Kundeservicedagen

Konferanse for deg som jobber med kundeservice. Bli med på Kundeservicedagen, hør dagsaktuelle foredrag og lær nyttige teknikker. Velkommen!

Kom 4 betal for 3!

Velg sted:

Oslo
4 des.
Om kurset:
  • Roboter i kundefront - fremtidens kundesenter
  • Best i test! Slik jobber vi for å bli litt bedre for hver dag
  • Psykologi og kroppsspråk - lær hemmelighetene som gjør at du forstår kunden bedre
  • Motivasjon og samarbeid - fundamentet for et godt arbeidsmiljø
  • Hvordan kommunisere med vanskelige kunder – på chat, telefon eller ansikt til ansikt

Konferansen for deg som jobber med kundeservice. Bli med på kundeservicedagen, hør dagsaktuelle foredrag og lær nyttige teknikker. Velkommen!

Denne dagen er satt av til deg som jobber med kunder. Vi har gjennom flere år laget en dag for at akkurat du og dine kolleger skal få faglig påfyll, motivasjon og nyttige verktøy som dere kan bruke både på jobb og i hverdagen.

Når du forstår kunden kan du skape magiske øyeblikk! Her lærer du hva som skal til for å gi kunden en opplevelse av en fantastisk kundeservice.

Du får også nyttige verktøy som du kan benytte den dagen du møter en skikkelig vanskelig kunde. Du lærer hvordan du takler overraskende verbale angrep og personlige anklager, slik at du ikke mister troen på egen mestring.

Som service- og kundebehandler møter du et hav av ulike mennesker og personligheter. Du strekker deg langt for å hjelpe andre enten du møter dem ansikt til ansikt, via telefonen, chat eller på andre måter. En utfordrende arbeidsdag krever påfyll og motivasjon. Nå er det din tur til å stå i fokus!

På Kundeservicedagen får du en vitamin­innsprøytning av arbeidsglede, kommunikasjonstrening, kunnskap om ulike mennesketyper og hvordan du takler dem. Allerede dagen etter kan du ta fatt på utfordringer med ny glød, kvitte deg med unødvendig stress, og rett og slett bli en bedre utgave av deg selv. Nyt dagen, få førsteklasses input av våre dyktige foredragsholdere og møt andre fra samme bransje over en deilig lunsj.

Program

Program

  • Dag 1

    09:00

    Registrering, morgenkaffe og te

    09:30

    Velkommen til Kundeservicedagen 2018!

    09:40

    Bård A. Amundsen

    Roboter i kundefront

    - Fremtidens kundesenter - med eller uten mennesker
    - Teknologi, kunstig intelligens og chatbots i kundesenteret - kommer robotene til å ta over jobben din?
    - Hvordan opplever kundene den nye teknologien og hvordan foretrekker dagens kunder å kommunisere når de trenger kundeservice


    10:30

    Pause

    10:45

    Nina Bjørlo

    Best i test!

    - Kundeservicepriser og seier over konkurrentene, seks år på rad
    - Slik jobber vi for å bli enda litt bedre - hele tiden
    - Strategi og utvikling av ansatte, for å få den beste kundeservicen
    - Stolthet og samhold i kundesenteret






    11:30

    Lunsj

    12:30

    Daneel Foyer

    Psykologi og kroppsspråk - lær hemmelighetene som gjør at du forstår kunden bedre

    - Myter og sannheter om kroppsspråket
    - Kundeservice over chat og telefon - kunden «ser» deg selv om dere ikke møtes ansikt til ansikt
    - Lær å «lese» kundens tanker
    - Hvordan jobber de mest suksessfulle kundebehandlerne, og hvilke fordeler kan du oppnå ved å lese andres kroppsspråk
    - Hva avslører du, og hva avslører kunden når dere kommuniserer




    13:30

    Pause

    13:45

    Jørgen Norheim

    Motivasjon og samarbeid - fundamentet for et godt arbeidsmiljø

    - Hvordan få det beste ut av deg selv og dine kollegaer
    - Slik finner du inspirasjon i hverdagens små og store hendelser
    - Bli bevisst på hva du gjør når du er på ditt beste, og oppsøk disse situasjonene når du trenger påfyll


    14:30

    Pause

    14:45

    Solfrid Flateby

    Hvordan kommunisere med vanskelige kunder - på chat, telefon eller ansikt til ansikt

    Hvordan bli mer motivert og inspirert i en hektisk hverdag
    Den beste utgaven av deg selv, også når de vanskelige kundene tar kontakt
    Slik takler du verbale angrep og personlige anklager
    Slik skaper du et godt miljø - for deg selv, kollegar og kunden






    15:30

    Takk for i dag! Vel hjem, og lykke til med ny kunnskap!

