Kundesenterledelse

Call Center Dagene er Norges største møteplass for deg som jobber som leder for call center. Over to dager møter du venner og kolleger og får oppdadert deg på siste utvikling og trender innen dette fagområdet. Vi arrangerer stor festmiddag og kårer vinnere av årets Kundeservicepris i en rekke ulike kategorier.

Temavisning Datovisning

  • Call Center-dagene

    Vær en EarlyBird – sikre deg plass på neste års konferanse og spar 3000,- ved påmelding nå!

    Skandinavias største møteplass for deg som jobber for eller med god kundeservice. Vi deler også ut Kundeserviceprisen til Norges beste kundesenter.

  • Slik blir du en bedre leder for IT-support og servicedesk

    Skreddersydd kurs for deg som er leder av IT-support og servicedesk. Synliggjør servicedeskens verdi, og bli bedre på operativ og strategisk ledelse.

november 2018


april 2019


  • 25
    apr.

    Call Center-dagene

    Vær en EarlyBird – sikre deg plass på neste års konferanse og spar 3000,- ved påmelding nå!

    Skandinavias største møteplass for deg som jobber for eller med god kundeservice. Vi deler også ut Kundeserviceprisen til Norges beste kundesenter.

juni 2019


november 2019


Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.