Call Center-dagene

Skandinavias største møteplass for kundeservicebransjen! Kundeserviceprisen Best i test deles ut til Norges beste kundesenter.

Bilde line background Layer 1

Påmelding

25 - 26 apr.

Call Center-dagene

Oslo på Clarion Hotel The Hub

Velkommen til Skandinavias største konferanse for call center og kundeservice

Velkommen til Skandinavias største konferanse for call center og kundeservice

Nå nærmer det seg!
Det er pr i dag over 350 påmeldte som gleder seg til CCD, og det er ikke mange ledige plasser igjen!

Hvem vinner kundeserviceprisene?
Har ditt kundesenter blitt testet? Er det kanskje akkurat deres kundesenter som skal annonseres som vinner? Ikke vent - meld dere på mens det enda er ledige plasser.

Hva får du på konferansen?
Jo, massevis av best practice - optimalisering i alle ledd i kundesenteret. Praktisk, nyttig og lønnsomt!

Hvorfor du bør delta
Årets program er fylt med utrolig mange spennende og aktuelle temaer. Dette vil du bare ikke gå glipp av! Her får du blant annet ta del i erfaringer med implementering og bruk av chat bots, ikke bare teori og skremsel om at når robotene kommer, da forsvinner jobbene på kundesenteret.

Du får praktiske caser, gode foredrag om ledelse, teknologi og kundeservice, og du setter selv sammen programmet som passer best for deg.

Helt nye temaer på Call Center-dagene!

  • Ny som leder av kundesenteret
  • Hvordan lede millennials, medarbeidere født 1980 – 2000
  • Nettroll, hets, sjikane og angrep i chat og kommentarfelt
  • Kunstig intelligens og informasjonssikkerhet - hvem kontrollerer robotene?

…og mange andre temaer som kan hjelpe deg og ditt kundesenter til å bli enda litt bedre.

Hva er egentlig Call Center-dagene?
Call Center-dagene er Skandinavias største konferanse for ledere og beslutningstakere, og årets møteplass for deg som jobber med kundeservice. Sammen med SeeYou deler vi ut Kundeserviceprisen, den originale prisen som kårer årets beste på kundeservice i 18 ulike kategorier, og på tvers av flere bransjer. Les om kundeserviceprisene her.

Møt de beste foredragsholderne!
Vi har invitert norske og internasjonale talere i toppklasse. Noen jobber daglig i kundesentere, mens andre er fagpersoner med en unik fagkompetanse på sine områder.

Skreddersy ditt eget program – velg mellom 12 ulike spor!
Deler av konferansen deles inn i tre ulike temaer, og du velger det som er mest aktuelt for deg:

  • Kundeservice
  • Ledelse
  • Teknologi

Grundig research
Programmet er alltid basert på hva ansatte, ledere og beslutningstakere i skandinaviske kundesentere ønsker å lære mer om. En fokusgruppe bestående av ressurspersoner fra bransjen har diskutert hva som skal til for å løfte programmet til nye høyder. Konferansen representerer derfor en dagsaktuell agenda som bransjen selv har satt.

Utvid nettverket ditt
Call Center-dagene har blitt en av Nordens største konferanser for call center-bransjen, det perfekte stedet for å bygge nettverk og utveksle erfaringer med andre ledere og beslutningstakere. Spennende og aktuelle stands kan gi deg nye ideer for akkurat ditt kundesenter. Over 400 engasjerte og tilfredse personer deltok på konferansen i 2018, og over 85 % av deltakerne er ledere.

Velkommen til to dager med faglig påfyll, inspirasjon og nettverksbygging!

Har du innspill til temaer vi bør se nærmere på, er du alltid velkommen til å ta kontakt med prosjektleder
Corinne Hilde Fjellås, chf@confex.no

Fordeler ved å delta på CCD

  • Bransjens beste foredragsholdere deler sine erfaringer med deg
  • Du velger temaer tilpasset din virkelighet, enten du vil at det skal handle om teknologi, kundeservice eller ledelse
  • Frihet til å velge å delta på en fantastisk festmiddag med prisutdelinger – inkludert i prisen
  • Nettverksbygging! Dette er helt klart årets største arena for ledere og beslutningstakere i kundeservicebransjen i Norge
  • Et bredt spekter av utstillere står klare til å vise deg ny teknologi og aktuelle løsninger
  • Opplev et helt nytt, spektakulært konferansehotell – midt i Oslo sentrum
  • Alltid gode gruppetilbud for tre eller flere deltagere, ta kontakt med  for et ekstra godt tilbud
Program

Program

  • Dag 1

    08:30

    Registrering og enkel morgenservering

    09:00

    Hjertelig velkommen til Call Center-dagene 2019!

