Salgsvilkår og FAQ

Er du usikker på hvordan kurset ditt vil foregå i praksis? Her finner du ofte stilte spørsmål rundt påmelding for våre kurs og konferanser. 

Salgsvilkår & FAQ (.pdf)

Noen spørsmål rundt bestilling

Vilkår for bestilling

Vilkår for påmelding til Confex’ kurs og konferanser

  • Påmelding kan skje gjennom våre hjemmesider, telefon eller e-post.
  • Det er åpen påmelding helt frem til kursstart.
  • Påmelding og betaling for deltagelse på våre kurs og konferanser er bindende.

Betaling

  • Elektronisk faktura kommer senest fem dager etter bestilling.
  • Ved manglende informasjon om elektronisk faktura, sendes postfaktura én uke etter bestilling.
  • Kurset betales alltid i forkant og betalingsfristen er ti dager etter fakturadatoen.

Avmelding eller sykdom

  • Hvis du på forhånd vet at du ikke kan delta, kan plassen overdras til en kollega i samme foretak helt frem til kursstart.
  • Confex’ kundesenter må ha fullt navn, mobilnummmer og e-postadresse på kollegaen for å registrere overdragelsen innen kursstart.
  • Om ingen kan ta din plass, kan du inntil 14 dager før kursstart be om flytting til et likt eller tilsvarende kurs eller be om et Confex Verdibrev, med verdi tilsvarende påmeldingsavgiften.
  • Om ingen kan ta din plass og det er mindre enn 14 dager før kursstat, er det dessverre ingen mulighet for refusjon av kursavgiften. 

Ved avlysning

  • Confex vil fra tid til annen måtte avlyse et kurs på grunn av for få deltagere eller forhold utenfor vår kontroll.
  • Dersom et kurs må avlyses, skal Confex gi beskjed per e-post til deltagerne om at kurset er avlyst, samt årsaken.
  • Ved avlysning vil vi tilby deg det samme kurset på en senere dato, eller et annet kurs hos Confex til tilsvarende verdi (+/- kr 1.000,-.).
  • Hvis ingen av delene er aktuelt, vil vi utstede et Confex Verdibrev pålydende påmeldingsavgiften på kurset.
  • Confex står ikke ansvarlig for kostnader knyttet til flybilletter, hotell eller liknende i tilfelle i tilfelle avlysning.

Confex Verdibrev

  • Har du fått utstedt et Confex Verdibrev, kan du melde deg på et nytt kurs når som helst innen 12 måneder fra kursstart på opprinnelig påmeldte kurs.
  • Etter 12 måneder løper gyldigheten ut.
  • Du kan melde deg på kurs med opptil verdien på verdibrevet. Ønsker du å melde deg på et dyrere kurs vil Confex fakturere mellomværende. Melder du deg på et rimeligere kurs krediteres ikke mellomværende.
  • Verdibrevet er ikke personlig, og kan brukes av andre i din bedrift.
  • Er du i tvil om du har et gyldig verdibrev eller ikke? Eller trenger hjelp til å finne et passende kurs? Ta kontakt med oss på e-post: eller telefon: +47 938 66 666.
Er kurs med tilsvarende/like navn identiske i Norge og Sverige?

Nei, kursene er tilpasset det respektive landet, så det kan være avvik i porgrammet.

Hvordan melder jeg meg på?

Du kan melde deg på flere måter:

  • Gå inn på vår hjemmeside www.confex.no og registrer din påmelding
  • Send din påmelding til
  • Kontakt kundesenteret på telefon +47 938 66 666
Når er siste frist for påmelding?
  • Det er ingen påmeldingsfrist
  • Det er åpen påmelding helt frem til kursstart
  • Ved påmelding tett opp til kursstart, kontakt vårt kundesenter for å sikre deg plass 
    • E-post
    • Telefon (+47) 938 66 666
Hvilke opplysninger trenger dere for å melde meg på et kurs?

For å registrere din påmelding gjennom confex.no trenger vi følgende opplysninger:

  • E-post (din jobbmail)
  • Fullt navn
  • Mobiltelefon

 

For å registrere din påmelding gjennom e-post eller telefon trenger vi følgende opplysninger:

  • Kursets tittel
  • Ønsket dato
  • E-post (din jobbmail)
  • Fullt navn
  • Deltagerens tittel/stilling
  • Mobiltelefon
  • Firmanavn
  • Organisasjonsnummer
  • Firmaets post- og faktureringsadresse
  • Kontaktperson med e-post og mobiltelefonnummer
  • Bestillingsnummer (dersom påkrevet av ditt firma)
Når kommer fakturaen?
  • Elektronisk faktura kommer senest fem dager etter bestilling.
  • Ved manglende informasjon om elektronisk faktura, sendes postfaktura én uke etter bestilling.
  • Kurset betales alltid i forkant og betalingsfristen er ti dager etter fakturadatoen.
Hva er inkludert i prisen?

Deltageravgiften inkluderer alt nødvendig kursmateriell (tilsendt elektronisk), servering i pauser, lunsj og elektronisk deltagerbevis. Enkelte kurs har også tilbud om gratis support, oppfølgingssamlinger og eksamen. Denne type tilbud vil alltid være spesifisert på den enkelte kursomtalen. 

Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.