanse! En fantastisk gjeng med dyktige foredragsholdere gjorde dette til en meget lærerik opplevelse.

Astrid Eriksen, Underdirektør, Skatteopplysningen Øst
Goodie

Kundeserviceprisen 2018

Bli med på festmiddagen der vi deler ut Kundeserviceprisen "Best i test" i 18 ulike kategorier. Av disse velges en hovedvinner som kåres til "Årets Kundesenter". Kundeserviceprisen deles ut i samarbeid med vår partner See You. Klikk her for full liste over alle vinnerne i 2018

Program

Program

Vi jobber med å ferdigstille et spennende kursprogram. Fyll ut e-postadressen din nedenfor, så oppdaterer vi deg når programmet er klart.
Goodie

Rask – effektiv - kostnadsbesparende

SMART Energi bruker Chatbot. Raskere kundeservice er en av flere gevinster ved bruk av roboter.

Sjekk ut intervjuet med Terese Troy Prebensen fra SMART Energi her! 

Goodie

Møt Banki – SR-Bankens nye kunderådgiver

Med en hyggelig melding møter du SpareBank1 SR-Banks ferskeste kundebehandler på nett

Les mer om Bankis arbeidshverdag her!

Goodie

Vil du lære mer om kundeservice? Last ned vår gratis eBok: The Experts Teach: Customer Care.

Foredragsholdere

Foredragsholdere

    Vi jobber med å få Foredragsholdere på plass. Mer informasjon kommer.
´
Kurssted

Kurssted

Clarion Hotel The Hub

  • 25 - 26 apr.

Adresse

(Vis i Google Maps)

Bli utstiller på konferansen

Bli utstiller på konferansen

Call Center Dagene er Skandinavias største arena for ledere og ansatte innen call center og kundeservice. Nærmere 85 % av deltakerne er beslutningstakere. Dette er en fantastisk arena for å presentere dine produkter og tjenester mot denne målgruppen. 

USTILLERPLASSER PÅ CALL CENTER DAGENE 2018 BLE UTSOLGT. TA KONTAKT FOR Å BOOKE PLASS FOR DIN VIRKSOMHET ALLEREDE NÅ.

Ring eller send en e-post til salgsansvarlig Maja Thorsén hvis du er interessert i utstillerplass i 2019.

Telefon +46 311 05 663 / E-post

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

  • Når er siste frist for påmelding?

    Vi har ingen påmeldingsfrist, du kan melde deg på som deltager så lenge det er plasser igjen på kurset.

  • Når kommer fakturaen?

    Elektronisk faktura kommer 5 dager etter bestilling. Har du valgt postfaktura kommer denne ca en uke etter bestilling. Kurset betales alltid i forkant og betalingsfristen er 10 dager.

  • Hva er inkludert i prisen?

    Deltageravgiften inkluderer servering i pauser og lunsj. På enkelte kurs får du også dokumentasjon og deltagerbevis.

  • Jeg har spesielle behov

    De fleste av våre kurslokaler er tilrettelagt for funksjonshemmede, men kontakt kundesenteret på 
    E-post: kunde@confex.no
    Telefon: +47 938 66 666

note

Camilla Kristiansen

Prosjektleder

Har du spørsmål?

Kontakt prosjektleder: E-post camilla.kristiansen@confex.no eller telefon 938 66 666

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.