    Varmt velkommen ønskes av prosjektleder Corinne Hilde Fjellås.
    Her får du servert litt praktiske opplysninger, og introduksjon av årets konferansier.

    I år blir det 20. gangen vi arrangerer Call Center-dagene, noe vi er veldig stolte av! Mye har forandret seg, men uansett er det den nyeste teknologien, den beste kundeservicen og de beste ledertipsene som er etterspurt. Se frem til to innholdsrike dager!

    09:10

    Karin Fevaag Larsen

    Hvordan god service kan bli enda bedre med litt humor!

    Årets konferansier, Karin Fevaag Larsen, starter dagen med å gi deg en god porsjon humoristiske betraktninger.
    Gled deg til å møte en humørspreder av de sjeldne. Her kan man snakke om å by på seg selv!

    09:30

    Rolf Adamson

    Practical, hands-on examples of how to approach implementation of effective quality and knowledge processes

    - How high-performance organizations increase CSAT (Customer Satisfaction) while decrease costs
    - Get insights into how high performing, customer centric organizations work with quality and knowledge processes
    - How to achieve consistent high Customer Satisfaction
    - Practical, hands-on examples of how to approach implementation of effective quality and knowledge processes

    Rolf Adamson, Senior Vice President, Kundekontaktsentre på TDC / Yousee


    10:15

    Walk and talk! Besøk våre utstillere i pausen

    10:45

    Morten Goodwin

    Sannheten om kunstig intelligens

    - Kunstig intelligens trenger ingen hype
    - Verktøyene finnes allerede i din hverdag
    - Hva har dette å si for deg og din arbeidshverdag

    Morten Goodwin, førsteamanuensis, Universitetet i Agder


    11:30

    Elaine Eksvärd

    Moderne retorikk - fra talerstolen til hverdagen

    - Du har tre minutter på deg - slik fremstår du aller best
    - Kunsten å få folk til å lytte - og tro på det du sier
    - Viktigheten av å være deg selv
    - Språk er makt- utnytt dine styrker og få kontroll på dine svakheter

    Elaine Eksvärd, retorikkekspert, foredragsholder og forfatter, Snacka Snyggt AB


    Person
    Elaine Eksvärd
    Foredragsholder og coach

    12:15

    LUNSJ

    13:30

    KUNDESERVICE

    Hvordan løse trafikkvariasjon og bemanningsavvik på en kostnadseffektiv måte

    - Best practice i kundesenteret
    - Slik sikrer Finn.no stabil bemanning i sitt kundesenter - uansett hva
    - Hva er egentlig overflow, og hvordan jobber en overflow-partner
    - Den ultimate driften av kundesenteret: finnes den?

    Ann Kristin Granlund, Key Account manager, ProffCom
    Anne Sandvin, direktør kundesenter, Finn.no

    LEDELSE

    Hvordan best sikre verdifulle kundeopplysninger i samsvar med GDPR og lovverket

    - Utfordringer og muligheter med personvernreglene
    - Fallgruver du må være oppmerksom på
    - Erfaringer så langt

    Hege Stensland Sveen, Leder/ Advokat MNA, Forretningsjuridisk, Virke

    TEKNOLOGI

    Innovative løsninger rettet mot morgendagens kundeservice

    Puzzel bygger videre på 20 års erfaring, og var blant de første til å utvikle et skybasert kontaktsenter. I dag kombinerer Puzzel omni-kanal teknologi med kunstig intelligens (AI) for å kunne tilby komplette løsninger for kundedialog i den digitale tidsalder.

    Puzzel vil se på erfaringer fra inn- og utland hvordan de teknologiske trendene og kundens økte forventninger endrer behovene for kundeserviceorganisasjonen. Foredraget vil også inneholder praktiske eksempler på hvordan nye verktøy kan hjelpe bedrifter å møte disse utfordringene.



