Salgsvilkår og FAQ

Er du usikker på hvordan kurset ditt vil foregå i praksis? Her finner du ofte stilte spørsmål rundt påmelding for våre kurs og konferanser. 

Salgsvilkår & FAQ (.pdf)

Vilkår for bestilling

Hva er inkludert i prisen for klasseromskurs/live-streamet kurs? ?

Deltageravgiften inkluderer:

  • Gjennomføring av fysisk eller live-streamet kurs.
  • Kursmateriell tilsendt elektronisk fra kursleverandør.
  • Servering i pauser og lunsj, gjelder klasseromskurs.
  • Elektronisk deltagerbevis fra kursleverandør.

Enkelte kurs har også tilbud om gratis support etter gjennomført kurs.

 
Hva er inkludert i prisen for online-kurs, forhåndsinnspilt?

Onlineavgiften inkluderer:

  • Abonnementsbasert full tilgang til kurset i 12 måneder, fra det tidspunktet påmelding er gjort, med årlig fornyelse inntil abonnementet sies opp*.
  • Full tilgang til elektroniske hjelpemidler og eksempelfiler for nedlastning på de kursene der dette er relevant og gjort tilgjengelig.
  • Elektronisk deltagerbevis fra kursleverandør.
  • Abonnementet kan oppgraderes når som helst i løpet av året, og gis ny forlenget løpetid fra oppgraderingsdato.

*Abonnementet må sies opp skriftlig senest 30 dager før fornyelse. Ellers fornyes abonnementet automatisk.

 
Hva er inkludert i prisen for sertifiserte klasseromskurs/live-streamet kurs) 

 
Deltageravgiften inkluderer:

  • Gjennomføring av fysisk eller live-streamet kurs.
  • Kursmateriell tilsendt elektronisk fra kursleverandør.
  • Servering i pauser og lunsj, gjelder klasseromskurs.
  • Elektronisk deltagerbevis fra kursleverandør.
  • Eksamen 1 gang. Ved ikke-bestått eksamen, får du ett kostnadsfritt forsøk til.
  • Sertifiseringsbevis etter bestått eksamen.
     

Påmeldingsfrist

  • Det er ingen påmeldingsfrist til klasseromskurs eller live-streamet kurs, forutsatt at det er ledig plasser.
  • Det er ingen påmeldingsfrist til online-kurs, forhåndsinnspilt.

  

Grupperabatt

  • Vi tilbyr grupperabatt om dere er tre eller flere fra samme bedrift som melder dere på samlet.
  • Vi tilbyr pakkerabatter, kontakt kundesenteret for mer informasjon.

 

Vilkår for påmelding

 

Påmeldingen er bindende.
 

For å registrere din påmelding gjennom confex.no trenger vi følgende opplysninger:

  • E-post (din jobbmail)
  • Fullt navn
  • Mobiltelefon

 

For å registrere din påmelding gjennom e-post eller telefon trenger vi følgende opplysninger:

  • Kursets tittel
  • Ønsket by og dato
  • E-post (din jobbmail)
  • Fullt navn
  • Deltagerens tittel/stilling
  • Mobiltelefon
  • Foretakets navn
  • Organisasjonsnummer
  • Foretakets post- og faktureringsadresse
  • Kontaktperson med e-post og mobiltelefonnummer
  • Bestillingsnummer (dersom påkrevet av ditt firma)

 

Betaling

  • Elektronisk faktura kommer senest fem dager etter din påmelding.
  • Ved manglende informasjon om elektronisk faktura, sendes postfaktura én uke etter bestilling.
  • Kurset betales alltid i forkant og betalingsfristen er 10 dager etter fakturadatoen.
  • Ved manglende betaling etter forfallsfristen, tilkommer 9,25% forsinkelsesrente.

 

Avmelding eller sykdom

  • Hvis du på forhånd vet at du ikke kan delta, kan plassen overdras til en kollega i samme foretak helt frem til kursstart.
  • Confex’ kundesenter må ha fullt navn, mobilnummer og e-postadresse på kollegaen for å registrere overdragelsen innen kursstart.
  • Om ingen kan ta din plass, kan du inntil 14 dager før kursstart be om flytting til et likt, tilsvarende kurs eller be om et Confex verdibrev, med verdi tilsvarende påmeldingsavgiften.
  • Om ingen kan ta din plass og det er mindre enn 14 dager før kursstart, er det dessverre ingen mulighet for refusjon av kursavgiften. 

  

Confex verdibrev

  • Med et Confex verdibrev, kan du melde deg på et nytt kurs når som helst innen 12 måneder fra kursstart på opprinnelig påmeldte kurs.
  • Etter 12 måneder løper gyldigheten ut.
  • Du kan melde deg på kurs med opptil verdien på verdibrevet.
    • Melder du deg på et dyrere kurs, vil Confex fakturere mellomværende.
    • Melder du deg på et rimeligere kurs, krediteres ikke mellomværende.
  • Verdibrevet er ikke personlig, og kan brukes av andre i din bedrift.
  • Er du i tvil om du har et gyldig verdibrev eller ikke? Ta kontakt med kundeservice.

 

Avlysning av tidsbestemte kurs

  • Confex vil fra tid til annen på enkelte tidsbestemte kurs avlyses på grunn av for få deltagere eller forhold utenfor vår kontroll.
  • Confex gir beskjed per e-post til deltagerne om at kurset er avlyst, samt årsaken.
  • Confex tilbyr det samme kurset på en senere dato, eller et annet kurs hos Confex til tilsvarende verdi.
  • Hvis ingen av punktene over er aktuelle, vil vi utstede et Confex verdibrev pålydende påmeldingsavgiften på kurset.
  • Confex eller Kursbekraftelse.no står ikke ansvarlig for kostnader knyttet til flybilletter, hotell eller liknende i tilfelle avlysning.



Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.