Service og kundebehandling

God service er et konkurransefortrinn og et kurs i service og kundebehandling fører ikke bare til mer fornøyde kunder, men flere fornøyde kunder. Hvert år arrangerer vi også to store møteplasser for deg som leder eller medarbeider innen call center og kundesenter. Bli med oss på Call Center Dagene og Kundeservicedagen der du møter likesinnede og får høre med om utviklingen i din bransje.

Temavisning Datovisning

Call center

  • Call Center-dagene

    Skandinavias største møteplass for deg som jobber for eller med god kundeservice. Vi deler også ut Kundeserviceprisen til Norges beste kundesenter.

Klagehåndtering

Kundebehandling

Kundesenterledelse

april 2019


  • 25
    apr.

    Call Center-dagene

    Skandinavias største møteplass for deg som jobber for eller med god kundeservice. Vi deler også ut Kundeserviceprisen til Norges beste kundesenter.

juni 2019


oktober 2019


november 2019


desember 2019


  • 04
    des.

    Skriv enkelt og forståelig med klarspråk

    Med få grep kan du forenkle og tilpasse språket, slik at leseren enkelt forstår og får med seg innholdet i teksten

  • 10
    des.

    Profesjonell kundeservice og klagehåndtering

    Invester i din bedrift ved å tilby god kundeservice og profesjonell klagehåndtering i alle kanaler. Resultatet? Mer fornøyde kunder og bedre lønnsomhet

  • 10
    des.

    Kundeservicedagen

    Tidenes earlybird! Spar kr 3.000,- pr billett!

    Konferanse for deg som jobber med kundeservice. Få faglig påfyll, motivasjon og nyttige verktøy som du kan bruke både på jobb og i hverdagen.

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.