    14:15

    Pause

    14:45

    KUNDESERVICE

    Hvordan være tilgjengelig for kunden, på deres plattform

    - Digitalisering og kundedrevet innovasjon
    - Hvordan optimalisere gjesteopplevelsen med utgangspunkt i hva gjestene forventer i morgen
    - Hør hvordan kundesenteret i konsernet tar en aktiv del i utviklingen av morgendagens hotellopplevelse

    Håvard U. Hovdahl, Nordic Choice Hotels, Operations Director, eBerry, Director of Customer Interaction Center

    LEDELSE

    Ny som leder av kundesenteret - slik skaper du tillit i din nye rolle

    - Hvem er teamet ditt og hvordan få det beste ut av hver enkelt
    - Forventningsavklaring - husk det går begge veier
    - Hvordan både være «boss» og «buddy»
    - Hvorfor tydelig ledelse skaper god motivasjon

    Jon Fredrik Alfsen, lederutvikler, Impaktor AS

    TEKNOLOGI

    Veien frem til reduksjon av telefonkøer og kundehenvendelser på mail med omlag 35 %

    - Chatbot på godt og vondt - hva vi vet nå, som vi ikke visste da...
    - Hvordan vi lærte opp vår egen chatbot, Nova
    - Hør hvordan Nova har snudd om på ressursutnyttelsen og strategi for kundeservice

    Mattias Fras, Head of AI Strategy & Acceleration, Nordea

    15:30

    Mingling, musikk og happenings i utstillerområdet

    Her blir det liv! Benytt sjansen til å prate med utstillerne, ta en skål med nye og gamle bekjentskaper, og lytt til musikken som garantert gir deg lyst til å røre på deg!
    Her blir det et par hyggelige timer før ferden går videre til festmiddag og prisutdelinger kl 17.30 - ca 20.30.

    17:30

    Festmiddag!

    Mia Törnblom blir din vert gjennom middagen og prisutdelingen. Hun vil med humor og profesjonalitet sørge for at du bli underholdt, vinnerne får sine priser, og middagen går sin gang. Mia vil garantert skape en godstemning som gjør tanken på morgendagen til en fjern sky i horisonten. Her skal det feires og gledes!

    Vi gleder oss til å tilbringe noen hyggelige kveldstimer sammen med akkurat deg!
  • Dag 2

    09:00

    Ta deg tid til en kaffe før vi starter!

    09:10

    Velkommen til Call Center-dagenes andre dag!

    Her velger du på nytt hvilket tema du ønsker å delta på.

    09:15

    KUNDESERVICE

    Når omverdenens hendelser påvirker omdømmet

    - Kundeservice ved utfordrende hendelser
    - Krisehåndtering i kundesenteret - trening og forberedelser
    - De ansattes kunnskap - gull verdt når uforutsette hendelser dukker opp

    Marie-Anne Zachrisson, Manager Support&Claims Nordic, Ving Norge

    LEDELSE

    Hvordan lede millennials - medarbeidere født mellom 1985 - 2000

    - Slipp dem frem og få nytte av kunnskapen deres
    - De er «tech savvy»; hva det betyr og hvorfor det har sine fordeler
    - Hva bør du som leder være oppmerksom på når du skal lede millennials

    Regine Eiklid, rekrutterer og HR-koordinator, Hammer & Hanborg

    TEKNOLOGI

    AI, Artificial intelligence - from buzzword to business

    - Hvordan møte den nye bølgen av digitalisering basert på forbrukeradferd og rask teknologiutvikling
    - Tanker om kunstig intelligens og fremtidens kundeservice
    - Hvordan imøtekomme kundens unike behov på tvers av alle kontaktpunktene, gjennom hele kundereisen

    Fredrik Lemming, Senior Manager, Telia Company AB

    10:00

    Walk and talk. Møt utstillerne, få deg litt kaffe og nyt pausen

    10:30

    KUNDESERVICE

    Slik vinner du kunden i dagens marked - Profesjonell kundeservice, business to business

    - Hvordan differensiere seg fra lignende produkter eller leverandører
    - Hvordan gi kunden noe annet enn bare pris
    - Hvordan opprettholde et langsiktig og lønnsomt kundeforhold

    Trine Rode Kristiansen, gründer av Kundeserviceskolen

    Trine brenner for kundeservice, mennesker og raushet. Hun har 40 års erfaring fra service, opplæring, salg og salgsledelse, og elsker temaet "Kundeservice i særklasse"!


