Call Center-dagene

Skandinavias største møteplass innen kundeservice! Kundeserviceprisen Best i test deles ut til Norges beste kundesenter.

Vær en EarlyBird – sikre deg plass på neste års konferanse og spar 3000,- ved påmelding nå!

Bilde line background Layer 1
Velkommen til Skandinavias største konferanse innen call center og kundeservice

Velkommen til Skandinavias største konferanse innen call center og kundeservice

  • Årets største arena for ledere og beslutningstakere innen kundeservice
  • Skreddersy ditt program ved å velge mellom ulike parallellsesjoner
  • Festmiddag med prisutdelinger og underholdning
  • Vi deler ut den originale Kundeserviceprisen i samarbeid med SeeYou
  • Alltid gode gruppetilbud for 3 eller flere, ta kontakt med for et ekstra godt tilbud

Best practice!

Optimalisering i alle ledd i kundesenteret. Praktisk, nyttig og lønnsomt!

Call Center-dagene er Skandinavias største konferanse for ledere og beslutningstakere innen kundeservice. Vi deler også ut Kundeserviceprisen, den originale prisen som kårer årets beste på kundeservice i 18 ulike kategorier, og på tvers av flere bransjer. Les om vinnerne i 2018 her

Programmet er alltid basert på grundig research blant ansatte, ledere og beslutningstakere i Skandinaviske kundesentre. Det gjennomføres også en fokusgruppe, hvor ressurspersoner fra bransjen diskuterer hva som skal til for å løfte programmet til nye høyder. 

Konferansen representerer derfor en dagsaktuell agenda - som bransjen selv har satt. Programmet for våren 2019 er under utvikling, og flere spennende foredrag er allerede på plass. Har du innspill til programmet er du velkommen til å ta kontakt med seniorprosjektleder Corinne Hilde Fjellås, chf@confex.no

Teori og praksis er som kjent ikke alltid det samme, derfor inviterer vi en blanding av profesjonelle foredragsholdere og ressurspersoner innen bransjen. Vi leter etter de beste casene, både i Norge og i utlandet. På den måten kan du se, sammenlikne og lære av andre i din bransje. 

Call Center-dagene er det perfekte stedet for å bygge nettverk, og utveksle erfaringer med andre ledere og beslutningstakere innen kundeservice. Spennende og aktuelle stands kan gi deg nye ideer for akkurat ditt kundesenter. Over 400 engasjerte og tilfredse personer deltok på konferansen i 2018. Over 85 % av deltakere er ledere.

Velkommen til to dager med faglig påfyll, inspirasjon og nettverksbygging. Bli faglig oppdatert, få motivasjon og inspirasjon!

Program

Program

Vi jobber med å ferdigstille et spennende kursprogram. Fyll ut e-postadressen din nedenfor, så oppdaterer vi deg når programmet er klart.
Foredragsholdere

Foredragsholdere

  • Person
    Elaine Eksvärd

    Elaine Eksvärd er en av Sveriges mest etterspurte foredragsholdere. Hun foreleser i moderne retorikk – kunsten å få andre til å lytte. Hun gir deg verktøyene du trenger for å... Les mer

  • Person
    Mia Törnblom

    Maria Suzanne «Mia» Törnblom er en svensk livsstilscoach, foredragsholder, forfatter og tidligere programleder på svensk radio og TV. Hun er Sveriges fremste veileder innen... Les mer

  • Person
    Hege Stensland Sveen

    Hege Stensland Sveen er advokat og leder for forretningsjuridisk avdeling i Hovedorganisasjonen Virke med sine 21 000 medlemsvirksomheter. Hun er en erfaren foredragsholder med fokus... Les mer

  • Person
    Håvard Uglem Hovdahl

    Håvard har beveget seg i rekordfart opp gradene i Nordic Choice Hotels. I 2015 forlot han konsulentyrket til fordel for en Konserntrainee-stilling i Nordic Choice Hotels. Siden har... Les mer

  • Person
    Marie-Anne Zachrisson

    Marie-Anne har mange års erfaring fra reisebransjen og lang erfaring både med å håndtere media og lede arbeidet med krisehåndtering i Ving.Marie-Anne Zachrisson er Manager for... Les mer

  • Person
    Mattias Fras

    Mattias har ansvaret for enheten "AI Strategi & Akselerasjon" i Nordea og har bakgrunn innen managementconsulting og som CFO for diverse selskaper. De siste årene har han fått et... Les mer

´

En utrolig inspirerende og motiverende konferanse! En fantastisk gjeng med dyktige foredragsholdere gjorde dette til en meget lærerik opplevelse.

