Kundeservicedagen

For deg som er opptatt av kunden! Årets møteplass for kundeservicemedarbeidere som ønsker faglig oppdatering, gode verktøy og nyttige teknikker for å yte topp service.

Tidenes earlybird! Spar kr 3.000,- pr billett!

Velg sted:

Oslo
10 des.

Påmelding

  • Tidenes earlybird! Spar kr 3.000,- pr billett!
10 des.

Kundeservicedagen

Oslo på Radisson Blu Scandinavia Hotel

Om kurset:

Kundeservicedagen - for deg som bryr deg litt ekstra om kundene!
Hva er egentlig god kundeservice? Betyr det at du gjør jobben din, og er fornøyd når kunden ikke klager? Eller er du kundeservicemedarbeideren som ikke gir deg før du har gitt det lille ekstra? Da fortjener du å delta her!

Vær en superhelt!
Magiske øyeblikk oppstår når du forstår kundens behov. Hvis du i tillegg har fullmakt til å løse saken der og da, ja da er du vårt univers superhelt. Og superhelter liker vi!

Men, fantastisk kundeservice oppstår ikke av seg selv, det må jobbes for. Da trengs det superhelter i alle fasonger, i alle bransjer. Da handler det om å forstå kunden, og utføre kundebehandling, ikke kundemishandling.

En typisk kunde:

  • Liker ikke å vente
  • Vil ha saken løst her og nå
  • Forventer å bli forstått

Du kommer langt med en god porsjon sunn fornuft og vilje, men enda lenger med kunnskap om jobben din, praktiske verktøy og teknikker for å utøve den beste servicen. Og legg til en god leder, så kan du skape magi. Ta med deg lederen din og kom!

Møt de beste foredragsholderne!
Når du deltar på Kundeservicedagen kan du forvente dagsaktuelle temaer, du får møte de beste foredragsholderne og ikke minst lære nyttige kommunikasjonsteknikker.

Du får også praktiske verktøy som du kan benytte den dagen du møter en skikkelig vanskelig kunde. Du lærer hvordan du takler overraskende verbale angrep og personlige anklager, slik at du ikke mister troen på egen mestring.

Vi jobber nå med utviklingen av programmet, og gleder oss til å presentere det for deg når det er klart! Har du innspill til aktuelle temaer eller foredragsholdere? Send meg gjerne en mail:

Har du lyst å være utstiller? 
Ta gjerne kontakt - vi har plass til deg!

Kundeservicedagen 2018 ble en stor suksess, med et helhetsinntrykk på over 5,0 (av 6 mulige)!

Foredragsholderne leverte på høyt nivå, og det handlet om roboter, psykologi, kroppsspråk, kommunikasjon, motivasjon og samarbeid. 
Vi hadde en konkurranse hvor deltakerne kom med forslag til temaer og foredragsholdere for neste konferanse, og vi trakk fire heldige vinnere som har fått hver sin invitasjon til Kundeservicedagen 2019!

GRATULERER:

  • Sengul Payasli, kundekonsulent, SpareBank 1 Forsikring
  • Anna Medle, leder, Måling & Kundeservice, Fortum
  • Helen Andersen og Lalla Coulibaly, kundekonsulenter i ONEPARK

Hjertelig velkommen – vi gleder oss til å se dere i desember!

I mellomtiden jobber vi med å utvikle det beste, mest matnyttige og innholdsrike programmet, slik at du kan ble enda bedre i din jobb. Vårt mål er at du skal komme tilbake på jobben som en ekte kundeservicesuperhelt!

Program

Program

Vi jobber med å ferdigstille et spennende kursprogram. Fyll ut e-postadressen din nedenfor, så oppdaterer vi deg når programmet er klart.
Foredragsholdere

Foredragsholdere

    Vi jobber med å få Foredragsholdere på plass. Mer informasjon kommer.
´
Kurssted

Kurssted

Radisson Blu Scandinavia Hotel

  • 10 des.

Hotellet har en perfekt beliggenhet kun 500 meter fra Karl Johans Gate, byens hovedgate og i kort gangavstand fra Nationaltheatret stasjon. Reisende har enkel tilgang til førsteklasses shoppingområder, viktige forretningsstrøk, kjente attraksjoner samt den majestetiske Oslofjorden. Hotellets designerrom og suiter er utstyrt med elegante møbler, og mange av disse har flott utsikt over byen og fjorden. Nyt gratis tilgang til Lagoon som inkluderer svømmebasseng og et treningsrom internt i hotellet. Fra Summit bar i hotellets 21. etasje kan man gjennom panoramavinduer oppleve byens beste utsikt over Oslo og Oslofjorden!

Adresse

Holbergs gate 30 0166 Oslo Norge (Vis i Google Maps)

Telefon: 23 29 30 00

E-post: info.scandinavia.oslo@radissonblu.com

Nettsted: Klikk her

En kjempefin dag med mye inspirasjon, motivasjon av gode foredragsholdere. Gikk hjem som et stor YES, dette var bra:-)

Rigmor Lindkvist, Forbrukerkontakt, Mills DA
Utstillere

Utstillere

Bli utstiller på konferansen

Bli utstiller på konferansen

Kundeservicedagen er høstens store møteplass for ledere og ansatte innen kundeservice. Nærmere 50 % av deltakerne er beslutningstakere. Dette er en fantastisk arena for å presentere dine produkter og tjenester mot denne målgruppen. 

Ring eller send en e-post til salgsansvarlig Maja Thorsén hvis du er interessert i utstillerplass.

Telefon +46 311 05 663 / E-post 

Goodie

Er du opptatt av god kundeservice?

Last ned vår gratis eBok: The Experts Teach: Customer Care!

Last ned boken her

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

  • Når er siste frist for påmelding?

    Vi har ingen påmeldingsfrist, du kan melde deg på som deltager så lenge det er plasser igjen på kurset.

  • Når kommer fakturaen?

    Elektronisk faktura kommer 5 dager etter bestilling. Har du valgt postfaktura kommer denne ca en uke etter bestilling. Kurset betales alltid i forkant og betalingsfristen er 10 dager.

  • Hva er inkludert i prisen?

    Deltageravgiften inkluderer servering i pauser og lunsj. På enkelte kurs får du også dokumentasjon og deltagerbevis.

  • Jeg har spesielle behov

    De fleste av våre kurslokaler er tilrettelagt for funksjonshemmede, men kontakt kundesenteret på 
    E-post: kunde@confex.no
    Telefon: +47 938 66 666

note

Corinne Hilde Fjellås

Prosjektleder

Har du spørsmål?

Kontakt prosjektleder: E-post chf@confex.no eller telefon 938 66 666

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.