    LEDELSE

    Hvordan psykisk distansere seg fra hets, sjikane og nettroll

    - Hva skjer med kropp og sinn når man opplever harde kommentarer og angrep på chat og i kommentarfelt
    - Hvordan ta vare på medarbeidere og kollegaer som opplever hets
    - Teknikker for å håndtere og distansere seg fra kommentarer og hets
    - Hvordan klare å ikke ta det personlig og la det gå inn på seg

    Cathrine Moestue, klinisk psykolog, foredragsholder og skribent

    TEKNOLOGI

    Kunstig intelligens og informasjonssikkerhet - hvem kontrollerer robotene?

    Når vi lar maskinene ta beslutninger for oss - hvem kontrollerer at maskinene gjør som vi ønsker?
    Og kan en maskin egentlig være objektiv? Hva med personvernet?
    Lær mer om risiko og nye sikkerhetstiltak!

    Lillian Røstad, Head of Cyber Security Advisory, Sopra Steria, og styreleder for Norsk Informasjonssikkerhetsforum (ISF).



    11:30

    LUNSJ

    12:45

    Velkommen til felles samling!

    Konferansier Karin Fevaag Larsen loser deg trygt på plass etter lunsjen.

    13:00

    Jan Bjørneboe

    Ledelse på godt og vondt

    - Kommunikasjon- ditt viktigste lederverktøy
    - Snakk så alle forstår - slik når du ut til dine medarbeidere
    - Ulike teknikker for økt engasjement, interesse og overbevisning
    - Hvorfor kommunikasjon skaper misforståelser, konflikter og dårlige relasjoner

    Jan Bjørneboe, eks-konserndirektør, forfatter og foredragsholder


    13:45

    Walk and talk. Ta deg en pause, besøk utstillerne og ta deg en kaffe

    14:15

    Mia Törnblom

    Om lederskap, motivasjon, selvinnsikt, selvtillit og selvfølelse

    - Motivasjon som drivkraft hos hele kundesenteret
    - Hva motiverer deg, og hva motivere dine medarbeidere
    - Glade medarbeidere skaper resultater - slik kan du som leder hjelpe til på veien

    Mia Törnblom, motivasjonsekspert, bestselgende forfatter, foredragsholder og coach,
    MT Gruppen AB



    15:00

    Oppsummering av konferansen

    Konferansier Karin Fevaag Larsen tar et tilbakeblikk på konferansen, og oppsummerer den på sin måte.

    15:15

    Takk for denne gangen! Vel hjem og lykke til med ny kunnskap

  • Omslag for Call Center-dagene

    Last ned en utskriftsvennlig versjon av kursbeskrivelsen

    Brosjyre for: Vår 2019

    Foredragsholdere

    Foredragsholdere

    • Person
      Elaine Eksvärd

      Elaine Eksvärd er en av Sveriges mest etterspurte foredragsholdere. Hun foreleser i moderne retorikk – kunsten å få andre til å lytte. Hun gir deg verktøyene du trenger for å få folk til å lytte, huske det du har sagt, og dessuten komme tilbake for å høre... Les mer

    • Person
      Mia Törnblom

      Svenske Mia Törnblom er foredragsholder, livsstilscoach, forfatter og tidligere programleder på svensk radio og TV. Hun er Sveriges fremste veileder i personlig utvikling, og har solgt over en million bøker! Sammen med sin mann og 10 ansatte driver hun selskapet MT... Les mer

    • Person
      Karin Fevaag Larsen

      Karin Fevaag Larsen er kjent som energibombe og humørspreder. Hun gir deg verdifulle verktøy for å skape og opprettholde engasjement blant dine medarbeidere. Karin har bakgrunn fra finans, bank og forsikring, blant annet som salgsdirektør i Gjensidige. Nå driver hun... Les mer

    • Person
      Hege Stensland Sveen

      Hege Stensland Sveen er advokat og leder for forretningsjuridisk avdeling i Hovedorganisasjonen Virke med sine 21 000 medlemsvirksomheter. Hun er en erfaren foredragsholder med fokus på medlemmenes praktiske problemstillinger og har de siste to årene  vært ute... Les mer

    • Person
      Håvard Uglem Hovdahl

      Håvard har beveget seg i rekordfart opp gradene i Nordic Choice Hotels. I 2015 forlot han konsulentyrket til fordel for en Konserntrainee-stilling i Nordic Choice Hotels. Siden har han jobbet gradene og har hatt ansvaret for konsernets strategi, før han inntok... Les mer

