Kundeservicedagen

Konferanse for deg som jobber med kundeservice. Bli med på Kundeservicedagen, hør dagsaktuelle foredrag og lær nyttige teknikker. Velkommen!

Velg sted:

Oslo
4 des.
Goodie

Dersom du er opptatt av god kundeservice, last ned vår gratis eBok: The Experts Teach: Customer Care!

Om kurset:
  • Vi er nå i gang med å sette sammen et innholdsrikt program!
  • Har du lyst å komme med innspill til aktuelle temaer og/eller foredragsholdere?
  • Ta kontakt med prosjektleder corinne.fjellas@confex.no

Konferansen for deg som jobber med kundeservice. Bli med på kundeservicedagen, hør dagsaktuelle foredrag og lær nyttige teknikker. Velkommen!

Denne dagen er satt av til deg som jobber med kunder. Vi har gjennom flere år laget en dag for at akkurat du og dine kolleger skal få faglig påfyll, motivasjon og nyttige verktøy som dere kan bruke både på jobb og i hverdagen.

Når du forstår kunden kan du skape magiske øyeblikk! Her lærer du hva som skal til for å gi kunden en opplevelse av en skikkelig god kundeservice.

Du får også nyttige verktøy som du kan benytte den dagen du møter en skikkelig vanskelig kunde. Du lærer hvordan du takler overraskende verbale angrep og personlige anklager, slik at du ikke mister troen på egen mestring.

Som service- og kundebehandler møter du et hav av ulike mennesker og personligheter. Du strekker deg langt for å hjelpe andre enten du møter dem ansikt til ansikt, via telefonen eller på nett. En utfordrende arbeidsdag krever påfyll og motivasjon. Nå er det din tur til å stå i fokus!

På Kundeservicedagen får du en vitamin­innsprøytning av arbeidsglede, kommunikasjonstrening, kunnskap om ulike mennesketyper og hvordan du takler dem. Allerede dagen etter kan du ta fatt på utfordringer med ny glød, kvitte deg med unødvendig stress, og rett og slett bli en bedre utgave av deg selv. Nyt dagen, få førsteklasses input av våre dyktige foredragsholdere og møt andre fra samme bransje over en deilig lunsj.

PS! Programmet er under utvikling, og vi gleder oss til å presentere et nyttig, inspirerende og innholdsrikt program som vil gjøre det vel verd å ta en dag ute av kontoret!

En kjempefin dag med mye inspirasjon, motivasjon av gode foredragsholdere. Gikk hjem som et stor YES, dette var bra:-)

Rigmor Lindkvist, Forbrukerkontakt, Mills DA
Program

Program

  • Dag 1

    09:00

    Vi jobber med å sette sammen et spennende program!

  • KUNDESERVICEDAGEN 2017 ARRANGERES I SAMARBEID MED:

    logo logo logo logo
    Foredragsholdere

    Foredragsholdere

      Vi jobber med å få Foredragsholdere på plass. Mer informasjon kommer.
    ´
    Kurssted

    Kurssted

    Radisson Blu Scandinavia Hotel

    • 4 des.

    Hotellet har en perfekt beliggenhet kun 500 meter fra Karl Johans Gate, byens hovedgate og i kort gangavstand fra Nationaltheatret stasjon. Reisende har enkel tilgang til førsteklasses shoppingområder, viktige forretningsstrøk, kjente attraksjoner samt den majestetiske Oslofjorden. Hotellets designerrom og suiter er utstyrt med elegante møbler, og mange av disse har flott utsikt over byen og fjorden. Nyt gratis tilgang til Lagoon som inkluderer svømmebasseng og et treningsrom internt i hotellet. Fra Summit bar i hotellets 21. etasje kan man gjennom panoramavinduer oppleve byens beste utsikt over Oslo og Oslofjorden!

    Adresse

    Holbergs gate 30 0166 Oslo Norge (Vis i Google Maps)

    Telefon: 23 29 30 00

    E-post: info.scandinavia.oslo@radissonblu.com

    Nettsted: Klikk her

    Bli utstiller på konferansen

    Bli utstiller på konferansen

    Kundeservicedagen er høstens store møteplass for ledere og ansatte innen kundeservice. Nærmere 50 % av deltakerne er beslutningstakere. Dette er en fantastisk arena for å presentere dine produkter og tjenester mot denne målgruppen. 

    Ring eller send en e-post til salgsansvarlig Maja Thorsén hvis du er interessert i utstillerplass.

    Telefon +46 311 05 663 / E-post 

    Ofte stilte spørsmål

    Ofte stilte spørsmål

    • Når er siste frist for påmelding?

      Vi har ingen påmeldingsfrist, du kan melde deg på som deltager så lenge det er plasser igjen på kurset.

    • Når kommer fakturaen?

      Elektronisk faktura kommer 5 dager etter bestilling. Har du valgt postfaktura kommer denne ca en uke etter bestilling. Kurset betales alltid i forkant og betalingsfristen er 10 dager.

    • Hva er inkludert i prisen?

      Deltageravgiften inkluderer servering i pauser og lunsj. På enkelte kurs får du også dokumentasjon og deltagerbevis.

    • Jeg har spesielle behov

      De fleste av våre kurslokaler er tilrettelagt for funksjonshemmede, men kontakt kundesenteret på 
      E-post: kunde@confex.no
      Telefon: +47 938 66 666

    note

    Corinne Hilde Fjellås

    Prosjektleder

    Har du spørsmål?

    Kontakt prosjektleder: E-post chf@confex.no eller telefon 938 66 666

    Påmelding

    4 des.

    Kundeservicedagen

    Oslo på Radisson Blu Scandinavia Hotel

    Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

    For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

    Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.