Astrid Eriksen, Underdirektør, Skatteopplysningen Øst
Kurssted

Kurssted

Clarion Hotel The Hub

  • 25 - 26 apr.

The Hub - et pulserende samlingssted med en touch av Oslo og en hub for møter mellom mennesker. Opplev en unik og innovativ arena for alt fra personlige frokostmøter til magiske kongresser. Kongressalen er 900 kvadratmeter, og har kapasitet til 1150 mennesker. Med et tilhørende utstillings- og mingleområde vil det bli uante muligheter. Clarion Hotel The Hub har 24 møterom, som inkluderer 10 styrerom og et VIP-rom på 80 kvadratmeter.

Adresse

Biskop Gunnerusgt. 3 0106 Oslo Norge (Vis i Google Maps)

Telefon: +47 23 10 80 00

E-post: cl.thehub@choice.no

Nettsted: Klikk her

Overnatting

Overnatting

Har du behov for overnatting under Call Center-dagene?
Book direkte på Nordic Choice Hotels sine egen hjemmesider for beste pris og bruk av rabattkode. 

Enkeltrom

kr. 1.880,- per natt, inkl. frokost og mva.

Dobbeltrom

kr. 2.080,- per natt, inkl. frokost og mva.

  • Velg destinasjon og dato for overnatting
  • Legg inn bookingkode "Call19" under fliken "Har du en booking- eller rabattkode"
  • Reservasjonen garanteres med kredittkort når man bestiller, og gjøres opp direkte ved avreise

Det er et begrenset antall hotellrom tilgjengelig med rabattkoden.
Reservasjon, endring eller kansellering av bestilling må gjøres innen 17.04.2019

Har du spørsmål ved bestilling, ring Nordic Choice Hotels (+47) 23 10 80 00

Book ditt hotellrom her!

Goodie

Kundeserviceprisen 2019

Bli med på festmiddagen der vi deler ut Kundeserviceprisen "Best i test" i 18 ulike kategorier. Av disse velges en hovedvinner som kåres til "Årets Kundesenter". Kundeserviceprisen deles ut i samarbeid med vår partner See You. Klikk her for full liste over alle vinnerne i 2018

Platinumsponsor

Platinumsponsor

  

Puzzel er en av Europas ledende leverandører av kontaktsenterløsninger og er blant de første som utviklet en skybasert kontaktsenterløsning. 

Bli utstiller på konferansen

Bli utstiller på konferansen

Call Center-dagene er Skandinavias største arena for ledere og ansatte innen call center og kundeservice. Nærmere 85 % av deltakerne er beslutningstakere. Dette er en fantastisk arena for å presentere dine produkter og tjenester mot denne målgruppen. 

USTILLERPLASSER PÅ CALL CENTER-DAGENE 2018 BLE UTSOLGT. TA KONTAKT FOR Å BOOKE PLASS FOR DIN VIRKSOMHET ALLEREDE NÅ.

Ring eller send en e-post til salgsansvarlig Maja Thorsén hvis du er interessert i utstillerplass i 2019.

Telefon +46 311 05 663 / E-post

Påmelding

  • Vær en EarlyBird – sikre deg plass på neste års konferanse og spar 3000,- ved påmelding nå!
25 - 26 apr.

Call Center-dagene

Oslo på Clarion Hotel The Hub

Goodie

Hvordan oppnå effektivitet med flyt i arbeidet

Goodie

Last ned vår gratis eBok: The Experts Teach: Customer Care

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

  • Når er siste frist for påmelding?

    Vi har ingen påmeldingsfrist, du kan melde deg på som deltager så lenge det er plasser igjen på kurset.

  • Når kommer fakturaen?

    Elektronisk faktura kommer 5 dager etter bestilling. Har du valgt postfaktura kommer denne ca en uke etter bestilling. Kurset betales alltid i forkant og betalingsfristen er 10 dager.

  • Hva er inkludert i prisen?

    Deltageravgiften inkluderer servering i pauser og lunsj. På enkelte kurs får du også dokumentasjon og deltagerbevis.

  • Jeg har spesielle behov

    De fleste av våre kurslokaler er tilrettelagt for funksjonshemmede, men kontakt kundesenteret på 
    E-post: kunde@confex.no
    Telefon: +47 938 66 666

note

Corinne Hilde Fjellås

Prosjektleder

Har du spørsmål?

Kontakt prosjektleder: E-post chf@confex.no eller telefon 938 66 666

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.