    • Person
      Marie-Anne Zachrisson

      Marie-Anne har mange års erfaring fra reisebransjen og lang erfaring både med å håndtere media og lede arbeidet med krisehåndtering i Ving.Marie-Anne Zachrisson er Manager for Support & Claims Nordic i Ving Norge. På konferansen vil hun dele sine erfaringer rundt... Les mer

    • Person
      Mattias Fras

      Mattias har ansvaret for enheten "AI Strategi & Akselerasjon" i Nordea og har bakgrunn innen managementconsulting og som CFO for diverse selskaper. De siste årene har han fått et lidenskapelig forhold til ny teknologi og hvordan den kan løse ulike problemer. Møt... Les mer

    • Person
      Cathrine Moestue

      Cathrine Moestue er klinisk psykolog, foredragsholder og skribent. Hun spesialiserer seg på Emosjonsfokusert terapi (EFT). Cathrine blir ofte brukt som ekspertkilde i media der tema kan handle om vanskelige følelser, manipulasjon og hersketeknikker. I 2018 ble... Les mer

    • Person
      Regine Eiklid

      Regine Eiklid jobber med rekruttering og HR i konsultentbyrået Hammer & Hanborg. Byrået står bak boken «Fremtidens arbeidsliv - en visjon om hvordan vi kommer til å jobbe i fremtiden», som baseres på en rekke undersøkelser Hammer & Hanborg har gjort med... Les mer

    • Person
      Rolf Adamson

      Rolf Adamson har bakgrunn som regionsdirektør for det sentraleuropeisk markedet i COPC Inc. Et verdensomspennende konsulentbyrå for ytelsesforbedring med spesialisering innen kundeopplevelse. Dette har ført ham til sin nåværende stilling som Senior Vice... Les mer

    • Person
      Morten Goodwin

      Morten Goodwin har en doktorgrad innen kunstig intelligens og er førsteamanuensis ved Universitetet i Agder. Han er en aktiv forsker og underviser til daglig om kunstig intelligens for bachelor-, master- og PhD-studenter i Agder. Morten er også en aktiv... Les mer

    • Person
      Jon Fredrik Alfsen

      Jon Fredrik Alfsen har lang erfaring som rådgiver innen omstillings- og utviklingsprosesser, ledelses- og medarbeiderutvikling, teamutvikling og karriere- og kompetanseutvikling. Han er faglig sterk med bakgrunn som statsviter fra Universitetet i Oslo. Gled deg til å... Les mer

    • Person
      Jan Bjørneboe

      Jan Bjørneboe er for mange kjent som lederen som ble kåret til verdens beste konserndirektør innen HR, i et konsern med ca. 500 000 ansatte i femti land. Etter nesten 30 år som konserndirektør i ISS i Norge med ca. 10 000 ansatte, er han nå pensjonert, men fortsatt... Les mer

    • Person
      Fredrik Lemming

      Fredrik Lemming har jobbet med kundeopplevelser, og møtet mellom virksomheten og kunden i over 18 år. Kjernekompetansen til Fredrik er Customer Experience Management (CEM), noe han brenner ekstra mye for. På Call Center-dagene forteller han om Telias tanker om... Les mer

    • Person
      Ann Kristin Granlund

      Ann Kristin Granlund er Key Account Manager i ProffCom, og har over 20 års erfaring fra kundeservicebransjen. Hun er ansvarlig for oppnåelse av KPI i kontraktene med deres kunder, i tillegg til utvikling av kundeserviceprosjekter. Ann Kristin er svært opptatt av... Les mer

    • Person
      Anne Sandvin

      Anne Sandvin er direktør for kundesenteret til FINN.no, og opptatt av kontinuerlig forbedring av prosesser til kundens beste. Ved å bruke innsikten i brukerbehovene er kundesenteret en viktig pådriver for å sikre en best mulig brukeropplevelse av tjenesten. Som... Les mer

    • Person
      Lillian Røstad

      Lillian Røstad er Head of Cyber Security Advisory i Sopra Steria, og styreleder for Norsk Informasjonssikkerhetsforum (ISF).

      Hun er en sikkerhetsentusiast, og ikke minst en sikkerhetsevangelist, som er genuint opptatt av faget og å formidle det på en måte som alle... Les mer

    • Person
      Thomas Rødseth

      Thomas Rødseth, CTO  Les mer

    ´

    En utrolig inspirerende og motiverende konferanse! En fantastisk gjeng med dyktige foredragsholdere gjorde dette til en meget lærerik opplevelse.

