Salgsvilkår og FAQ

Er du usikker på hvordan kurset ditt vil foregå i praksis? Her finner du ofte stilte spørsmål rundt påmelding for våre kurs og konferanser. 

Salgsvilkår & FAQ (.pdf)

Vilkår for bestilling

Hva er inkludert i prisen?

Deltageravgiften inkluderer:

  • Kursmateriell (tilsendt elektronisk)
  • Servering i pauser og lunsj
  • Elektronisk deltagerbevis.

 

Enkelte kurs har også tilbud om gratis support, mulighet for sertifisering og eksamen. Denne type tilbud vil alltid være spesifisert på den enkelte kursomtale. 

 

Påmeldingsfrist

  • Det er ingen påmeldingsfrist, forutsatt at det er ledig plasser

 

Grupperabatt

  • Vi tilbyr grupperabatt om dere er tre eller flere fra samme bedrift som melder dere på samlet

 

Vilkår for påmelding

 

Påmeldingen er bindende.
 

For å registrere din påmelding gjennom confex.no trenger vi følgende opplysninger:

  • E-post (din jobbmail)
  • Fullt navn
  • Mobiltelefon

 

For å registrere din påmelding gjennom e-post eller telefon trenger vi følgende opplysninger:

  • Kursets tittel
  • Ønsket by og dato
  • E-post (din jobbmail)
  • Fullt navn
  • Deltagerens tittel/stilling
  • Mobiltelefon
  • Foretakets navn
  • Organisasjonsnummer
  • Foretakets post- og faktureringsadresse
  • Kontaktperson med e-post og mobiltelefonnummer
  • Bestillingsnummer (dersom påkrevet av ditt firma)

 

Betaling

  • Elektronisk faktura kommer senest fem dager etter din påmelding.
  • Ved manglende informasjon om elektronisk faktura, sendes postfaktura én uke etter bestilling.
  • Kurset betales alltid i forkant og betalingsfristen er 10 dager etter fakturadatoen.
  • Ved manglende betaling etter forfallsfristen, tilkommer 9,25% forsinkelsesrente.

 

Avmelding eller sykdom

  • Hvis du på forhånd vet at du ikke kan delta, kan plassen overdras til en kollega i samme foretak helt frem til kursstart.
  • Confex’ kundesenter må ha fullt navn, mobilnummer og e-postadresse på kollegaen for å registrere overdragelsen innen kursstart.
  • Om ingen kan ta din plass, kan du inntil 14 dager før kursstart be om flytting til et likt, tilsvarende kurs eller be om et Confex verdibrev, med verdi tilsvarende påmeldingsavgiften.
  • Om ingen kan ta din plass og det er mindre enn 14 dager før kursstart, er det dessverre ingen mulighet for refusjon av kursavgiften. 

 

 

Confex verdibrev

  • Med et Confex verdibrev, kan du melde deg på et nytt kurs når som helst innen 12 måneder fra kursstart på opprinnelig påmeldte kurs.
  • Etter 12 måneder løper gyldigheten ut.
  • Du kan melde deg på kurs med opptil verdien på verdibrevet.
    • Melder du deg på et dyrere kurs, vil Confex fakturere mellomværende.
    • Melder du deg på et rimeligere kurs, krediteres ikke mellomværende.
  • Verdibrevet er ikke personlig, og kan brukes av andre i din bedrift.
  • Er du i tvil om du har et gyldig verdibrev eller ikke? Ta kontakt med kundeservice.

 

Avlysning

  • Confex vil fra tid til annen måtte avlyse et kurs på grunn av for få deltagere eller forhold utenfor vår kontroll.
  • Confex gir beskjed per e-post til deltagerne om at kurset er avlyst, samt årsaken.
  • Confex tilbyr det samme kurset på en senere dato, eller et annet kurs hos Confex til tilsvarende verdi (+/- kr 1.000, -.).
  • Hvis ingen av punktene over er aktuelle, vil vi utstede et Confex verdibrev pålydende påmeldingsavgiften på kurset.
  • Confex står ikke ansvarlig for kostnader knyttet til flybilletter, hotell eller liknende i tilfelle avlysning.



Denne siden fungerer ikke i din nettleser.

For å vise siden kan du oppgradere nettleseren til en nyere versjon, bytte til en annen nettleser (for eksempel Chrome eller Firefox) eller åpne siden på mobiltelefonen eller tablet.

Du kan også kontakte oss på e-post eller telefon for mer informasjon om våre arrangementer eller for å gjøre en direkte booking. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 05788 eller e-post kunde@confex.no.