  • Foredragsholdere

    Foredragsholdere

    • Person
      Daneel Foyer

      Daneel Foyer er opprinnelig britisk, men har bodd i Norge en årrekke. Mens han studerte psykologi, fattet han interesse for hypnose og kroppsspråk. I dag er han en av landets fremste eksperter på disse feltene. Han er spesialisert i å oppdage bedrageri, og viser... Les mer

    • Person
      Solfrid Flateby

      Solfrid Flateby har vært HR- og kommunikasjonsdirektør for kjente selskap som Coca-Cola, Reitangruppen og Bavaria Nordic (BMW, MINI og Porsche). Hun har jobbet i både offentlig og privat sektor, og er kjent for glødende engasjement, en annerledes karrierevei og for... Les mer

    • Person
      Jørgen Norheim

      Jørgen Norheim er konsulent i Not Yet AS. Siden 1999 har han jobbet med, og holdt foredrag om ledelse, stressmestring, livsstilsendring, valg og endringsprosesser for både statlige og private organisasjoner i hele Europa. Han er en meget engasjerende og motiverende... Les mer

    • Person
      Bård A. Amundsen

      Disrupsjonsteknologi som chatbots, RPA og kunstig intelligens vil revolusjonere kundeservicebransjen. Hvilke konsekvenser får ny teknologi for kundereisen og hvordan utøve ledelse i en slik utvikling? Med foredraget «Roboter i kundefront» vil Bård A. Amundsen,... Les mer

    • Person
      Nina Bjørlo

      Nina Bjørlo er kundeservicesjef i DHL Express, og for henne har kundeservice alltid betydd mye. For som hun sier – «det er så lett å gjøre en kunde fornøyd, likevel er det så mange kunder som er misfornøyde»! 
      For Nina starter alt med de ansatte. «Det verste... Les mer

    ´
    Kurssted

    Kurssted

    Radisson Blu Scandinavia Hotel

    • 4 des.

    Hotellet har en perfekt beliggenhet kun 500 meter fra Karl Johans Gate, byens hovedgate og i kort gangavstand fra Nationaltheatret stasjon. Reisende har enkel tilgang til førsteklasses shoppingområder, viktige forretningsstrøk, kjente attraksjoner samt den majestetiske Oslofjorden. Hotellets designerrom og suiter er utstyrt med elegante møbler, og mange av disse har flott utsikt over byen og fjorden. Nyt gratis tilgang til Lagoon som inkluderer svømmebasseng og et treningsrom internt i hotellet. Fra Summit bar i hotellets 21. etasje kan man gjennom panoramavinduer oppleve byens beste utsikt over Oslo og Oslofjorden!

    Adresse

    Holbergs gate 30 0166 Oslo Norge (Vis i Google Maps)

    Telefon: 23 29 30 00

    E-post: info.scandinavia.oslo@radissonblu.com

    Nettsted: Klikk her

    En kjempefin dag med mye inspirasjon, motivasjon av gode foredragsholdere. Gikk hjem som et stor YES, dette var bra:-)

    Rigmor Lindkvist, Forbrukerkontakt, Mills DA
    Bli utstiller på konferansen

    Bli utstiller på konferansen

    Kundeservicedagen er høstens store møteplass for ledere og ansatte innen kundeservice. Nærmere 50 % av deltakerne er beslutningstakere. Dette er en fantastisk arena for å presentere dine produkter og tjenester mot denne målgruppen. 

    Ring eller send en e-post til salgsansvarlig Maja Thorsén hvis du er interessert i utstillerplass.

    Telefon +46 311 05 663 / E-post 

    Påmelding

    • Kom 4 betal for 3!
    4 des.

    Kundeservicedagen

    Oslo på Radisson Blu Scandinavia Hotel

    Goodie

    Er du opptatt av god kundeservice?

    Last ned vår gratis eBok: The Experts Teach: Customer Care!

    Last ned boken her

    Ofte stilte spørsmål

    Ofte stilte spørsmål

    • Når er siste frist for påmelding?

      Vi har ingen påmeldingsfrist, du kan melde deg på som deltager så lenge det er plasser igjen på kurset.

    • Når kommer fakturaen?

      Elektronisk faktura kommer 5 dager etter bestilling. Har du valgt postfaktura kommer denne ca en uke etter bestilling. Kurset betales alltid i forkant og betalingsfristen er 10 dager.

    • Hva er inkludert i prisen?

      Deltageravgiften inkluderer servering i pauser og lunsj. På enkelte kurs får du også dokumentasjon og deltagerbevis.

    • Jeg har spesielle behov

      De fleste av våre kurslokaler er tilrettelagt for funksjonshemmede, men kontakt kundesenteret på 
      E-post: kunde@confex.no
      Telefon: +47 938 66 666

    note

    Corinne Hilde Fjellås

    Prosjektleder

    Har du spørsmål?

    Kontakt prosjektleder: E-post chf@confex.no eller telefon 938 66 666

    Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

    For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

    Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.