    Astrid Eriksen, Underdirektør, Skatteopplysningen Øst
    Kurssted

    Kurssted

    Clarion Hotel The Hub

    • 25 - 26 apr.

    The Hub - et pulserende samlingssted med en touch av Oslo og en hub for møter mellom mennesker. Opplev en unik og innovativ arena for alt fra personlige frokostmøter til magiske kongresser. Kongressalen er 900 kvadratmeter, og har kapasitet til 1150 mennesker. Med et tilhørende utstillings- og mingleområde vil det bli uante muligheter. Clarion Hotel The Hub har 24 møterom, som inkluderer 10 styrerom og et VIP-rom på 80 kvadratmeter.

    Adresse

    Biskop Gunnerusgt. 3 0106 Oslo Norge (Vis i Google Maps)

    Telefon: +47 23 10 80 00

    E-post: cl.thehub@choice.no

    Nettsted: Klikk her

    Overnatting

    Overnatting

    Har du behov for overnatting under Call Center-dagene?
    Book direkte på Nordic Choice Hotels sine egen hjemmesider for beste pris og bruk av rabattkode. 

    Enkeltrom

    kr. 1.880,- per natt, inkl. frokost og mva.

    Dobbeltrom

    kr. 2.080,- per natt, inkl. frokost og mva.

    • Velg destinasjon og dato for overnatting
    • Legg inn bookingkode "Call19" under fliken "Har du en booking- eller rabattkode"
    • Reservasjonen garanteres med kredittkort når man bestiller, og gjøres opp direkte ved avreise

    Det er et begrenset antall hotellrom tilgjengelig med rabattkoden.
    Reservasjon, endring eller kansellering av bestilling må gjøres innen 17.04.2019

    Har du spørsmål ved bestilling, ring Nordic Choice Hotels (+47) 23 10 80 00

    Book ditt hotellrom her!

    Goodie

    Kundeserviceprisen 2019

    Bli med på festmiddagen der vi deler ut Kundeserviceprisen "Best i test" i 18 ulike kategorier. Av disse velges en hovedvinner som kåres til "Årets Kundesenter". Kundeserviceprisen deles ut i samarbeid med vår partner See You. Klikk her for full liste over alle vinnerne i 2018

    Utstiller platinumnivå

    Utstiller platinumnivå

    Puzzels omni-kanale skybaserte kontaktsenterløsning fører sammen alle elementer som skal til for å kunne levere en effektiv kundeservice når som helst, hvor som helst, i hvilken som helst kanal, fra hvilken som helst enhet.

    Utstiller gullpartner

    Utstiller gullpartner

    Utstiller sølvpartner

    Utstiller sølvpartner

    Goodie

    Utsolgte utstillerplasser!

    Call Center-dagene samler flere hundre beslutningstakere i kundeservicebransjen hvert år. 
    Ikke rart utstillerområdet er utsolgt i år igjen!

    Ta kontakt for å sikre deg plass i 2020

    Goodie

    Hvordan oppnå effektivitet med flyt i arbeidet

    Goodie

    Last ned vår gratis eBok: The Experts Teach: Customer Care

    Ofte stilte spørsmål

    Ofte stilte spørsmål

    • Når er siste frist for påmelding?

      Vi har ingen påmeldingsfrist, du kan melde deg på som deltager så lenge det er plasser igjen på kurset.

    • Når kommer fakturaen?

      Elektronisk faktura kommer 5 dager etter bestilling. Har du valgt postfaktura kommer denne ca en uke etter bestilling. Kurset betales alltid i forkant og betalingsfristen er 10 dager.

    • Hva er inkludert i prisen?

      Deltageravgiften inkluderer servering i pauser og lunsj. På enkelte kurs får du også dokumentasjon og deltagerbevis.

    • Jeg har spesielle behov

      De fleste av våre kurslokaler er tilrettelagt for funksjonshemmede, men kontakt kundesenteret på 
      E-post: kunde@confex.no
      Telefon: +47 938 66 666

    note

    Corinne Hilde Fjellås

    Prosjektleder

    Har du spørsmål?

    Kontakt prosjektleder: E-post chf@confex.no eller telefon 938 66 666

    Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

    For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

    Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.